
Kramer KL 25.5e
1750 - 1750 KG
Bezpieczeństwo innowacji Dostosowanych do przyszłych wymagań i przemyślanych w najmniejszych szczegółach.
są gwarancją mocnych i niezawodnych produktów. Jako pierwsza w pełni elektryczna ładowarka kołowa tej klasy wielkości model KL25.5e łączy zalety elektromobilności z parametrami wydajności klasycznej ładowarki kołowej Kramer. To połączenie, które przekonuje do siebie wszystkimi cechami. Model KL25.5e można wyposażyć w dwa różne, mocne akumulatory. Do wyboru mają Państwo akumulator kwasowo-ołowiowy lub kwasowoołowiowo-włókninowy. Obydwa warianty dysponują zaczepami do podnoszenia lub hakami transportowymi umożliwiającymi proste wymontowanie i bezproblemową wymianę. Akumulator kwasowo-ołowiowy jest stosowany w przemyśle wózków widłowych już od kilku lat i jest to rozwiązanie, które doskonale się tam sprawdza. Niezawodny akumulator kwasowo-ołowiowo-włókninowy przekonuje do siebie zamkniętym systemem, dzięki któremu nie wymaga żadnych prac konserwacyjnych. Ponadto akumulator posiada wbudowaną ładowarkę, co umożliwia jego ładowanie za pomocą tradycyjnego gniazda. WERSJA PDF
PRODUKT ARCHIWALNY
dane techniczne
seria KL 25.5e
Podstawowe informacje | Jednostka | |
Pojemność łyżki (łyżka standardowa) | m³ | 0,65 |
Ciężar roboczy (wyposażenie standardowe) | kg | 4 130 |
System szybkiej wymiany | - | hydrauliczny |
Silnik | Jednostka | |
Marka napędu / hydraulika robocza | - | JULI / Jungheinrich |
Typ/ konstrukcja | - | Asynchroniczny |
Moc napędu/ hydraulika robocza | kW | 15 kW / 22 kW |
Maks. moment obrotowy Nm | U/min | 220 Nm (0-1200 1/min) |
Poziom emisji spalin | - | Zero emisji spalin |
Przeniesienie napędu | Jednostka | |
Napęd jezdny | – | Regulowany bezstopniowo elektryczny napęd jezdny |
Prędkość | km/h | 0–16 |
Osie | – | Osie kierowane ze zwolnicami planetarnymi |
Całkowity kąt wychylenia osi tylnej | – | 16 |
Blokada mechanizmów różnicowych | – | 100% Przód |
Hamulec roboczy | – | Hydrauliczny hamulec tarczowy |
Hamulec postojowy | – | Hamulec sprężynowy uruchamiany elektrycznie |
Ogumienie standardowe – 12.0-18 Hydraulika układu kierowniczego | – | 12.0-18 |
Hydraulika układu kierowniczego i hydraulika robocza | Jednostka | |
Sposób działania | - | Hydrostatyczny układ kierowniczy z czteroma kołami skrętnymi oraz opcjonalnym trybem sterowania tylko przednią osią. |
Pompa wspomagania układu kierowniczego | – | Pompa hydrauliczna z zaworem proporcjonalnym. |
Siłownik układu kierowniczego | – | Dwustronnego działania, z niezależną synchronizacją w pozycji krańcowej. |
maks. wychylenie | ° | 2x38 |
Pompa robocza | – | Pompa zębata |
Maks. wydajność | l/min | 54 |
Maks. ciśnienie | bar | 235 |
Kinematyka | Jednostka | |
Model | - | Kinematyka P |
Siła podnoszenia/siła wyrywająca | kN | 30,4/28 |
Podnoszenie/ opuszczanie siłownika podnoszenia | s | 5,0/3,2 |
Napełnianie/ opróżnianie łyżki | s | 2,8/3,2 |
Obciążenie destabilizujące (łyżka standardowa) | kg | 2 500 |
Obciążenie destabilizujące (Widły do palet) | kg | 2 250 |
Ciężar użytkowy S=1,25 (Widły do palet) | kg | 1 750 |
Ciężar użytkowy S=1,67 (Widły do palet) | kg | 1 300 |
Ciężar użytkowy w pozycji transportowej | kg | 2 000 |
Pojemności | Jednostka | |
Zbiornik oleju hydraulicznego | l | 40 |
Układ elektryczny | Jednostka | |
Napięcie robocze | V | 80 V DC/48 V AC napęd jezdny i hydrauliczny |
Akumulator | Ah/A | 416 Ah AGM/495 Ah Tensor |
Emisja dźwięków** | Jednostka | |
Gwarantowany poziom mocy akustycznej | dB(A) | 82 |
Drgania*** | Jednostka | |
Drgania całkowite na górnej końcówce | – | < 2,5 m/s² (< 8.2 feet/s²) |
Najwyższa wartość przyspieszeń działających na obiekt | – | < 0,5 m/s² (< 1.64 feet/s²) |
** Informacje: Pomiar odbył się zgodnie z wymaganiami normy DIN EN 474-1 oraz dyrektywy 2000/14/WE. Miejsce pomiaru: powierzchnia asfaltowa.
*** Niepewność pomiarowa zgodnie z wymaganiami normy DIN EN 474-1 oraz EN 12096.
Prosimy poinstruować lub poinformować operatora o możliwych niebezpieczeństwach wynikających z drgań.
najważniejsze cechy
seria KL 37.8
- Łagodne wsunięcie oraz wysunięcie do pozycji końcowej,
- Większa wydajność dzięki hydraulicznie ryglowanej ramce
- Większy zasięg i wysokość podnoszenia
- Elastyczność w pracy dzięki trzeciej sekcji.
- Wysoka tylna krawędź łyżki, długie dno
- Wydajne i skuteczne silniki Deutz z poziomem emisji spalin IV.
- Trzy tryby skrętu kół, aby sprostać wszystkim wymaganiom
- Duży wybór ogumienia, by zapewnić szeroki zakres zastosowań
- Doskonała trakcja dzięki blokadzie mechanizmu różnicowego 100%
- Wydajna praca dzięki hydraulicznie ryglowanej.
zobacz video
Kramer
OCEŃ PRODUKT
Oceń nasz produkt korzystając z systemu gwiazdek, każda ocena jest dla nas bardzo ważna.
Dodatkowo oceny pozwalają zainteresowanym zobaczyć opinię o tym produkcie i dowiedzieć się jak faktycznie inni go postrzegają.
Najbardziej wartościowe są opinie posiadaczy tego sprzętu - zatem jeśli go kupiłeś i wyrobiłeś już sobie zdanie o nim - pomóż w ocenie widocznego tu produktu, podziel się z nami twoją opinią.
WASZE OPINIE
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Masz pytanie zadaj je do specjalisty
Zadając pytanie na stronie masz gwarancje, że trafi bezpośrednio do naszego specjalisty zajmującego się daną marką lub modelem.
Nasi produkt specjaliści umieszczą Twoje pytanie na stronie, co pozwoli innym osobom i Tobie uzyskać odpowiedź na zadane pytanie.
Każde pytanie analizujemy indywidualnie i udzielimy na nie odpowiedzi. Warto pytać, by uzyskać odpowiedź.