Massey Ferguson 3600
76 - 92 KM
ciągnik kompaktowy
sadownik i komunalny
Jeżeli szukasz ciągnika kompaktowego i uniwersalnego, który jest łatwy w obsłudze, cieszy się zwinnością i stabilnością to seria MF 3600 jest właśnie dla Ciebie. Ciągniki serii 3600 w wersji "A" dostępne są w szerokościach roboczych od 1,70 m do 2,40 m. Ten niezawodny ciągnik jest niezwykle prosty w obsłudze i może wykonywać szeroki zakres zadań w Twoim gospodarstwie lub przedsiębiorstwie.
PRODUKT ARCHIWALNY
Dostępne Warianty
Pod względem mocy
Wydajna odpowiedź z Silnika
AGCO Power - sprawdzona jednostka napędowa
Silniki AGCO Power z technologią common rail zasila wszystkie modele serii 3600 dając jeszcze więcej mocy, więcej momentu obrotowego oraz szybszy czas reakcji.
Inżynierowie Massey Ferguson ciężko pracowali, aby udoskonalić efektywność technologii Common Rail w silnikach wysokoprężnych, tak aby zaspokoić specyficzne potrzeby uniwersalnych ciągników serii 3600.
Mniej hałasu:
- Im lepsza jakość spalania tym mniejszy poziom hałasu wydzielany przez silnik
Mniejsze drgania:
- Wydajny proces spalania zmniejsza wstrząsy i drgania silnika
- Poprawa komfortu jazdy
Mniejsze zanieczyszczenie:
- Poziomy emisji spalin - Stage 3A
- Ochrona środowiska i zmniejszenia kosztów utrzymania
- Stała moc pomiędzy 1.800 a 2.200 obr/min
- Pozwala na pracę przy niższych obrotach, oszczędność zużycia paliwa
Działanie Common rail
W silnikach Diesel'a
Kluczowymi elementami systemu common rail są następujące podzespoły: pompa zasilająca, szyna "common rail", wtryskiwacze, czujniki do kontroli warunków pracy silnika oraz jednostka sterująca (ECU).
System wtryskuje paliwo do silnika, przy znacznie wyższym ciśnieniem niż konwencjonalny układ wtryskowy. Paliwo pod wysokim ciśnieniem z pompy zasilającej jest rozprowadzane do wtryskiwacza zamontowanego w każdym cylindrze za pomocą wspólnego przewodu w odpowiedniej ilości i w odpowiednim czasie dzięki jednostce sterującej.
Możliwości Przesyłowe
Poszczególne przekładnie serii 3600
Każda z przekładni oferuje wydajność, moc i produktywność, dzięki czemu możesz zdecydować, co jest dobre dla Twojego biznesu.
Przekładnia Power Shuttle to progresywna moc i zwiększona wydajność
Wersja z napędem na tylną oś w standardzie wyposażona jest w przekładnie 12 x 12 z mechaniczną przekładnią nawrotną. Modele z napędem na wszystkie koła oferują przekładnie 24 x 24 z mechaniczną przekładnią nawrotną lub bogatszą wersję, doposażoną w biegi pod obciążeniem SpeedShift. Najbardziej zaawansowaną przekładnią jest przekładnia oferująca 24 przełożenia do przodu i 12 do tyłu wraz z rewersem elektro-hydraulicznym PowerShutlle oraz biegami SpeedShift.
Wszystkie skrzynie biegów wyposażone są w elektro hydrauliczną blokadę mechanizmu różnicowego.
Nowa przekładnia 24 x 12 składa się z trzech wielotarczowych, sterowanych elektronicznie mokrych sprzęgieł - dwa do jazdy do przodu (SpeedShift żółw i zając) i jeden do jazdy do tyłu.
Przekładnie Napędowe
Zestawienie wariantów
Przekładnia napędowa |
3 zakresy 4 biegi |
Reduktor | Przekładnia nawrotna |
---|---|---|---|
12 x 12 |
Tak |
- | mechaniczna |
24 x 24 | Tak | mechaniczna | mechaniczna |
24 x 24 SpeedShift | Tak | elektro-hydrauliczny | mechaniczna |
24 x 12 PowerShuttle & SpeedShift | Tak | elektro-hydrauliczny | elektro-hydrauliczna |
Cechy przekładni
Od Massey Ferguson
-
Potrójne, wielotarczowe mokre sprzęgła zapewniają łagodną zmianę i trwałość,
-
Możliwość zmiany aż ośmiu biegów bez użycia sprzęgła!,
-
Zwiększona wydajność dzięki PowerShuttle,
-
Większa wydajność w warunkach zimnego klimatu,
-
Ergonomicznie rozmieszczone urządzenia sterownicze zapewniają łatwą obsługę
-
Comfort - Control – wyłącznie w ciągnikach Massey Ferguson, funkcja ta umożliwia operatorowi ustawić stopień agresywności zmiany kierunku jazdy, żeby jak najlepiej dostosować ciągnik do wykonywanej pracy,
-
Wszystkie te cechy zgromadzone w ciągnikach MF 3600 sprawiają, że są one że są one bardziej dynamiczne i komfortowe oraz jeszcze łatwiejsze w obsłudze!
Wałek WOM
Możliwość obrotów
Wszystkie modele ciągników zostały wyposażone w
niezależny napęd WOM, z mokrym sprzęgłem sterowanym
elektrohydraulicznie za pomocą przycisku umieszczonego
na poziomie bocznych urządzeń obsługowych.
Wałek WOM z prędkością 540 obr/min. to standardowe
wyposażenie wszystkich modeli z ramą ochronną, natomiast
wszystkie modele z kabiną mają w standardzie dwie
prędkości wałka WOM - 540/540E (750) obr/min. Napęd
WOM z prędkościami obrotowymi 540/1000 obr/min. jest
możliwy w wyposażeniu opcjonalnym.
Dokonaj Wyboru
540/1000 lub 540/540ECO
Wybór WOM
Napęd WOM 540 Eco umożliwia przeniesienie napędu na lekkie maszyny nie wymagające dużej mocy przy niskiej prędkości obrotowej silnika. Dzięki temu zmniejsza się zużycie paliwa oraz poziom hałasu w kabinie.
Możliwy w wyposażeniu opcjonalnym napęd 540/1000 obr/min. umożliwia wykorzystanie maszyn wymagających większej mocy. Dodatkowo, dostępny jest również napęd WOM z obrotami proporcjonalnymi do prędkości jazdy, które jest konieczny do specyficznych zastosowań.
Nowa KabinA Nowe możliwości
Poznaj jej cechy
Nowe kabiny zastosowane w ciągniku Massey Ferguson serii 3600 zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić operatorowi wysoki poziom komfortu, widoczność oraz przyjemność z codziennej obsługi ciągnika. Bezkonkurencyjna kabina wśród ciągników tej klasy.
Dane Techniczne
Seria 3600
MF 3630 | MF 3640 | MF 3650 | ||
---|---|---|---|---|
Silnik | ||||
Moc maks. KM [kW] przy 2000 obr/min. | ISO KM (kW) | 76 (56) | 84 (62) | 92 (68) |
Maks. mom. obr. przy 1600 obr/min Nm | Nm | 315 | 345 | 360 |
Typ/Pojemność/Liczba cylindrów | AGCO POWER 3.3 Litra, 3 cylindry | |||
Układ wtryskowy | Common rail | |||
Doładowanie | Turbo/Intercooler | |||
Pozioma rura wydechowa z lewej strony | opcja | opcja | opcja | |
Pionowa rura wydechowa | opcja | opcja | opcja | |
Filtr powietrza suchy podwójny | standard | standard | standard | |
Przekładnia | ||||
12x12 mech. przekładnia nawrotna mech. reduktor (30 km/h) | opcja | opcja | opcja | |
24x24 mech. przekładnia nawrotna mech. (40 km/h) | standard | standard | standard | |
24x24 SpeedShift (40 km/h) | opcja | opcja | opcja | |
24/12 PowerShuttle + SpeedShift (40 km/h) | opcja | opcja | opcja | |
Napęd WOM | ||||
Obsługa i sterowanie |
Niezależny, włączanie/wyłącznie elektrohydrauliczne. Mechaniczna zmiana prędkości. |
|||
540 obr/min przy 1938 obr/min silnika | standard | standard | standard | |
540/540E obr/min przy: 1938/1648 obr/min silnika |
||||
Kabina | standard | standard | standard | |
Rama ochronna | opcja | opcja | opcja | |
540/1000 obr/min przy: 1938/1962 obr/min silnika
|
opcja | opcja | opcja | |
Napęd WOM proporcjonalny do prędkości jazdy | opcja | opcja | opcja | |
Podnośnik i układ hydrauliczny | ||||
Trójpunktowy układ zawieszenia | Trójpunktowy układ zawieszenia z czujnikiem ciągu na łączniku górnym. końcówki hakowe ramion dolnych kat. 2 | |||
Sterowanie podnośnikiem | Mechaniczne z kontrolą siły ciągu, pozycji, szybkości opuszczania i regulacją czułości | |||
Układ EHR | brak | brak | brak | |
Maksymalny wydatek oleju przy 2200 obr/min | ||||
Pompa wysokiego ciśnienia | 62 | 62 | 62 | |
Pompa niskiego ciśnienia | 21 | 21 | 21 | |
Maksymalne ciśnienie - bar | 190 | 190 | 190 | |
Poziomowanie mechaniczne/hydrauliczne | standard/opcja | standard/opcja | standard/opcja | |
Maksymalny udźwig podnośnika na końcówkach ramion dolnych | kg | 2500 | 2500 | 2500 |
Maksymalny udźwig podnośnika 3000 | kg | opcja | opcja | opcja |
Wyjścia hydrauliczne | ||||
Standard w wersji z kabiną | 2 | 2 | 2 | |
Standard w wersji z ramą ochronną | 1 | 1 | 1 | |
Opcja | 3 | 3 | 3 | |
Zawory hydrauliczne (montowane z boku) | 2 | 2 | 2 | |
Wyjścia hydr. z boku z prawej strony + wolny powrót - standard/opcja | - | - | - | |
Układ kierowniczy | ||||
Hydrostatyczny | standard | standard | standard | |
Regulacja teleskopowa kierownicy | brak | brak | brak | |
Regulacja teleskopowa, kąt pochylenia kierownicy - kabina/rama ochronna | brak | brak | brak | |
Hamulce | ||||
Typ/obsługa | Hamulce tarczowe, mokre, chłodzone olejowo, sterowane hydrauliczne | |||
Hamulce postojowe | ||||
Hamulce pneumatyczne do przyczep (instalacja jedno i dwuobwodowa) | standard | standard | standard | |
Koła i ogumienie (o szczegóły zapytaj sprzedawcę) | ||||
Przód 2WD | 7,50-16 | 7,50-16 | 7,50-16 | |
Tył 2WD | 16,9 R30 | 16,9 R30 | 16,9 R30 | |
Przód 4WD | 11,2 R24 | 11,2 R24 | 11,2 R24 | |
Tył 4WD | 16,9 R30 | 16,9 R30 | 16,9 R30 | |
Możliwe rozstawy kół (mogą różnić się w zależności od ogumienia) | ||||
Przód 2WD | mm | 1435 - 2068 | 1435 - 2068 | 1435 - 2068 |
Tył 2WD | mm | 1504 - 1904 | 1504 - 1904 | 1504 - 1904 |
Przód 4WD | mm | 1310 - 1938 | 1310 - 1938 | 1310 - 1938 |
Tył 4WD | mm | 1504 - 1904 | 1504 - 1904 | 1504 - 1904 |
Waga i wymiary | ||||
Kabina** | kg | 3260 | 3260 | 3260 |
Rama ochronna | kg | 2830 | 2830 | 2830 |
Długość - ramiona dolne ustawione w poziomie | mm | 3741 | 3741 | 3741 |
Szerokość minimalna (4WD) | mm | 1650 | 1650 | 1650 |
Szerokość maksymalna (4WD) | mm | 2350 | 2350 | 2350 |
Wysokość całkowita z dachem kabiny | mm | 2510 | 2510 | 2510 |
Rozstaw osi (4WD) | mm | 2080 | 2080 | 2080 |
Promień zawracania (po zewnętrznej, bez hamulców) - 4WD | m | 3,5 | 3,5 |
3,5 |
Pojemność zbiornika paliwa | ||||
Kabina/rama ochronna | Litry |
110/83 |
110/83 | 110/83 |
- Nie dotyczy/niedostępny *Testy producenta **Bez obciążników przednich
Dlaczego wybrać ciągnik Massey Ferguson ?
- niskie zużycie paliwa
- znakomita widoczność
- uniwersalne gabaryty
- niskie koszty eksploatacji
- DynamicznA jednostkA napędowA
- prosta i mechaniczna konstrukcja
Oceń:
OCEŃ PRODUKT
Oceń nasz produkt korzystając z systemu gwiazdek, każda ocena jest dla nas bardzo ważna.
Dodatkowo oceny pozwalają zainteresowanym zobaczyć opinię o tym produkcie i dowiedzieć się jak faktycznie inni go postrzegają.
Najbardziej wartościowe są opinie posiadaczy tego sprzętu - zatem jeśli go kupiłeś i wyrobiłeś już sobie zdanie o nim - pomóż w ocenie widocznego tu produktu, podziel się z nami twoją opinią.
WASZE OPINIE
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Masz pytanie zadaj je do specjalisty
Zadając pytanie na stronie masz gwarancje, że trafi bezpośrednio do naszego specjalisty zajmującego się daną marką lub modelem.
Nasi produkt specjaliści umieszczą Twoje pytanie na stronie, co pozwoli innym osobom i Tobie uzyskać odpowiedź na zadane pytanie.
Każde pytanie analizujemy indywidualnie i udzielimy na nie odpowiedzi. Warto pytać, by uzyskać odpowiedź.
ZAMÓW POKAZ U CIEBIE NA MIEJSCU
Przetestuj maszynę osobiście
Wypełniając formularz poniżej, zgłaszasz firmie Korbanek chęć sprawdzenia maszyny w swoim gospodarstwie. Po wypełnieniu tego formularza w przeciągu paru dni zgłosi się do Ciebie nasz doradca, który ustali szczegóły prezentacji.
Naszym celem jest umożliwienie potencjalnym klientom sprawdzenia maszyny w warunkach ich gospodarstwa. Pokaz jest darmowy, prezentacja trwa do 4 godzin. Prosimy nie traktować pokazu jak darmowej usługi.
WNIOSEK PROW
Wykorzystaj dotację unijną
Wypełniając formularz poniżej, zgłaszasz firmie Korbanek chęć zakupu tego typu maszyny przy użyciu wsparcia finansowego pochodzącego z programu PROW.
Po wypełnieniu formularza w ciągu następnych tygodni zgłosi się do Ciebie nasz doradca, który oceni Twoje szanse na otrzymanie wsparcia, doradzi, z którego programu skorzystać oraz przeprowadzi Cię przez cały proces wnioskowania. Firma Korbanek pomaga w prawidłowym przejściu przez procedurę wniosku.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zapytaj nas o więcej szczegółów
Wypełniając formularz poniżej zgłaszasz firmie Korbanek chęć uzyskania pełniejszej informacji o interesującym Cię produkcie. Masz możliwość skontaktowania się i zadania nam pytań dotyczących interesującej Cię maszyny. Po wypełnieniu formularza w przeciągu paru dni zgłosi się do Ciebie nasz doradca, który udzieli Ci odpowiedzi na Twoje pytania.
Naszym celem jest umożliwienie potencjalnym klientom uzyskania wszystkich niezbędnych informacji, by ułatwić im podjęcie decyzji i wybór nie tylko najlepszej maszyny, ale przede wszystkim najlepiej dostosowanej do indywidualnych potrzeb danego gospodarstwa.
FINANSOWANIE FABRYCZNE 0%
Tutaj znajdziesz informacje o Finansowaniu fabrycznym maszyny od 0%
Dzwoń: 513 600 630
CZYM JEST FINASOWANIE FABRYCZNE 0%?
Finansowanie fabryczne to szansa na korzystny zakup maszyny, którą potrzebujesz już teraz. Dzięki współpracy z instytucjami finansowymi firma Korbanek może zaoferować korzystne pakiety kredytowe, których oprocentowanie jest znacznie niższe niż w przypadku ofert kredytów dostępnych na rynku komercyjnym a w naszym flagowym rozwiązaniu - nawet 0%.
CO ZYSKUJESZ DZIĘKI TEJ FORMIE FINASOWANIA FABRYCZNEGO?
- od 0% - finansowanie fabryczne
- raty dostosowane do przychodów gospodarstwa miesięczne, kwartalne, półroczne lub roczne
- możliwość finansowania VAT
- elastyczny okres finansowania dopasowany do potrzeb gospodarstwa
- możliwość indywidualnego ustalenia wpłaty początkowej
- możliwość ustalenia indywidualnego programu finansowania
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region
Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna