- Nowy
- Okazja
- Sprawdzony Przez Serwis
- Wyprzedaż
Zbiornik podsiewacza czołowego MONOSEM STANDARD z napędem elektrycznym dozownika i ISOBUS
- Zbiornik podsiewacza czołowego MONOSEM STANDARD.
- Aparat dozujący napędzany elektrycznie.
- Hydrauliczny napęd turbiny.
- Instalacja ISOBUS z modułem z oprogramowaniem.
- Rok produkcji 2022.
Zbiornik podsiewacza czołowego jest zawieszany z przodu ciągnika (ciągnik musi posiadać przedni TUZ) może współpracować z różnymi maszynami rolniczymi, np. z siewnikiem punktowym albo agregatem uprawowym. Wymaga wtedy dokupienia kompatybilnej głowicy rozdzielającej materiał z przedniego zbiornika do współpracującej maszyny. Zbiornik może być wykorzystany do granulatów nawozów mineralnych. Duża pojemność zbiornika (1600 litrów) wpływa na uzyskanie dużej autonomii. Elektryczny napęd aparatu dozującego i oprogramowanie ISOBUS ułatwiają obsługę maszyny i dają możliwość wykorzystania funkcji rolnictwa precyzyjnego.
Specyfikacja – Zbiornik podsiewacza czołowego MONOSEM STANDARD:
• Poj. zbiornika 1.600 litrów (= 1.000 litrów baza + nadstawka 600 litrów),
• Turbina napędzana HYDRAULICZNIE (wymaga instalacji hydraulicznej z przodu ciągnika, wolny powrót oleju, wydatek min. ok. 50 l/min.),
• Dozownik napędzany elektrycznie,
• Moduł z oprogramowaniem ECU ISOBUS F800E,
• Kompatybilność z ISOBUS wg normy ISO 11783(*),
• Radar do odczytu prędkości jazdy,
• Oświetlenie sygnalizacyjne zbiornika,
• Przewód zasilający,
• Przewód ISOBUS na przód ciągnika (stosowany w przypadku, jeśli ciągnik nie ma przedniego gniazda Isobus)
• Przewód do podłączenia do terminala Front Check (działa tylko z terminalem Touch),
• Przewód do załączania i rozłączania układu dozującego (podłączany pod czujnik pozycji współpracującego siewnika),
• Czujnik prędkości obrotowej turbiny (odczyt obrotów na ekranie terminala Isobus),
• Rura z PCV śr. 110 mm (mocowana z boku ciągnika), przewód prowadzący granulat od dozownika.
• Bez głowicy rozdzielającej, bez innych adaptacji.
(*) UWAGA: moduł ECU ISOBUS do działania wymaga podłączenia do kompatybilnego Terminala Uniwersalnego. Terminal Uniwersalny ISOBUS użytkownika musi posiadać licencje na nawigację (prowadzenie równoległe) oraz rozłączanie sekcji (Section Control), ewentualnie stacji RTK i kierownicy automatycznej i/lub sygnału korekcyjnego w zależności od pożądanej precyzji nawigacji.
Oferta jest dedykowana przez firmę Korbanek, dla polskiego rynku.
Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66 §1. Kodeksu Cywilnego oraz innych przepisów prawa, nie stanowi też odzwierciedlenia aktualnych stanów magazynowych.
Sprzedawca nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia. Aby sprawdzić aktualność ceny i zgodność oferty z rzeczywistością Nabywca powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
ID CRM 528773
Masz pytania? Napisz do nas
Okazja
Niniejsza prezentacja nie stanowi oferty sprzedaży. Sprzedaż towarów tylko do wyczerpania zapasów. Kopiowanie i przedruk tylko za pisemną zgodą. Zastrzegamy sobie możliwość wystąpienia błędów na stronie.