Massey Ferguson 6600
120 - 160 KM
PRODUKT ARCHIWALNY
Warianty serii 6600
Pod kątem najważniejszych aspektów
Model | Moc maksymalna | Liczba cylindrów | Możliwe przekładnie napędowe | Udźwig tylnego podnośnika (kg) |
---|---|---|---|---|
6612 | 120 KM | 4 | Dyna-4 | 7 100 |
6613 | 125/130 KM** | 4 | Dyna-4/Dyna-6 | 7 100 |
6614 | 140 KM | 4 | Dyna-6/Dyna-VT | 7 100/8 600 |
6615 | 145/150 KM** | 4 | Dyna-4/Dyna-6/Dyna-VT | 7 100/8 100/8 600 |
6616 | 160 KM | 4 | Dyna-6/Dyna-VT | 7 100/8 100/8 600 |
AGCO POWER - 4 cylindrowy
Najmocniejszy silnik 4-ro cylindrowy na rynku
Coraz więcej rolników szukających ciągników w przedziale mocy od 100 do 200 KM zdaje sobie sprawę z korzyści płynących z użytkowania silnika 4 cylindrowego. Mniejsze ugniatanie gleby, większa zwrotność oraz większe obciążenie użyteczne to tylko niektóre z argumentów, które przekonują coraz większą liczbę operatorów, że 4 cylindrowy silnik to dobre rozwiązanie w tej klasie.
Z nową serią 6600, Massey Ferguson przedstawia najnowsze osiągnięcia w technologii silników 4 – cylindrowych w zakresie mocy, który do tej pory był domeną ciągników z silnikami 6 – cylindrowymi. Ciągniki serii 6600 łączą w sobie wszystkie zalety maszyn z czterema cylindrami – kompaktowe wymiary, optymalna waga całkowita, znakomita zwrotność - z siłą uciągu i udźwigiem równym ciągnikom z sześcioma cylindrami. Model MF 6616 Dyna-6 osiągający maksymalnie 185 KM (z Engine Power Management) jest najmocniejszym ciągnikiem z silnikiem 4 – cylindrowym dostępnym obecnie na rynku. Wszystkie modele posiadają perfekcyjny współczynnik mocy do wagi, zapewniający niesamowite osiągi i wydajność pracy.
Zawsze znajdzie się odpowiedni ciągnik serii 6600 do prac jakie są do wykonania, ponieważ seria składa się z sześciu modeli w przedziale mocy od 135 KM do 185 KM. Trzy poziomy wyposażenia oraz trzy przekładnie do wyboru: Dyna-4 z czterema półbiegami, Dyna-6 z sześcioma półbiegami oraz przekładnia bezstopniowa Dyna-VT oznacza 21 różnych kombinacji specyfikacji ciągników 6600 w celu sprostania wszelkim potrzebom ich użytkowników.
Inteligentne zarządzanie mocą - epm
Nowoczesne rozwiązanie w trudnych warunkach
Układ dynamicznego sterowania mocą silnika (EPM) daje możliwość ciągłego dysponowania mocą w różnych warunkach pracy, dzięki temu wzrasta wydajność przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości zużywanego paliwa. Układ Engine Power Management jest inteligentną funkcją wzrostu mocy, która gwarantuje operatorowi optymalną efektywność. Silnik odpowiada na zapotrzebowanie odpowiednim wzrostem mocy zmieniającym się w zależności od wymagań przeprowadzanej pracy z wykorzystaniem napędu W.O.M i działa to zarówno podczas pracy polowych jak i w transporcie, a także podczas ciężkich prac wykorzystujących układ hydrauliczny. Automatycznie mają Państwo do dyspozycji odpowiednią moc wtedy, gdy jest najbardziej potrzebna.
UKŁAD EPM - NAJWAŻNIEJSZE cechy
- Układ dynamicznego sterowani mocą silnika Engine Power Management (EPM) działa bez interwencji operatora i uruchamia się automatycznie w zależności od wymagań napędu W.O.M. oraz gdy prędkość jazdy jest większa niż 6km/h, rozwijając dodatkową maksymalną moc,
- Silnik może zwiększyć moc o dodatkowych 25 KM* przy prędkości obrotowej silnika wynoszącej 1950 obr./min. Taka dodatkowa moc stanowi dużą zaletę w przeprowadzaniu różnych prac, począwszy od niskich prędkości jazdy a skończywszy na wyższych prędkościach w polu lub na drodze,
- Układ wykorzystuje elektroniczne sterowanie silnikiem i przekładnią napędową, aby automatycznie zoptymalizować ilość dostępnej mocy na kołach ciągnika oraz na napędzie W.O.M,
- Chodzi o bardzo inteligentny system, w który układ elektroniczny przekładni napędowej wykrywa obciążenie i warunki pracy przekładni układu hydraulicznego i napędu W.O.M.,
- Układ dynamicznego sterowania mocą silnika Engine Power Management zwiększa wydajność i skraca czas przemieszczania się dzięki dodatkowo dostępnej mocy.
*W zależności od modelu.
Selektywna redukcja katalityczna - SCR
Większy komfort pracy ciągnikiem
Układ SCR pracuje cicho w tle i jest bezobsługowy. Redukuje on emisję szkodliwych związków chemicznych i poprawia ekonomię zużycia paliwa. Firma Massey Ferguson ma ogromne doświadczenie w stosowaniu tego typu systemów, bowiem jako pierwszy producent maszyn rolniczych na świecie, w 2008 roku wprowadziła układ SCR do seryjnie produkowanych ciągników rolniczych.
Nie rzucający się w oczy układ SCR (Selektywnej Redukcji Katalitycznej) oraz katalizator DOC pracujące z silnikiem nie tylko działają pozytywnie na środowisko poprzez zmniejszenie emisji spalin. Połączenie układu SCR i katalizatora DOC, plus dodanie płynu DEF/AdBlue® zapewnia lepsze osiągi silnika i brak konieczności stosowania rozbudowanego układu chłodzenia.
Massey Ferguson jest światowym liderem w zastosowaniu systemu SCR bowiem na całym świecie pracuje juz ponad 25 000 maszyn wykorzystujących ten układ.
Przekładnia dyna-4
Wysoka wydajność oraz precyzyjna kontrola
Imponujące osiągi i efektywna konstrukcja przekładni napędowej Dyna-4 oferuje niezrównaną wydajność, kontrolę i komfort. Wytrzymała przekładnia napędowa Dyna-4, stosowana w całej serii ciągników jest coraz silniejsza.
Przekładnia napędowa Dyna-4 jest łatwo obsługiwana i kontrolowana dzięki unikalnemu rozwiązaniu Massey Ferguson: za pomocą dźwigni Power Control, umieszczonej po lewej stronie kierownicy i dzięki dźwigni zmieniającej przełożenia, umieszczonej na prawej konsoli. Wszystkie funkcje przekładni napędowej mogą być łatwo kontrolowane bez konieczności wciskania pedału sprzęgła. Wszystkie informacje o wybranym zakresie przełożeń i o przełożeniu Dynashift są odczytywane z deski rozdzielczej. W celu zapewnienia sprawnego działania przekładni w standardzie wyposażenia znajduje się także funkcja Speddmatching.
Podczas zmiany zakresu, funkcja Speedmatching automatycznie dobiera najbardziej dopasowane do prędkości jazdy ciągnika przełożenie Dynashift (półbieg) przekładni napędowej Dyna-4.
Imponujące osiągi i przemyślana konstrukcja przekładni Dyna-4 zapewniają niezrównaną wydajność, łatwe i wygodne sterowanie oraz 16 przełożeń do jazdy do przodu oraz 16 przełożeń do tyłu zmienianych bez użycia pedału sprzęgła.
Ciągniki MF serii 6600 wyposażone w przekładnię Dyna-4 zostały dopasowane aby przenieść moc określonego modelu w optymalny sposób. Przekładnia ta posiada wiele zaawansowanych automatycznych funkcji, które są proste w obsłudze i ułatwiają codzienną pracę operatora zwiększając jego wydajność.
Sterowanie przekładnią Dyna-4 jest proste i komfortowe dzięki dźwigni Power Control oraz dźwigni w kształcie litery T umieszczonej z prawej strony fotela operatora. Ponadto kierunek jazdy można zmieniać za pomocą opcjonalnego joysticka do obsługi ładowacza.
Cechy dyna-4
Najważniejsze aspekty
Obsługa lewą ręką
Obsługiwana lewą ręką dźwignia przekładni nawrotnej Power Control posiada wiele zalet: praktyczną zmianę kierunku jazdy przód/tył, zmianę półbiegów i zakresów, wysprzęglanie, pozostawiając przy tym prawą rękę całkowicie wolną, dzięki czemu można nią obsługiwać ładowacz czołowy lub inne maszyny zaczepione z tyłu ciągnika
Obsługa prawą ręką
Wystarczy przesunąć do przodu dźwignie w kształcie litery T, by zwiększyć przełożenie Dynashift lub zakres albo przesunąć ją do tyłu, by zredukować przełożenie Dynashift lub zakres.
Podczas zmiany zakresu, funkcja Speedmatching automatycznie dobiera najbardziej dopasowane do prędkości jazdy ciągnika przełożenie przekładni Dyna-4 (półbieg).
Biegi super-pełzające
Mogą Państwo wykorzystać wyjątkową kontrolę nad pracami wymagającymi bardzo niskich prędkości jazdy. Dzięki dodatkowym 16 biegom (super-pełzającym) mogą Państwo osiągnąć prędkość jazdy wynoszącą zaledwie 160 m/h.
zakres prędkości roboczych
W przekładniach Dyna-4 od Massey'a
Dyna-4 oferuje 4 przełożenia Dynashift (półbiegi) w każdym zakresie, które doskonale pokrywają się w zakresach prędkości roboczych, dzięki czemu operator może zawsze w łatwy i wygodny sposób dostosować odpowiednią prędkość do wykonywanej pracy czy warunków. Prędkość maksymalna 40 km/h zmniejsza czas trwania przejazdów transportowych.
przekładnia dyna-6
Wysoka sprawność oraz niezawodność
Najlepsza z dostępnych na rynku, przekładnia napędowa Dyna-6 łączy bez wysiłkową obsługę wraz z całkowitą efektywnością, aby umożliwić operatorowi przeżycie nadzwyczajnego doświadczenia.
Przekładnia napędowa Dyna-6 proponuje państwu wszystkie podstawowe funkcje, takie jak obsługiwana lewą ręką dźwignia przekładni nawrotnej Power Control, AutoDrive, obsługa prawą ręką, Speedmatching i progresywne uruchamianie przekładni nawrotnej. Od teraz przekładnia jest dostępna z systemem Engine Power Management.
Dyna- 6 jest standardowo wyposażona w tryb Eco, który optymalizuje prędkość obrotową silnika do maksymalnych prędkości jazdy i sprawia, że prowadzenie ciągnika jest cichsze a zużycie paliwa mniejsze.
Wszystkie przełożenia zmieniane są bez użycia pedału sprzęgła i pod obciążeniem a system AutoDrive umożliwia automatyczną zmianę wszystkich 24 biegów.
Imponujące osiągi i przemyślaną konstrukcja przekładni Dyna-6 zapewniają niezrównaną wydajność, łatwe i wygodne sterowanie oraz 24 przełożenia do jazdy do przodu oraz 24 przełożenia do tyłu zmienianych bez użycia sprzęgła.
Sterowanie przekładnią Dyna-6 jest proste i komfortowe dzięki dźwigni Power Control oraz dźwigni w kształcie litery T umieszczonej z prawej strony fotela operatora. Ponadto kierunek jazdy można zmieniać za pomocą opcjonalnego Joysticka do obsługi ładowacza.
Najważniejsze aspekty
Zapewniające komfort pracy
Obsługa lewą ręką
Obsługiwane lewą ręką dźwignia przekładni nawrotnej Power Control posiada wiele zalet: praktyczną zmianę kierunku jazdy przód/tył, zmianę półbiegów i zakresów, wysprzęglanie, pozostawiając przy tym prawą rękę całkowicie wolną, dzięki czemu można nią obsługiwać ładowacz czołowy lub inne maszyny zaczepione z tyłu ciągnika.
Obsługa prawą ręką
Wystarczy przesunąć do przodu dźwignie w kształcie litery T, by zwiększyć przełożenie Dynashift lub zakres albo przesunąć ją do tyłu, by zredukować przełożenie Dynashift lub zakres.
Podczas zmiany zakresu, funkcja Speedmatching automatycznie dobiera najbardziej dopasowane do prędkości jazdy ciągnika przełożenie przekładni Dyna-6(półbieg).
Biegi super-pełzające
Mogą Państwo wykorzystać wyjątkową kontrolę nad pracami wymagającymi bardzo niskich prędkości jazdy. Dzięki dodatkowym 24 biegom (super-pełzającym) mogą Państwo osiągnąć prędkość jazdy wynoszącą zaledwie 90 m/h.
Prędkości robocze
Dla konfiguracji ciągników z Dyna-6
Dyna-6 oferuje 9 przełożeń w ZAKRESIE PRĘDKOŚCI ROBOCZYCH, ponadto doskonałe pokrycie przełożeń gwarantujące dużą elastyczność w wykonywaniu wszelkich prac.
Operator ma do dyspozycji 6 przełożeń Dynashift (półbiegi) w każdym zakresie, dzięki czemu może zawsze w łatwy i wygodny sposób dostosować odpowiednią prędkość do wykonywanej pracy czy warunków. Prędkość maksymalna 40 km/h jest osiągana przy obniżonych obrotach silnika dzięki funkcji ECO, co jest przydatne podczas prac transportowych redukując zużycie paliwa oraz poziom hałasu co przekłada się na niższe koszty eksploatacji oraz większy komfort.
przekładnia dyna-vt
Przekładnia napędowa bez ograniczeń
Dynamiczne osiągi podczas każdej pracy. Przekładnia napędowa Dyna-VT Massey Ferguson oferuje wysoką wydajność oraz płynną i precyzyjną pracę.
Przekładnia napędowa Dyna-VT ma swoje źródło w inżynierii precyzyjnej. Przekładnia zawsze gwarantuje wydajność, całkowity komfort dla operatora i zoptymalizowanie zużycia paliwa. Co więcej, dzięki wprowadzaniu ulepszeń, takich jak układ Dynamic Traktor Management (Dyna-TM) uczyniło tę przekładnię najbardziej intuicyjną z dostępnych na rynku.
Przekładnia napędowa Dyna-VT jest zadziwiająco prosta w obsłudze i idealnie funkcjonuje w każdych warunkach. Nie potrzeba zmieniać żadnych biegów, nie ma żadnych szarpnięć ani przerywania przenoszenia napędu lub mocy. Ekskluzywna przekładnia nawrotna Power Control umożliwia łatwą zmianę kierunku jazdy.
Monitor obrotów i układ dyna-tm
Najmocniejsze aspekty przekładni Dyna-VT
Superwizor który zostaje uruchomiony gdy spada prędkość obrotowa silnika jest zawsze dostępny. Monitor niskich obrotów silnika posiada zaletę polegająca na możliwości automatycznego zmniejszenia prędkości jazdy ciągnika, nawet w przypadku zwiększenia obciążenia silnika, w taki sposób, aby zachować moc, zwłaszcza w przypadku prac wykorzystujących napęd W.O.M oraz w pracach uprawowych lub transportowych.
W połączeniu z zapamiętanymi prędkościami roboczymi SV1 i SV2, które określają prędkość jazdy do przodu, ciągnik będzie pracować na swojej mocy maksymalnej mimo zmian obciążenia. Natychmiastowa reakcja umożliwia przeprowadzenie precyzyjnych ustawień, co ułatwia liczne prace, ciągnik automatycznie dobiera najlepszą prędkość .
Elektroniczny tylny podnośnik - ehr
Precyzyjna kontrola podnośnika
Zawsze byliśmy liderami pod względem układu hydraulicznego i obsługi tylnego podnośnika. Trzypunktowy układ zawieszenia Massey Ferguson, uznany przez liczne, niezależne magazyny europejskie jako ogromna innowacja w technice rolniczej mająca największy wpływ na jej rozwój przez ostatnie lata, to wzorzec wydajności, siły i reaktywności dla operatora pracującego w polu.
System elektronicznej obsługi podnośnika Massey Ferguson oferuje najbardziej zaawansowane możliwości. Umożliwia on bardziej precyzyjną kontrolę ustawień głębokości roboczej. Współpracujące maszyny lepiej pokonują nierównomierności terenu. Wynik:
- lepsze rozłożenie masy
- lepszy uciąg i przyczepność
- redukcja poślizgu
- zmniejszeniem stopnia zużycia ogumienia i paliwa.
Pełna kontrola ehr
Pionier w swojej dziedzinie
Najnowszy układ EHR zapewnia precyzyjne i elastyczne sterowanie funkcjami tylnego podnośnika, zapewniając precyzyjną kontrolę głębokości pracy maszyny oraz wysokości ich zawieszenia.
Obsługa jest przeprowadzana za pomocą specjalnej „myszki” i prostego panelu, które zapewniają wygodną i prostą kontrolę tylnego podnośnika
Użyteczna funkcja aktywnej kontroli w czasie transportu wchodzi w zakres standardowych funkcji. Zewnętrzne przyciski obsługowe do podnoszenia i opuszczania tylnego podnośnika zostały umieszczone na prawym i lewy m błotniku.
„Myszka” układu EHR został umieszczona specjalnie po prawej stronie operatora, aby zapewnić szybki i łatwy dostęp, umożliwiając precyzyjną kontrolę głębokości pracy oraz podnoszenia i opuszczania tylnego podnośnika.
Elektroniczny panel sterowania umożliwia prostą regulację funkcji tylnego podnośnika dla uzyskania zwiększonej wydajności.
Dokładność obsługi jest ułatwiona dzięki zgrupowaniu najczęściej używanych elementów obsługowych i sterujących tylnym podnośnikiem (EHR) w zasięgu ręki operatora. Układ standardowo łączy zaawansowane funkcje, zwłaszcza w zakresie czułości ustawienia, szybkiego opuszczania i automatycznej prędkości opuszczania. Tylny podnośnik można także obsługiwać za pomocą przycisków zamontowanych na błotnikach tylnych, co znacznie ułatwia szybkie zaczepianie współpracującej maszyny.
hydraulika i wom
Praktyczne urządzenia sterujące
Dokładność obsługi jest ułatwiona dzięki zgrupowaniu najczęściej używanych elementów obsługowych i sterujących tylnym podnośnikiem (EHR) w zasięgu ręki operatora. Układ standardowo łączy zaawansowane funkcje, zwłaszcza w zakresie czułości ustawienia, szybkiego opuszczania i automatycznej prędkości opuszczania. Tylny podnośnik można także obsługiwać za pomocą przycisków zamontowanych na błotnikach tylnych, co znacznie ułatwia szybkie zaczepianie współpracującej maszyny.
Układ hydrauliczny zamknięty Load Sensing zalewania wydatek oleju do 110 l/min, przeznaczony dla podnośnika i dla rozdzielaczy hydraulicznych, odpowiedź jest niemalże natychmiastowa, dzięki czemu eliminuje się ryzyko straty mocy lub paliwa. Podłączenie maszyn z układem hydraulicznym odbywa się w bardzo prosty sposób, dzięki gniazdom hydraulicznym z dekompresją, co umożliwia podłączenie i odłączenie maszyn, nawet pod ciśnieniem.
Gniazdo Power Beyond jest dostępne z przodu i z tyłu ciągnika, jest ono wbudowane w blok zaworów układu zamkniętego Load Sensing. Bezpośredni przepływ oleju z pompy hydraulicznej i wolny powrót umożliwiają zasilanie maszyn wymagających dużego wydatku oleju.
Podnośnik i tylny most
Solidna konstrukcja nawet na najtrudniejsze warunki pracy
Tylny most oraz 3-punktowy układ zawieszenia są bardzo dobrze wyposażone. W skład wyposażenia standardowego wychodzą dwa zewnętrzne siłowniki podnośnika, zaczep górny automatyczny, zaczep dolny oraz zaczep dolny do przeczep jednoosiowych „Piton Fix” lub opcjonalnie zaczep dolny hydrauliczny „Hitch” zapewniający duże pole widzenia, ramiona podnośnika z końcówkami hakowymi, zewnętrzne przyciski obsługowe umieszczone na obu tylnych błotnikach, dwa stabilizatory teleskopowe o zmiennym kącie ustawienia i trzy zawory hydrauliczne. Maksymalny udźwig tylnego podnośnika może osiągnąć 8 600 kg w zależności od modelu ciągnika.
Układ aktywnej amortyzacji w transporcie (ATC) sprawdza się natomiast podczas przeprowadzanych na uwrociach manewrów lub w czasie transportu gdy maszyny zawieszane są narażone na przenoszenie wstrząsów, uderzeń i wibracji.
Układ aktywnej amortyzacji w transporcie umożliwia zminimalizowanie kołysania poprzez dopasowanie działania układu w zależności od masy współpracujących maszyn.
tylny wom
Skutecznie przeniesie moc do maszyny towarzyszącej
Automatyczna kontrola napędu W.O.M
Obsługa wałków WOM odbywa się za pomocą trójpozycyjnego włącznika znajdującego się na prawej konsoli. Włącznik ten pozwala wybrać nam jedną z trzech pozycji: załącz; wyłącz oraz hamuj. Dodatkowo wszystkie ciągniki serii 6600 wyposażone są w funkcję WOM Auto załączając i rozłączając WOM podczas podnoszenia i opuszczania podnośnika.
Elektrohydrauliczny wybór prędkości WOM
Każdy ciągnik serii 6600 wyposażony jest w 4 prędkości wałka WOM, mianowicie 540/540Eco/ 1000/1000E załączane elektrohydraulicznie. Również wybór prędkości wałka odbywa się za pomocą wygodnych przycisków membranowych umieszczonych na prawym słupku.
Przyciski do obsługi WOM i TUZ
Przyciski obsługowe tylnego podnośnika i przyciski do uruchamiania/zatrzymywania napędu W.O.M są umieszczone na błotnikach i umożliwią użycie napędu W.O.M. z zewnątrz kabiny.
To pewne i efektywne rozwiązanie, aby sprawować nadzór nad takim pracami jak np. napełnianie wozu asenizacyjnego, gdy operator znajduje się poza kabiną ciągnika
wersja essential
Łatwe i intuicyjne sterowanie
Pakiet wyposażenia Essential dostępny jest we wszystkich ciągnikach MF serii 6600. Intuicyjnie rozmieszenie przyrządów zapewnia najwyższą wydajność w każdym czasie i we wszystkich pracach. Podstawowa konsola obsługiwana w kabinie posiada wszystkie najczęściej używane przyciski i przełączniki. Każdy przyrząd jest określony i ergonomicznie umieszczony, zapewniając w ten sposób szybki oraz łatwy dostęp do najważniejszych funkcji ciągnika. Na prawym słupku zgrupowano natomiast stacyjkę, włączniki świateł oraz inne rzadziej używane przyciski.
Ciągniki w wersji Essential wyposażone są w unikalny mechaniczny joystick do obsługi ładowacza. Joystick ten umożliwia nie tylko obsługę ładowacza ale również zmianę kierunku jazdy ciągnika i zmianę przełożeń.
wyposażenie - essential
Podstawowe komponenty i urządzenia
Wersja - efficient
Główne elementy specyfikacji
Efficient to środkowy pakiet wyposażenia ciągników MF serii 6600. Jego integralną częścią jest nowy podłokietnik, zawory hydrauliczne mechaniczne i elektrozawory oraz przekładnia napędowa Dyna-6 Eco lub Dyna-VT Eco do wyboru.
Pakiet wyposażenia EFFICIENT posiada podobne przełączniki na słupku kabiny do poprzedniej wersji ale w skład wyposażenia wchodzi również dźwignia w kształcie litery „T” z do wyboru: z joystickiem wielofunkcyjnym lub rozdzielaczami Fingertip. Urządzenia obsługowe najczęściej wykorzystywane są zgrupowane w jednym miejscu, przez co ich obsługa jest prostsza dzięki intuicyjnej ergonomii.
System Auto Drive pozwala zmieniać automatycznie wszystkie biegi i zakresy oraz umożliwia zintegrowanie obrotów silnika i określonego biegu podczas pracy z podnośnikiem czy wałkiem WOM. Dodatkowo dzięki temu systemowi dostępnemu w standardzie możemy również zablokować ciągnik w określonym paśmie obrotów silnia.
Ciągnik MF serii 6600 wraz z systemem Auto Drive to niezastąpiony kompan podczas długich prac w polu przejmując za operatora obsługę ciągnika. Kierowca musi się tylko skupić na maszynie towarzyszącej.
Massey Ferguson - ciągniki jutra dostępne już dziś.
wyposażenie - efficient
Co wchodzi w skład
Wersja - exclusive
Dla najbardziej wymagających klientów
Pakiet Exclusive jest przeznaczony dla najbardziej wymagających użytkowników poszukujących najnowszych rozwiązań w zakresie uniwersalności, ergonomii, komfortu i automatyzacji.
Wyposażenie to jest skierowane do osób wykorzystujących maszyny bardziej intensywnie i poszukujących zaawansowanych rozwiązań, które obniżą ich koszty.
Podłokietnik wersji Exclusive posiada wiele zalet dla operatorów często używających określone funkcje. Poprawia on komfort i szybkość wykonywanej pracy.
Ciągniki w tej wersji wyposażenia posiadają wszystkie najnowsze rozwiązania technologicznie stosowane w przemyśle maszyn rolniczych. Ta maszyna potrafi pracować za Ciebie.
Wyposażenie - exclusive
Co znajduje się w pakiecie
Kabina w serii 6600
Twoje wygodne miejsce pracy
Informacja tam, gdzie jej potrzebujesz
Wskaźniki informacyjne umieszczone na wąskiej desce rozdzielczej dostarczają operatorowi ciągnika bieżących i funkcjonalnych informacji.
Przełączniki obsługowe we właściwym miejscu
Rzadziej używane przełączniki obsługowe takich funkcji jak światła, wybór prędkości obrotowej WOM, kontrola tylnego podnośnika i nowy przełącznik sumowania wydatków hydraulicznych zostały umieszczone na prawym słupku kabiny.
Komfortowy fotel operatora
Fotel operatora amortyzowany pneumatycznie zapewnia komfort przez cały długi dzień pracy. Jest to bardzo ważny czynnik do osiągnięcia maksymalnej wydajności.
Amortyzowana oś QuadLink
Amortyzacja przedniej osi "QuadLink" Massey Ferguson oferuje jeszcze wyższy komfort prowadzenia i kontroli. Jej zwarta i prosta budowa automatycznie utrzymuje stałą wysokość zawieszenia, jakiekolwiek będzie obciążenie przedniego mostu.
amortyzacja kabiny
Twoja wygoda jest dla nas najważniejsza
Amortyzowana kabina
Dwa typy amortyzacji kabiny są dostępne: układ mechaniczny lub aktywny układ elektro-hydrauliczny OptiRide Plus. Obie opcje oferują niespotykany poziom komfortu w kabinie. Układ mechaniczny wykorzystuje pierścienie przeciwwstrząsowe oraz kombinację sprężyna / amortyzator. Mechaniczna amortyzacja kabiny jest zawsze aktywna, aby zapewnić stałą wydajność i komfort. Układ amortyzacji OptiRide Plus jest w pełni regulowany, przez co umożliwia operatorowi dostosowanie poziomu amortyzacji w trakcie jazdy . Operator może w ten sposób kontrolować komfort prowadzenia w zależności od terenu i prędkości.
Amortyzowana przednia oś QuadLink
Amortyzacja przedniej osi "QuadLink" Massey Ferguson oferuje jeszcze wyższy komfort prowadzenia i kontroli. Jej zwarta i prosta budowa automatycznie utrzymuje stałą wysokość zawieszenia, jakiekolwiek będzie obciążenie przedniego mostu.
wysoki standard kabiny
Kolejne argumenty przemawiające za niepodważalnym komfortem w kabinach od MF
3 wersje wyposażenia do wyboru
Każda kabina w ciągnikach MF serii 6600 proponuje wyjątkowe funkcje, które umożliwią Państwu pracę w odpowiednim tempie. Dzięki temu dzień pracy stanie się krótszy. Dostęp do kabiny jest ułatwiony dzięki szerokim stopniom oraz szerokiemu wejściu. Kabina ma przestronne wnętrze, fotel operatora jest komfortowy i całkowicie regulowany z ulepszonym kątem obrotu. Nowa deska rozdzielcza wyświetla dane cyfrowe i analogowe, zawsze czytelne i widoczne przez operatora. Niezależnie od tego, czy wybiorą Państwo wersję Essential czy najbardziej komfortową wersję Exclusive, wszystkie urządzenia obsługowe znajdują się w zasięgu ręki i są proste w użyciu.
Niezrównana widoczność
Kabina o nowoczesnych kształtach oferuje znakomite, panoramiczne pole widzenia. Połączenie nowej pozycji rury wydechowej, owalna budowa maski silnika oraz duże przeszklone powierzchnie gwarantują wyjątkową widoczność w zakresie 360o. Dobre pole widzenia z tyłu jest dodatkowym czynnikiem zwiększającym bezpieczeństwo, gdyż operator dysponuje odsłoniętym widokiem na współpracujące z ciągnikiem maszyny.
Dane techniczne
MF 6600 z Dyna-4 oraz Dyna-6
Dane techniczne
MF 6600 z przekładnią DYNA-VT
SILNIK |
MF 6614 Dyna-VT |
MF 6615 Dyna-VT |
MF 6616 Dyna-VT |
---|---|---|---|
Typ | AGCO POWER z układem SCR drugiej generacji | ||
Liczba cylindrów/Liczba zaworów/Pojemność skokowa |
4 / 4 / 4900 | ||
Doładowanie | Turbo Intercooler | ||
Typ wtrysku | Common Rail | ||
Typ wentylatora | Viscostatic | Viscostatic | Viscostatic |
Moc maksymalna przy 1950 obr./min. KM [kW] | 120 (88) | 130 (96) | 145 (107) |
Maksymalny moment obrotowy przy 1 500 obr./min. [Nm] | 511 | 553 | 652 |
Moc maksymalna z EPM [KM] | 135 | 145 | 160 |
Maksymalny moment obrotowy z EPM [Nm] | 575 | 618 | 670 |
Pojemność zbiornika paliwa | 250 | ||
Pojemność zbiornika AdBlueTM | 30 | ||
Okresy pomiędzy przeglądami | 300 | ||
PRZEKŁADNIA NAPĘDOWA | |||
Typ | Dyna-VT | ||
Liczba przełożeń | Bezstopniowa przekładnia napędowa z układem Dynamic Tractor Management | ||
Minimalna prędkość jazdy (km/h) przy 1400 obr./min. silnika* | 0,3 | ||
40 km/h Eco przy prędkości obrotowej [obr./min.] | 1 500 | ||
50 km/h** Eco przy prędkości obrotowej [obr.min.] | 1 875 | ||
TYLNY WOM | |||
Obsługa / Kontrola | Niezależna / Kontrola elektro-hydrauliczna | ||
Standardowe prędkości obrotowe napędu W.O.M | 540 / 540 Eco / 1000/ | ||
Średnica wałka przekaźnika mocy | 1 3/8 | ||
UKŁAD HYDRAULICZNY | |||
Opcjonalny wydatek oleju - Typ 2 | Układ zamknięty Load Sensing | ||
Maksymalny wydatek oleju | 110 l/min | ||
Maksymalne ciśnienie [bar] | 200 | ||
Standardowa liczba zaworów hydraulicznych | 3 | ||
Opcjonalna liczba zaworów hydraulicznych | 4 | ||
Maksymalny liczba zaworów hydraulicznych z przodu ciągnika | 1 / 2 / 1 + Ciśnienie + Wolny Powrót | ||
TYLNY PODNOŚNIK | |||
Kontrola | Elektroniczna (wysokość/głębokość, kontrola siły uciągu, kontrola mieszana "Intermix", maksymalnej wysokości, szybkość opuszczania, amortyzacja wstrząsów) | ||
Maksymalny udźwig podnośnika(kg | 8 600 | ||
Ramiona dolne | Końcówki hakowe (Kat. III) | ||
PRZEDNI PODNOŚNIK | |||
Maksymalny udźwig podnośnika [kg] | 3 200 | ||
PRZEDNI WOM | |||
Typ | Niezależny / Elektro-hydrauliczny / 6 wpustów | ||
Prędkość obrotowa W.O.M. [obr./min.] | 1 000 ( przy 1920 obr./min.) | ||
HAMULCE | |||
Typ | Elektro-hydrauliczne / Chłodzone olejem | ||
OGUMIENIE | |||
Przód | 480/65 R28 | ||
Tył | 600/65 R38 | ||
WAGI I WYMIARY | |||
Waga ze standardowym wyposażeniem oferowanym w Polsce, bez paliwa, z obciążnikami przednimi [kg] | 6 300 | ||
Długość całkowita od wspornika przednich obciążników do końca ramion tylnego podnośnika ustawionych w poziomie [mm] | 4 726 | ||
Wysokość - do góry dachu kabiny [mm] | 3 080 | ||
Rozstaw osi [mm] | 2 670 |
OCEŃ PRODUKT
Oceń nasz produkt korzystając z systemu gwiazdek, każda ocena jest dla nas bardzo ważna.
Dodatkowo oceny pozwalają zainteresowanym zobaczyć opinię o tym produkcie i dowiedzieć się jak faktycznie inni go postrzegają.
Najbardziej wartościowe są opinie posiadaczy tego sprzętu - zatem jeśli go kupiłeś i wyrobiłeś już sobie zdanie o nim - pomóż w ocenie widocznego tu produktu, podziel się z nami twoją opinią.
WASZE OPINIE
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Masz pytanie zadaj je do specjalisty
Zadając pytanie na stronie masz gwarancje, że trafi bezpośrednio do naszego specjalisty zajmującego się daną marką lub modelem.
Nasi produkt specjaliści umieszczą Twoje pytanie na stronie, co pozwoli innym osobom i Tobie uzyskać odpowiedź na zadane pytanie.
Każde pytanie analizujemy indywidualnie i udzielimy na nie odpowiedzi. Warto pytać, by uzyskać odpowiedź.
ZAMÓW POKAZ U CIEBIE NA MIEJSCU
Przetestuj maszynę osobiście
Wypełniając formularz poniżej, zgłaszasz firmie Korbanek chęć sprawdzenia maszyny w swoim gospodarstwie. Po wypełnieniu tego formularza w przeciągu paru dni zgłosi się do Ciebie nasz doradca, który ustali szczegóły prezentacji.
Naszym celem jest umożliwienie potencjalnym klientom sprawdzenia maszyny w warunkach ich gospodarstwa. Pokaz jest darmowy, prezentacja trwa do 4 godzin. Prosimy nie traktować pokazu jak darmowej usługi.
WNIOSEK PROW
Wykorzystaj dotację unijną
Wypełniając formularz poniżej, zgłaszasz firmie Korbanek chęć zakupu tego typu maszyny przy użyciu wsparcia finansowego pochodzącego z programu PROW.
Po wypełnieniu formularza w ciągu następnych tygodni zgłosi się do Ciebie nasz doradca, który oceni Twoje szanse na otrzymanie wsparcia, doradzi, z którego programu skorzystać oraz przeprowadzi Cię przez cały proces wnioskowania. Firma Korbanek pomaga w prawidłowym przejściu przez procedurę wniosku.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zapytaj nas o więcej szczegółów
Wypełniając formularz poniżej zgłaszasz firmie Korbanek chęć uzyskania pełniejszej informacji o interesującym Cię produkcie. Masz możliwość skontaktowania się i zadania nam pytań dotyczących interesującej Cię maszyny. Po wypełnieniu formularza w przeciągu paru dni zgłosi się do Ciebie nasz doradca, który udzieli Ci odpowiedzi na Twoje pytania.
Naszym celem jest umożliwienie potencjalnym klientom uzyskania wszystkich niezbędnych informacji, by ułatwić im podjęcie decyzji i wybór nie tylko najlepszej maszyny, ale przede wszystkim najlepiej dostosowanej do indywidualnych potrzeb danego gospodarstwa.
FINANSOWANIE FABRYCZNE 0%
Tutaj znajdziesz informacje o Finansowaniu fabrycznym maszyny od 0%
Dzwoń: 513 600 630
CZYM JEST FINASOWANIE FABRYCZNE 0%?
Finansowanie fabryczne to szansa na korzystny zakup maszyny, którą potrzebujesz już teraz. Dzięki współpracy z instytucjami finansowymi firma Korbanek może zaoferować korzystne pakiety kredytowe, których oprocentowanie jest znacznie niższe niż w przypadku ofert kredytów dostępnych na rynku komercyjnym a w naszym flagowym rozwiązaniu - nawet 0%.
CO ZYSKUJESZ DZIĘKI TEJ FORMIE FINASOWANIA FABRYCZNEGO?
- od 0% - finansowanie fabryczne
- raty dostosowane do przychodów gospodarstwa miesięczne, kwartalne, półroczne lub roczne
- możliwość finansowania VAT
- elastyczny okres finansowania dopasowany do potrzeb gospodarstwa
- możliwość indywidualnego ustalenia wpłaty początkowej
- możliwość ustalenia indywidualnego programu finansowania
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region
Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna