Korzyści przyczepy T-117
Zalety korzystania z przyczepy od Cynkomet
Nowoczesna przyczepa rolnicza jednoosiowa z trójstronnym wywrotem skrzyni ładunkowej do tyłu i na boki. Przeznaczona jest do transportu płodów rolnych oraz wszelkich
materiałów sypkich i objętościowych. Otwór wysypowy w ścianie tylnej pozwala na wyładunek strumieniowy materiałów sypkich. Niskie podwozie w porównaniu z innymi tego typu przyczepami ułatwia jej załadunek i rozładunek. Solidna konstrukcja przyczepy wpływa na jej niezawodność i długoletnią eksploatację. Niskie podwozie w porównaniu z innymi tego typu przyczepami ułatwia jej załadunek i rozładunek. Wysoka szczelność skrzyni umożliwia transport wszystkich rodzajów zboża oraz innych materiałów sypkich. Prostokątny kształt skrzyni ładunkowej pozwala na szybki wysyp przewożonych materiałów bez oporów i klinowania się. W tylnej ścianie znajduje się otwór wysypowy pozwalający na wyładunek strumieniowy sypkich materiałów. Wysokogatunkowa stal, profile hutnicze, ściany wykonane z solidnych walcowanych profili, markowe podzespoły, nowe ogumienie oraz możliwość założenia dodatkowych nadstaw gwarantuje bezpieczne użytkowanie. Homologacja umożliwia rejestrację przyczepy i poruszanie się po drogach publicznych.
Wyposażenie T-117 3,5t
Standardowe oraz opcjonalne

Wyposażenie standardowe
- centralne ryglowanie ścian
- drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
- dwa kliny do kół umieszczone w cynkowanych kieszeniach
- siłownik teleskopowy trójstronnego działania z zawiesiem przegubowym
- instalacja wywrotu z zaworem odcinającym
- podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
- oświetlenie 12 V
- przewód przyłączeniowy instalacji oświetleniowej
- instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoobwodowa – standard w PL, Instalacja hamulcowa dwuobwodowa Haldex – standard w EU
- postojowy hamulec ręczny z korbą
- materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
- szyber zsypowy do ziarna z blokadą w ścianie tylnej
- rama prostokątna z profili zamkniętych
- wzmacniana płyta podłogi
- dyszel sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika z wymiennym okiem 50 mm
- podpora dyszla prosta ze składanym kółkiem stalowym

Wyposażenie opcjonalne
- koło zapasowe
- mocowanie koła zapasowego
- nadstawy 500 mm
- rynna do szybra zsypowego
- oko dyszla 40 mm
- plandeka sznurowana ze stelażem
Wyposażenie T-117 5,2t
Możliwość dodatków

Wyposażenie standardowe
- Wysokość ścian 600 mm o gr 2,5 mm, cynkowane ogniowo
- Nowe koła 11,5/80-15.3
- Dyszel sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika z wymiennym okiem 40 mm, dyszel homologowany zgodnie z regulaminem 55EKG ONZ (Reg. 55UN ECE),
- Homologowany zderzak cynkowany ogniowo
- Osie renomowanej firmy ADR, homologowane (EU 2015/68) przekrój belki — kwadrat 70, rozmiar hamulca 300 × 60 306E, 6 szpilek M18x1,5
- Centralne ryglowanie ścian (borty dolne)
- Drabinka zewnętrzna oraz stopki wewnątrz skrzyni ładunkowej cynkowana ogniowo, ze stopniami antypoślizgowymi ułatwiającymi dostęp do skrzyni ładunkowej
- Dwa kliny do kół umieszczone w cynkowanych kieszeniach
- Siłownik teleskopowy z zawiesiem przegubowym, czterostopniowy o skoku 1300 mm. Siła użyteczna na czwartym stopniu o średnicy 105 mm, przy ciśnieniu nominalnym 16 MPa = 138 kN (~14 T)
- Instalacja wywrotu zabezpieczona zaworem odcinającym przed nadmiernym wychyłem skrzyni
- Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej cynkowana ogniowo
- Rama skrzyni ładunkowej cynkowana ogniowo
- Podłużnice główne ramy skrzyni ładunkowej wykonane z profili zamkniętych 160x60x4
- Cynkowana podłoga skrzyni ładunkowej wykonana z jednego arkusza blachy o grubości 3mm przykręcana i nitowana
- Rama dolna cynkowana ogniowo (zabezpieczenie konstrukcji na zewnątrz i wewnątrz profili), podłużnice ramy wykonane z ceowników hutniczych 160 dodatkowo zamkniętych blachą o grubości 5 mm
- Oświetlenie 12 V, homologowane, lampy tylne żarówkowe, obrysowe oświetlenie LED
- Instalacja hydraulicznego wywrotu skrzyni ładunkowej wykonana z rurek stalowych cynkowanych galwanicznie oraz przewodów elastycznych
- Przyłącze hydrauliczne do ciągnika typu ISO 7241-1 DN 12,5
- Przewód przyłączeniowy instalacji oświetleniowej z wtykiem 7PIN 12 V
- Homologowana instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręczną regulacją siły hamowania firmy HALDEX.
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Szyber zsypowy, do ziarna, cynkowany ogniowo z blokadą w ścianie tylnej
- Podpora dyszla prosta ze składanym kółkiem stalowym częściowo

Wyposażenie opcjonalne
- Koło zapasowe 11,5/80-15,3
- Koło zapasowe 400/60-15,5
- Dopłata do kół 400/60-15,5
- Nadstawy cynkowane ogniowo wysokość 600 mm o gr. 2,5 mm
- Wieszak koła zapasowego cynkowany ogniowo
- Nadstawy siatkowe cynkowane ogniowo wysokość 1000 mm
- Rynna do precyzyjnego wysypu cynkowana ogniowo
- Plandeka sznurowana
- Stelaż plandeki cynkowany ogniowo z profili zamkniętych 40x40x3
- Oświetlenie full LED
- Szybkozłącze hydrauliczne z eliminatorem ciśnienia w przewodzie
- Hamulec najazdowy
- Homologowana instalacja hamulcowa hydrauliczna z ręczną regulacją siły hamowania
- Trójkąt ostrzegawczy (tablica wyróżniająca pojazd wolno poruszający się)
- DUPLEX — malowany komplet nadstaw
- DUPLEX — malowany komplet ścian
Dane Techniczne
Przyczepa 3,5 tonowa
Masa własna | 1165 kg |
Długość | 4760 mm |
Szerokość | 1980 mm |
Wysokość (*bez nadstaw) | 1990-1490 mm |
Ładowność | 3515 kg |
Dane Techniczne
Przyczepa 5,2 tonowa
Masa własna | 1500 kg |
Długość | 4720 mm |
Szerokość | 1980 mm |
Wysokość (*bez nadstaw) | 2210 mm |
Ładowność | 5180 kg |
Wymiary skrzyni ładunkowej (wysokość) | 1200 mm |
Wymiary skrzyni ładunkowej (szerokość) | 1810 mm |
Wymiary skrzyni ładunkowej (długość) | 3320 mm |
Zawieszenie | sztywne |
Powierzchnia ładunkowa | 6 m2 |
Grubość blachy podłogi | 3 mm |
Kąt wywrotu do tyłu i na boki | 45°/50° |
Klasa ciągnika współpracującego | 60KM |
Prędkość transportowa / robocza | 30 km/h |
Rozstaw kół | 1500 mm |
Typ ogumienia | 11,5/80-15,3 |
Wysokość podłogi od podłoża | 1050 mm |
Pojemność ładunkowa | 7,2 m3 |