Ciągniki Arbos przygotowane do wydania dla Klientów.
Dlaczego zdecydowaliśmy się wydłużyć gwarancje?
Gwarancja jest zapewnieniem sprzedającego, że sprzedawany towar jest wolny od wad fizycznych bądź prawnych.
Przedłużona gwarancja daje korzyści kupującemu, bo daje poczucie bezpieczeństwa i pozwala w szczególnych przypadkach ograniczyć koszty napraw.
Zajmujemy się sprzedażą i serwisowaniem maszyn rolniczych od 1989 roku. Wiemy jakie są bolączki różnych marek ciągników. Wiele z nich sami wprowadzaliśmy na polski rynek.
Ten krok związany z wydłużeniem gwarancji na ciągniki Arbos stage V - chcielibyśmy, aby Państwo odczytali jako potwierdzenie naszego przekonania o dobrej jakości ciągników, sprzedawanych przez chiński koncern Weichai Intelligent Technology Co., Ltd.
Nasze wieloletnie doświadczenie w serwisowaniu różnych marek i od kilku lat marki Arbos pozwoliło nam na podjęcie tej decyzji o wydłużeniu gwarancji jednoznacznie. Chcemy, żeby byli Państwo pewni produktów, które oferujemy - my jesteśmy do nich przekonani - wy też możecie się przekonać.
7 lat to długi okres czasu, kupując Arbosa do końca roku - zapewniasz sobie spokój i ciągłość pracy bez awarii.
Po więcej informacji na temat warunków 7-letniej gwarancji, zachęcamy do kontaktu pod nr telefonu: 513 600 630
Ładowacz czołowy za 50%
Czy sama gwarancja 7 lat to wg was ZA MAŁO ?
Nie ma problemu - poniżej lista ciągników które ujęliśmy w dodatkowej promocji – zdecydowaliśmy się dodać do 7 LAT gwarancji ładowacz za PÓŁ DARMO!
Model ARBOS 2025 z ładowaczem HYDRAMET – hydramet to ceniony ładowacz rolniczy wysokiej jakości, instalacja 3-sekcyjna z ramą, joystick sterujący, poziomowanie mechaniczne, nominalny udźwig bez osprzętu - 350 kg, bez amortyzatora hydraulicznego, w kolorze ARBOS. Model Arbos 2025 to ceniony ciągnik rolniczy wśród rolników i użytkowników komunalnych - lekki, zwinny i wielofunkcyjny.
Model ARBOS 2040 z ładowaczem HYDRAMET – ten model ciągnika z ładowaczem czołowym Hydramet Xtreme S Mini to: instalacja 3-sekcyjna z ramą, joystick sterujący, poziomowanie mechaniczne, nominalny udźwig bez osprzętu - 350 kg, bez amortyzatora hydraulicznego, w kolorze ARBOS. Model Arbos 2040 to ceniony ciągnik rolniczy wśród rolników i użytkowników komunalnych - lekki, zwinny i wielofunkcyjny z powiększoną mocą i nośnością dla bardziej wymagających.
Model ARBOS 3065 z ładowaczem HYDRAMET – ten model ciągnika z ładowaczem czołowym Hydramet Xtreme S Long to: instalacja 3-sekcyjna z ramą, joystick sterujący, poziomowanie mechaniczne, max. wysokość podnoszenia - 2650 mm, nominalny udźwig bez osprzętu - 800 kg, bez amortyzatora hydraulicznego, w kolorze ARBOS - mocniejszy, cięższy, zwinny i wielofunkcyjny z powiększoną mocą i nośnością dla bardziej wymagających gospodarstw sprawdzi się jako wilozadaniowy traktor na gospodarstwie.
Model ARBOS 3075 z ładowaczem HYDRAMET – ten model ciągnika z ładowaczem czołowym Hydramet Xtreme S Long to: instalacja 3-sekcyjna z ramą, joystick sterujący, poziomowanie mechaniczne, max. wysokość podnoszenia - 2650 mm, nominalny udźwig bez osprzętu - 800 kg, bez amortyzatora hydraulicznego, w kolorze ARBOS - flagowy, najmocniejszy w tej serii ciągników 3000, cięższy, zwinny i wielofunkcyjny z największą dostępną mocą w tej serii dla najbardziej wymagających gospodarstw sprawdzi się jako wielozadaniowy traktor na gospodarstwie.
Model ARBOS 4090 z ładowaczem HYDRAMET – ten model ciągnika z ładowaczem czołowym Hydramet Xtreme 1 to: instalacja 3-sekcyjna z ramą, joystick sterujący, poziomowanie mechaniczne, max. wysokość podnoszenia - 3550 mm, nominalny udźwig bez osprzętu - 1600 kg, max. udźwig bez osprzętu - 2100 kg, amortyzator hydrauliczny membranowy,w kolorze ARBOS. Arbos 4090 - to nowy ciągnik o mocy 90 KM, posiada rewers mechaniczny, napęd 4x4, 3 pary wyjść hydraulicznych, tylny WOM 540/1000 obr./min., klimatyzowana kabinę - sprawdzi się jako wielozadaniowy traktor w średnich gospodarstwach.
Model ARBOS 4100 z ładowaczem HYDRAMET – ten model ciągnika z ładowaczem czołowym Hydramet Xtreme 1 to: instalacja 3-sekcyjna z ramą, joystick sterujący, poziomowanie mechaniczne, max. wysokość podnoszenia - 3550 mm, nominalny udźwig bez osprzętu - 1600 kg, max. udźwig bez osprzętu - 2100 kg, amortyzator hydrauliczny membranowy, w kolorze ARBOS. Arbos 4100 to ciągnik z nowej serii 4000 o mocy 100 KM, posiada rewers mechaniczny, napęd 4x4, 3 pary wyjść hydraulicznych, tylny WOM 540/1000 obr./min., posiada klimatyzowaną i ogrzewaną kabinę, górny zaczep automatyczny- sprawdzi się jako wielozadaniowy traktor w gospodarstwie.
Model ARBOS 4110 z ładowaczem HYDRAMET – ten model ciągnika z ładowaczem czołowym Hydramet Xtreme 1 to: instalacja 3-sekcyjna z ramą, joystick sterujący, poziomowanie mechaniczne, max. wysokość podnoszenia - 3550 mm, nominalny udźwig bez osprzętu - 1600 kg, max. udźwig bez osprzętu - 2100 kg, amortyzator hydrauliczny membranowy, w kolorze ARBOS. Arbos 4110 - to nowy ciągnik o mocy 110 KM, posiada rewers mechaniczny, napęd 4x4, 3 pary wyjść hydraulicznych, tylny WOM 540/1000 obr./min., blokadę mechanizmu różnicowego sterowaną elektorhydraulicznie, klimatyzowanai ogrzewaną kabinę - to najmocniejszy ciągnik w serii 4000.
Model ARBOS 5130 Advanced gen.2 z ładowaczem HYDRAMET – ten model ciągnika z ładowaczem czołowym Hydramet Xtreme 2:instalacja 3-sekcyjna z ramą, joystick sterujący, poziomowanie mechaniczne, nominalny udźwig bez osprzętu - 1900 kg, amortyzator drgań membranowy,w kolorze ARBOS. Ciągnik Arbos 5130 Advanced stage V posiada 130 Km, silnik Doosan, przekładnię pełzającą, 4 pary wyjść hydrulicznych+gniazdo wolnego spływu, zaczep górny przestawialny wysokościowo, zaczep dolny, siedzenie pasażera, instalację pneumatyczną 2 obwodowową. To ciagnik skierowany do posiadaczy średnich gospodartstw lub jako pomocniczy traktor do dużych gospodarstw.
Znane marki produkowane w chinach
1. Chińskie marki znane na świecie
DJI – Jest to firma zajmująca się technologią, przede wszystkim dronami, ale także profesjonalnym sprzętem do filmowania. Główna jej siedziba znajduje się w Shenzhen, tam gdzie powstaje Arbos, które uważane jest za stolicę nowinek technologicznych w Chinach. DJI miał swoje początki w 2006 roku, co jak widać przekształciło się w rozpoznawalną w skali światowej markę. Od ostatnich kilku lat, wraz ze wzrostem popularności dronów można zauważyć również większe zainteresowanie produktami DJI w Polsce.
Lenovo – chińskie przedsiębiorstwo informatyczne z Pekinu, działające od 1984 roku. Obecnie jest jednym z największych producentów PC oraz smartfonów. Lenovo wyszło na prowadzenie po zakupie działu komputerów PC od firmy IBM. Ich innowacyjne produkty stale zyskują sławę na całym świecie. Chociaż miejsce liderów sprzedaży smartfonów oddali w ręce innych firm, to wciąż oferują wiele innych zaawansowanych technologicznie produktów. W ich ofercie znajdziemy m.in. notebooki, ultrabooki, komputery stacjonarne, tablety, smartwatche, smartfony czy monitory.
Huawei – przedsiębiorstwo telekomunikacyjne i informatyczne z Shenzhen, założone w 1987 roku. Dziś są jednymi z liderów sprzedaży smartfonów w Chinach, a ich najnowsze produkty stanowią konkurencję dla tak prestiżowego według Chińczyków Apple. Po przejęciu Ericcsona w 2012 roku, stał się największym producentem urządzeń telekomunikacyjnych na świecie. Produkują takie urządzenia jak: smartfony, słuchawki, modemy i routery wifi czy smartwatche.
Xiaomi – jedna z najnowszych spółek, działająca w Pekinie od 2010 roku. Specjalizuje się w produkcji smartfonów, aplikacji i elektroniki użytkowej. Początkowo działała używając tylko internetowej sprzedaży, dziś można spotkać produkty Xiaomi zarówno w firmowych sklepach, jak i w dystrybucji bezpośredniej. Wysoka jakość oraz różnorodność produktów spotkały się z szybkim uznaniem, zarówno w Chinach, jak i innych krajach, w tym w Polsce. Choć w naszym kraju możemy na razie spotkać niewiele produktów Xiaomi i głównie są to smartfony, firma oferuje jeszcze duży wachlarz innych produktów. Są to m.in. telewizory, odkurzacze, oświetlenie, słuchawki, powerbanki czy nawet elektryczne deskorolki i wiele innych.
2. Marki samochodowe z Europy produkowane w Chinach
Już dzisiaj w państwie środka działa blisko 65 fabryk samochodów. Swoje auta budują tutaj najwięksi m.in. Volkswagen, Toyota, Volvo i Mercedes.
a) Volvo
Volvo, które - choć nadal europejskie z krwi i kości - formalnie jest własnością holdingu Zhejiang Geely. Niektóre samochody tej marki powstają w fabrykach wybudowanych w Daqing oraz Chengdu i już od połowy zeszłego roku przyjeżdżają do Europy.
W sprzedaży w Polsce pojawiły się pierwsze egzemplarze Volvo S90 "made in China" już w zeszłym roku. Volvo sprzedaje się świetnie i to niemal na całym świecie.
Pewnie dlatego szefostwo firmy zapowiedziało, że inne modele również będą powstawać w Chinach i stamtąd wyjeżdżać na cały świat. Docelowo cała produkcja flagowego sedana, Volvo S90, ma być przeniesiona z Europy do Daquing.
Z kolei obecne i przyszłe modele serii 60 na przeskalowanej platformie SPA będą wytwarzane w Chengdu, a najmniejsze modele serii 40, oparte na mniejszej platformie CMA, będą wytwarzane w powstającym zakładzie w Luqiao. W rozbudowywanym zakładzie w Chengdu produkowane będą również wszystkie elektryczne pojazdy sprzedawane na całym świecie pod marką Polestar.
Oprócz fabryk samochodów Chińczycy produkują też silniki do tych modeli. Odpowiedzialna jest za to fabryka w Zhangjiakou. Jest też ciekawostka, jedna z chińskich fabryk nadal montuje XC90 poprzedniej generacji pod nazwą XC Classic.
b) BMW
Podobne plany jak Volvo- ma BMW. Z nieoficjalnych informacji wynika, że niemiecka firma chce przenieść cała produkcję Mini do fabryki Great Wall Motor.
BMW ma już swoje fabryki w Chinach. Wspólnie z Brilliance China Automotive Holdings Ltd. pierwszą otwarto w 2003 roku w Shenyang w dystrykcie Dadong. Montowana jest tam seria 5 z przedłużonym rozstawem osi, seria 3 również w wersji Long oraz seria X1. Oprócz tego, w chińskich zakładach powstają auta Zinoro 1E (elektryczne BMW X1) oraz czterocylindrowe, benzynowe silniki 2.0.
W 2012 roku BMW otworzyło drugą fabrykę w Chinach, w Tiexi. Obecnie w obydwu zakładach pracuje ponad 15 tys. osób, a linie pozwalają na produkcję ponad 400 tys. sztuk aut rocznie. W ciągu 12 lat w chińskich fabrykach BMW wyprodukowano już ponad 1 mln samochodów. Wszystkie trafiły na lokalny i europejski rynek.
c) Mercedes
W 2006 roku Mercedes powołał joint venture z Beijing Automotive Industry Holding. Zakład produkuje Mercedesy Klasy C i E z przedłużonym rozstawem osi oraz model GLK.
Od 2007 roku w Fuzhou montowane są też dostawcze modele Vito, Viano i Sprinter, a w 2013 roku Mercedes uruchomił także w Chinach swoja fabrykę silników. Powstają w niej trzy-, cztero- i sześciocylindrowe jednostki na potrzeby chińskich montowni.
d) Audi
Audi ma w Chinach nie tylko fabryki, ale także swoje działy rozwoju R&D. Wszystkie jednak pracują na potrzeby rynku chińskiego. I tak w fabryce FAW-Volkswagen w Changchun produkuje się modele A6 L, A4 L, Q5, Q3 oraz A6 L e-tron. Zaś w Foshan modele A3 Sportback i A3 Sedan.
e) Volkswagen
Jak na giganta motoryzacyjnego przystało VW ma udziały w ponad 20 azjatyckich fabrykach, większość z nich chińskich. W Changchun składane są Bora, Golf, Magotan (Passat B7), CC, w Chengdu Jetta, w Foshan Golf a w Nanjing Passat. Z kolei zakład w Anting montuje Polo, Tiguana, Tourana.
Oprócz aut Volkswagen produkuje w Chinach także komponenty m.in. silniki i skrzynie biegów.
e) Land Rover
W 2014 roku działalność rozpoczęła spółka Chery Jaguar Land Rover. Szybko uruchomiono fabrykę w Changshu, która jest w stanie wyprodukować blisko 200 tys. aut rocznie. Dzisiaj to przede wszystkim model Evoque, Discovery Sport znany w chinach jako XFL oraz Jaguar F-Pace.
f) Toyota
Japończycy zainwestowali w aż dziewięć chińskich fabryk. Trzy z nich zajmują się montażem aut, pozostałe wytwarzają komponenty do ich produkcji.
Z FAW Group i Guangzhou Automobile Group Toyota produkuje w Chinach aż 15 modeli - Coaster, Land Cruiser, Land Cruiser Prado, Prius, Corolla, Crown, Reiz, Vios, Corolla EX, RAV4, EZ, Camry, Camry Hybrid, Yaris, Highlander. Rocznie z fabryk wyjeżdża ok. 1 mln aut.
Reszta świata
W Chinach swoje montownie mają także inni znani międzynarodowi producenci. To m.in. Mazda, Mitsubishi, Fiat, Ford General Motors, Honda, Hyundai, Kia, Nissan i Suzuki. Produkują oni głównie na potrzeby rynku chińskiego modele, których w Europie trudno uświadczyć.
MASZYNY ROLNICZE EUROPEJSKICH MAREK& PRODUKOWANE W CHINACH
Fabryka ciągników Massey Ferguson w Chinach.
Grupa AGCO w Chinach
AGCO Massey Ferguson zainwestowała w fabryki w Chinach 300 milionów dolarów.
Martin Richenhagen zarządzający w AGCO, powiedział: „Chiny to jeden z największych na świecie rynków sprzętu rolniczego, dlatego AGCO przywiązuje do niego dużą wagę. Otwarcie nowej lokalizacji w Changzhou jeszcze bardziej zwiększa nasze możliwości badawczo-rozwojowe i produkcyjne w Chinach, a oprócz tego stanowi ważny krok na drodze naszej strategii rozwoju w regionie Azji i Pacyfiku”.
„Koncern AGCO zainwestował już 300 milionów dolarów w istniejące i nowe zakłady produkcyjne w Chinach. Obecnie na terenie kraju mamy łącznie 2 zakłady produkcyjne, w Changzhou i Yanzhou, w których zatrudniamy ponad 1000 osób. Nasze kompletne maszyny i części zamienne produkowane w Changzhou są nie tylko przeznaczone na rynek krajowy, lecz również eksportowane na inne rynki azjatyckie i międzynarodowe. Naszym celem jest oferowanie kompleksowych rozwiązań profesjonalnym rolnikom żywiącym świat oraz promowanie mechanizacji rolnictwa w Chinach i na całym świecie. ”
„Changzhou to lokalizacja strategiczna pod względem naszego długoterminowego rozwoju. Przewaga geograficzna oraz rządowe wsparcie i ulgi dla przemysłu przyczyniły się do powstania korzystnych warunków dla tworzenia zakładów produkcyjnych i łańcucha dostaw. Zakład w Changzhou będzie nie tylko obsługiwać rynek krajowy, ale również stanie się głównym światowym centrum nowej serii produktów AGCO — ciągników „Global Series” o mocy od 70 do 130 KM. Zapewni to AGCO dodatkowe możliwości poprawy zdolności produkcyjnych i zwiększenia sprawności zrównoważonej produkcji”. To cytat z wypowiedzi władz koncernu AGCO.
W Chinach produkowane są znane na Polskim rynku ciągniki MF serii 4700 i 5700.
Fabryka kombajnów Claas w Chinach.
Claas w Chinach
Claas także zdecydował się na produkcję swojej nowej linii kombajnów Evion w Chinach. Będą tam produkowane wszystkie kombajny z serii tych małych – Evion 410,430,450, czyli następcy Tucano 320 i 420 są made in China. Jak będą kształtować się ceny tych produktów – tego jeszcze nie wiemy.
Powyższe przykłady potwierdzają tylko fakt, iż nie należy bać się produktów Made in China, skoro tak znane marki wytwarzają w Państwie Środka swoje produkty. Robi to coraz więcej producentów z Europy i USA – i myślimy, że jest to trend długofalowy w gospodarce. Przyzwyczajmy się - Made in China to nowe Made in Germany !!!
Wymiana handlowa Chin z Polską
Główni partnerzy handlowi Niemiec w 2021r.
Na wykresie znajdującym się powyżej można zobaczyć najważniejszych partnerów handlowych Niemiec w 2021. Pierwsze miejsce zajmują Chiny. Zródło: Bankier.pl.