Maszyna za 50% ceny z ciągnikiem Arbos
7 letnia gwarancja na Arbos

fendt 1000 vario S4

6-cylindrowy silnik man 

pojemności 12,4l 

Nowy ciągnik Fendt 1000 Vario napędzany jest potężnym silnikiem MAN o pojemności 12,4l. Szeroki zakres mocy oraz doskonała krzywa momentu obrotowego gwarantują dokonałe dopasowanie do każdej pracy.

od 380 do 500KM

Jednostką napędową ciągnika Fendt 1000 Vario jest niezwykle wydajny sześciocylindrowy silnik MAN. Przy pojemności 12,4 litra silnik generuje wysoki moment obrotowy już przy niskich obrotach: w ciągniku Fendt 1050 Cario maksymalny moment obrotowy 2400 Nm jest dostępny już przy prędkości obrotowej 1100 obr./min - to idealne rozwiązanie do ciężkich prac pociągowych. CIągnik osiąga prędkość maksymalną 60km/h (w PL - 40km/h) przy ekonomicznej prędkości obrotowej 950 obr./min.

Oszczędny, o niskiej emisji zanieczyszczeń i ekologiczny

Technologia SCR skutecznie obniża zawartość tlenków azotu, szczególnie w połączeniu z zewnętrznym systemem chłodzenia i recyrkulacji spalin AGRex. Ciągnik Fendt 1000 Vario jest zgodny z najnowszym standardem dotyczącym emisji spalin EU Stage 4 / Tier 4 final i jest wyposażony w technologię SCR, która nie wymaga katalizatora utleniającego (DOC) i filtra cząstek stałych (DPF). Ciągnik Fendt 1000 Vario jest wyjątkowo ekonomiczny dzięki oszczędnemu zużyciu paliwa oraz systemowi SCR. 

Wydajność dzięki turbodoładowaniu

Silnik, dobrze sprawdzony w sektorze pojazdów użytkowych, został specjalnie przygotowany do zakresu obciążeń typowych dla ciężkich prac polowych. Doładowanie turbosprężarką VTG pozwala uzyskać wyski moment obrotowy przy niskich obrotach silnika.

Unikalny system chłodzenia

Wydajne chłodzenie zapewniają specjalne zaprojektowany wentylator i system nawiewy koncentrycznego (Concentric Air System, CAS). Nowy, wysokowydajny wentylator umieszczony przed chłodnicą zasysa chłodne, gęste powietrze, przyspiesza je w koncentrycznym kołpaku i tłoczy je przez chłdnicę. System CAS ma własny napęd hydrostatyczny, dzięki czemu zawsze dostarcza do każdego komponentu niezbędną w danej chwili dawkę powietrza chłodzącego, niezależnie od prędkości obrotowej silnika. Kierunek pracy wentylatora CAS można odwrócić, aby wydmuchać zanieczyszczenia osadzone na chłodnicy. Wentylator jest skierowany ku górze, co zapobiega zasysaniu zanieczyszczeń z ziemi.

 

Fendt 1000 Vario S4

Innowacyjny napęd Fendt vario drive

Pełna moc dla Twojego sukcesu. 

 

przyjemność z bezstopniowej jazdy

Bezstopniowa przekładnia Vario ustanawia nowe standardy napędzania ciągników od ponad 20 lat. Naszym najnowszym i największym osiągnięciem jest układ napędowy ciągnika Fendt 1000 Vario ze zmiennym napędem na cztery koła.Serwis ciągników Fendt

Od przekładni Vario do Vario drive

Fendt Vario to bezstopniowy, dynamiczny układ napędowy zapewniający dużą siłę uciągu przy prędkościach od 20m do 40km/h. Dzięki specjalnej konstrukcji nowy napęd ciągnika Fendt 1000 Vario dostarcza wysoką moc w każdej sytuacji, niezależnie od warunków na drodze przy niskiej prędkości obrotowej silnika. Rozwiązaniem Fendta na taką potrzebę jest pierwszy układ napędowy napędzający każdą oś niezależnie. 

500KM ze zmiennym napędem na 4 koła

Konwencjonalne napędy na cztery koła zwykle cechują się stałym stosunkiem momentu obrotowego osi przedniej i tylnej. Fendt VarioDrive to zmienny napęd na 4 koła. Moment obrotowy jest rozdzielany przez przekładnię niezależnie dla każdej z dwóch osi. Za pomocą inteligentnie sterowanego sprzęgła moment obrotowy może być przenoszony między jedną a drugą osią odpowiednio do potrzeb: to system Fendt Torque Distribution. 

 

 

Ciągniki rolnicze Fendt z przednimi obciążnikami na utwardzonym placu w oferty korbanek.plNiewielki promień skrętu dzięki efektowi pull in turn

Ponieważ zmienny napęd na 4 koła nie ma stałego przełożenia, napęd kół przedni może aktywnie prowadzić ciągnik poprzez manewr uwrocia - nazywamy to efektem pull in turn. Sam tylko ten efekt odpowiada za zmniejszenie promienia skrętu o nawet 10 procent. Napęd VarioDrive minimalizuje typowe zużycie ogumienia przedniego, jakie powstaje przy zakrętach na twardej nawierzchni. 

 

 

Jak działa Fendt Vario Drive?

 

vario drive to również:

 


Bezstopniowa jazda w zakresie prędkości od 20m/h do 40km/h


Sterowanie za pomocą joysticka Vario oraz pedału przyspieszenia


Bezstopniowa zmiana kierunku jazdy bez zużywania się podzespołów


Innowacyjny System TMS oraz funkcja Stop and Go dla oszczędności paliwa

 

Ocen produkt

Fendt 1000 Vario

385 - 500 KM

WERSJA PDF

PRODUKT ARCHIWALNY

Każdy z nas chce się czuć wyjątkowo, każdy z nas lubi nowe możliwości, precyzję oraz komfort.

Każdy z nas chce być tym najlepszym. To właśnie dla nas powstał on. FENDT 1000 VARIO. Rozpocznij z nami nową erę ciągników rolniczych o mocy maksymalnej 500 KM.

Ciągnik Fendt 1000 Vario z dużą maską

Warianty Mocy

Moc maksymalna - kW/KM

Model Moc maksymalna wg. EC97/68 od 1500 do 1700 obr./min - kW/KM
1038 Vario S4 291 / 396 
1042 Vario S4 320 / 435
1046 Vario S4 350 / 476
1050 Vario S4 380 / 517

Wersje ciągników

3 wersje Fendt Vario 1000


Fendt 1000 Vario PowerPlus

 

Fendt 1000 Vario w wersji PowerPlus to ciągnik stworzony pod konkretne wymagania. Terminal 7" podstawowy pakiet oświetlenia, wystarczająca w większości przypadków ilość wyjść hydraulicznych oraz przygotowanie do prowadzenia równoległego gwarantuje idealne dopasowanie do profilu dużych gospodarstw rolnych. Ciągnik ten jest stworzony do ciężkich prac pociągowych. 

 


Fendt 1000 Vario Profi

 

Ciągnik rolniczy Fendt 1000 Vario w wersji Profi to propozycja dla bardziej wymagających klientów. W tej wersji wyposażenia znaleźć można pełen pakiet oświetlenia, więcej wyjść hydraulicznych oraz więcej rozwiązań poprawiających komfort użytkowania. Ciągnik ten jest przystosowany zarówno do ciężkich prac pociągowych jak i może pracować z maszynami zawieszanymi.

 


Fendt 1000 Vario ProfiPlus

 

Fendt 1000 Vario w wersji wyposażenia ProfiPlus to propozycja dla najbardziej wymagających klientów. Przygotowanie do prowadzenia równoległego, szereg technologii wspomagających pracę oraz pełne przygotowanie do prac pociągowych, oraz prac z maszynami zawieszanymi gwarantuje najwyższą wydajność w połączeniu z najwyższym poziomem komfortu oferowanym w ciągnikach rolniczych.

Potężny silnik MAN

6 cylindrów i 12,4 L pojemności

od 380 do 500KM

Jednostką napędową ciągnika Fendt 1000 Vario jest niezwykle wydajny sześciocylindrowy silnik MAN. Przy pojemności 12,4 litra silnik generuje wysoki moment obrotowy już przy niskich obrotach: w ciągniku Fendt 1050 Cario maksymalny moment obrotowy 2400 Nm jest dostępny już przy prędkości obrotowej 1100 obr./min - to idealne rozwiązanie do ciężkich prac pociągowych. Ciągnik osiąga prędkość maksymalną 60km/h (w PL - 40km/h) przy ekonomicznej prędkości obrotowej 950 obr./min.

Oszczędny, o niskiej emisji zanieczyszczeń i ekologiczny

Technologia SCR skutecznie obniża zawartość tlenków azotu, szczególnie w połączeniu z zewnętrznym systemem chłodzenia i recyrkulacji spalin AGRex. Ciągnik Fendt 1000 Vario jest zgodny z najnowszym standardem dotyczącym emisji spalin EU Stage 4 / Tier 4 final i jest wyposażony w technologię SCR, która nie wymaga katalizatora utleniającego (DOC) i filtra cząstek stałych (DPF). Ciągnik Fendt 1000 Vario jest wyjątkowo ekonomiczny dzięki oszczędnemu zużyciu paliwa oraz systemowi SCR. 

Wydajność dzięki turbodoładowaniu

Silnik, dobrze sprawdzony w sektorze pojazdów użytkowych, został specjalnie przygotowany do zakresu obciążeń typowych dla ciężkich prac polowych. Doładowanie turbosprężarką VTG pozwala uzyskać wysoki moment obrotowy przy niskich obrotach silnika.

Unikalny system chłodzenia

Wydajne chłodzenie zapewniają specjalne zaprojektowany wentylator i system nawiewy koncentrycznego (Concentric Air System, CAS). Nowy, wysokowydajny wentylator umieszczony przed chłodnicą zasysa chłodne, gęste powietrze, przyspiesza je w koncentrycznym kołpaku i tłoczy je przez chłodnicę. System CAS ma własny napęd hydrostatyczny, dzięki czemu zawsze dostarcza do każdego komponentu niezbędną w danej chwili dawkę powietrza chłodzącego, niezależnie od prędkości obrotowej silnika. Kierunek pracy wentylatora CAS można odwrócić, aby wydmuchać zanieczyszczenia osadzone na chłodnicy. Wentylator jest skierowany ku górze, co zapobiega zasysaniu zanieczyszczeń z ziemi.

Przekładnia Fendt vario drive

Pełna moc dla Twojego sukcesu

przyjemność z bezstopniowej jazdy

Bezstopniowa przekładnia Vario ustanawia nowe standardy napędzania ciągników od ponad 20 lat. Naszym najnowszym i największym osiągnięciem jest układ napędowy ciągnika Fendt 1000 Vario ze zmiennym napędem na cztery koła.Przekładnia ciągnika Fendt 1000 Vario Drive

Od przekładni Vario do Vario drive

Fendt Vario to bezstopniowy, dynamiczny układ napędowy zapewniający dużą siłę uciągu przy prędkościach od 20m do 40km/h. Dzięki specjalnej konstrukcji nowy napęd ciągnika Fendt 1000 Vario dostarcza wysoką moc w każdej sytuacji, niezależnie od warunków na drodze przy niskiej prędkości obrotowej silnika. Rozwiązaniem Fendta na taką potrzebę jest pierwszy układ napędowy napędzający każdą oś niezależnie. 

500KM ze zmiennym napędem na 4 koła

Konwencjonalne napędy na cztery koła zwykle cechują się stałym stosunkiem momentu obrotowego osi przedniej i tylnej. Fendt VarioDrive to zmienny napęd na 4 koła. Moment obrotowy jest rozdzielany przez przekładnię niezależnie dla każdej z dwóch osi. Za pomocą inteligentnie sterowanego sprzęgła moment obrotowy może być przenoszony między jedną a drugą osią odpowiednio do potrzeb to system Fendt Torque Distribution.

 

Ciągnik rolniczy Fendt 1000 Vario panel sterowania i joystickNiewielki promień skrętu dzięki efektowi pull in turn

Ponieważ zmienny napęd na 4 koła nie ma stałego przełożenia, napęd kół przedni może aktywnie prowadzić ciągnik poprzez manewr uwrocia - nazywamy to efektem pull in turn. Sam tylko ten efekt odpowiada za zmniejszenie promienia skrętu o nawet 10 procent. Napęd VarioDrive minimalizuje typowe zużycie ogumienia przedniego, jakie powstaje przy zakrętach na twardej nawierzchni. 

Cechy vario drive

Dobra przekładnia dla dobrego ciągnika

 


Bezstopniowa jazda w zakresie prędkości od
20 m/h do 40 km/h


Sterowanie za pomocą joysticka Vario oraz pedału przyspieszenia


Bezstopniowa zmiana kierunku jazdy bez zużywania się podzespołów


Innowacyjny System TMS oraz funkcja Stop and Go dla oszczędności paliwa

 

Najważniejsze aspekty

Fendt 1000 Vario

 

Więcej wydajności i efektywności

 

  • Mocny i niezawodny silnik MAN o pojemności 12,4l generujący maksymalnie 500 KM (1050 Vario S4).
  • Zgodność z nową normą emisji spalin Tier 4, dzięki rozwiązaniom na najwyższym poziomie uzyskuje się najniższe koszty eksploatacyjne. Za oczyszczanie spalin odpowiadają: system zewnętrznej recyrkulacji spalin AGRex,  oraz system SCR.
  • Niezależnie od silnika napędzany hydraulicznie wentylator gwarantuje doskonałe dopasowanie do aktualnych warunków pracy. 
  • Moc maksymalna  dostępna już od 1500 obr./min. 
  • Fendt Vario Drive to kontynuacja kultowej przekładni Vario, gwarancja doskonałego przeniesienia mocy i optymalnego zużycia paliwa. Zakres prędkości przekładni: 20 m/h - 40 km/h.
  •  Inteligentny napęd na 4 koła.
  • Koncepcja niskich obrotów FendtID. 
  • Pompa LS o maksymalnym wydatku 430 l/min.

Więcej wszechstronności

 

  • Nawet do 7 par wyjść hydraulicznych.
  • Tylny TUZ dwustronnego działania o udźwigu 13000 kg.
  • Przedni TUZ o udźwigu 5600 kg z  EHR oraz funkcją odciążania.
  • 3 wersje wyposażenia - PowerPlus, Profi i ProfiPlus dla jeszcze lepszego dopasowania do wymagań klientów.
  • Zoptymalizowana budowa układu chłodzenia dostosowana do dużych obciążeń.
  • Aż 100 litrów dostępnego oleju hydraulicznego. Rozdzielenie układów hydraulicznych dla przekładni i hydrauliki roboczej to standard. 
  • Wstępny, podgrzewany filtr paliwa dla bezproblemowego rozruchu nawet w mroźne, zimowe dni. 
  • Szeroki zakres wyboru obciążników oraz ogumienia. 

 

Więcej komfortu

 

  • Doskonała kabina ciągnika Fendt 1000 Vario oferuje swojemu operatorowi bardzo dużą przestrzeń oraz amortyzację pneumatyczną. Ponadto do dostępne są nowoczesne terminale Vario 7 i 10" oferujące niezrównany poziom komfortu.
  • Doskonałe rozmieszczenie elementów obsługowych w kabinie takich jak terminal Vario, wielofunkcyjny joystick itp.
  • Terminal Vario z nowym wyświetlaczem LCD i podświetleniem LED.
  • 300 stopni doskonałego pola widzenia.
  • Przednie światła LED z regulacją poziomu.
  • Światła robocze LED z przodu i z tyłu dla optymalnego oświetlenia podczas pracy w nocy.
  • Wbudowana funkcja Comming home dla poprawy bezpieczeństwa również bezpośrednio po zakończonej pracy. 

 

Więcej technologii

 

  • VariotronicTI - obsługa sekwencji przeprowadzanych na uwrociach pola.
  • VariableControl - zmienne stosowanie dawki nawozów w oparciu o mapy zasobności gleby.
  • Fendt VarioGuide - system prowadzenia równoległego z dokładnością do +/-2cm.
  • Fendt Vario Doc- pozwala na tworzenie dokumentacji. 
  • ISOBUS - inteligentne sterowanie współpracującymi maszynami.
  • Section Control - zadbaj o inteligentne stosowanie środków produkcji takich jak nawozy, środki ochrony roślin itp.
  • AgCommand - system telemetryczny dla optymalnego zaplanowania operacji przeprowadzanych przez ciągnik.

 

Dane Techniczne

Fendt 1000 Vario S4

Model 1038 1042 1046 1050
Silnik  
Moc stała (kW/KM) EC 97/68 od 1500 do 1700 obr./min 291/396 320/435 350/476 380/517
Liczba cylindrów 6 6 6 6
Średnica tłoka/skok(mm) 126/166 126/167 126/168 126/169
Pojemność (cm3)

12,419

Prędkość znamionowa (obr./min) 1700
Maksymalny moment obrotowy (Nm przy 1000 - 1500 obr./min) 1900 2100 2300 2400
Przyrost momentu obrotowego (%) 17% przy 1700 obr./min 17% przy 1700 obr./min 17% przy 1700 obr./min 13% przy 1700 obr./min
Pojemność zbiornika paliwa (l) 800
Pojemność zbiornika AdBlue (l) 85
Przekładnia i WOM  
Typ Przekładnia bezstopniowa Vario TA 400
Zakres prędkości

0,02 - 40 km/h (do przodu)

0,02 - 33 (do tyłu)

Prędkość maksymalna (km/h) (PL) 40
Tylny WOM 1000/1000E/1300
Układ hydrauliczny  
Wydajność pompy hydraulicznej (l) 165/220/430
Ciśnienie robocze (bar) 200
Maks. ilość oleju do pobrania 100
Maks. udźwig tylnego podnośnika (daN) 12920
Maks. udźwig przedniego podnośnika (daN) 5584
Wymiary i masy  
Masa własna 14000 14000 14000 14000
Dopuszczalna masa całkowita (kg) 21000
0
 

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna