Massey Ferguson 7600
140 - 255 KM
Ciągniki MF 7600 zebrały prestiżowe nagrody na wielu targach i wystawach europejskich m.in. na targach Agritechnica 2011 w Hanowerze oraz Polagra Premiery 2012 w Poznaniu. Cechuje je nowoczesny, dynamiczny wygląd, który harmonizuje z dużymi rozmiarami. Sercem tych ciągników jest 6-cylindrowy silnik AGCO POWER e3 z układem SCR 2-ej generacji. Jednostka napędowa spełnia nowe normy emisji spalin Tier 3B / Tier4. Do wyboru są 3 sprawdzone i nowoczesne przekładnie napędowe: Dyna4, Dyna6 oraz DynaVT. Nowa kabina zapewnia znakomite pole widzenia i najlepszy komfort pracy. Jest wiele nowych i innowacyjnych cech ciągników MF 7600, które plasują je daleko przed konkurencją. Wszystkie te cechy gwarantują najwyższą wydajność i optymalne osiągi.
PRODUKT ARCHIWALNY
Warianty ciągników
Najważniejsze wskaźniki
Model | Moc maksymalna | Liczba cylindrów | Możliwe przekładnie napędowe | Udźwig tylnego podnośnika (kg)* |
---|---|---|---|---|
7614 | 140 KM | 6 | Dyna-4 | 7 100 |
7615 | 150 KM | 6 | Dyna-4/Dyna-6/Dyna-VT | 7 100/8 600 |
7616 | 160 KM | 6 | Dyna-6/Dyna-VT | 7 100/8 100/8 600 |
7618 | 175 KM | 6 | Dyna-6/Dyna-VT | 8 100/8 600 |
7619 | 185 KM | 6 | Dyna-6/Dyna-VT | 9 300 |
7620 | 200 KM | 6 | Dyna-6/Dyna-VT | 9 300 |
7622 | 215 KM | 6 | Dyna-6/Dyna-VT | 9 300 |
7624 | 235 KM | 6 | Dyna-6/Dyna-VT | 9 300 |
7626 | 255 KM | 6 | Dyna-6 | 9 300 |
AGCO POWER - 6 cylindrów
Silniki od Massey Ferguson
Najbardziej nowoczesna technologia, mniej zanieczyszczająca środowisko, duże oszczędności paliwa, niska emisja spalin, bardzo wysokie osiągi przyjazne otoczeniu i sprzyjające Państwa pracy. Oszczędności i wysoka wydajność.
Moc, wydajność, ekonomia
Silnik AGCO SISU POWER, zbudowany w technologii 4 zaworów na cylinder i Common Rail, jest zgodny z normami emisji spalin Tier 3b/ Tier 4 i dostarcza naprawdę optymalnej mocy. Technologia Common Rail gwarantuje zawsze dostępną wystarczającą ilość paliwa niezależnie od prędkości obrotowej silnika lub jego obciążenia, optymalizując w ten sposób osiągi, gdy obciążenie się zmienia.
Maksymalna moc i minimalne zużycie paliwa optymalizują osiągi na wszystkich prędkościach obrotowych silnika.
-
Niskie natężenie hałasu silnika, bardzo cenione przez użytkowników.
-
Bardzo niskie zużycie paliwa w szerokim zakresie prędkości obrotowych silnika
-
Niskie zużycie silnika
-
Moc i moment obrotowy są wysokie i optymalizują wydajność
Układ dynamicznego sterowania mocą
Inteligentne zarządzanie mocą
Układ Engine Power Management jest inteligentną funkcją wzrostu mocy, która gwarantuje operatorowi optymalną efektywność. Silnik odpowiada na zapotrzebowanie odpowiednim wzrostem mocy zmieniającym się w zależności od wymagań przeprowadzanej pracy z wykorzystaniem napędu WOM i działa to zarówno podczas pracy polowych jak i w transporcie, a także podczas ciężkich prac wykorzystujących układ hydrauliczny. Automatycznie mają Państwo do dyspozycji odpowiednią moc wtedy, gdy jest najbardziej potrzebna.
Układ EPM - CECHY
- Układ dynamicznego sterowani mocą silnika Engine Power Management (EPM) działa bez interwencji operatora i uruchamia się automatycznie w zależności od wymagań napędu WOM oraz gdy prędkość jazdy jest większa niż 6 km/h, rozwijając dodatkową maksymalną moc.
- Silnik może zwiększyć moc o dodatkowych 25 KM* przy prędkości obrotowej silnika wynoszącej 1950 obr/min. Taka dodatkowa moc stanowi dużą zaletę w przeprowadzaniu różnych prac, począwszy od niskich prędkości jazdy, skończywszy na wyższych prędkościach w polu lub na drodze.
- Układ wykorzystuje elektroniczne sterowanie silnikiem i przekładnią napędową, aby automatycznie zoptymalizować ilość dostępnej mocy na kołach ciągnika oraz na napędzie WOM
- Chodzi o bardzo inteligentny system, w który układ elektroniczny przekładni napędowej wykrywa obciążenie i warunki pracy przekładni układu hydraulicznego i napędu WOM.
- Układ dynamicznego sterowania mocą silnika Engine Power Management zwiększa wydajność i skraca czas przemieszczania się dzięki dodatkowo dostępnej mocy.
*W zależności od modelu.
Selektywna redukcja katalityczna
Czyli układ SCR
Układ SCR pracuje cicho w tle i jest bezobsługowy. Redukuje on emisję szkodliwych związków chemicznych i poprawia ekonomię zużycia paliwa. Firma Massey Ferguson ma ogromne doświadczenie w stosowaniu tego typu systemów, bowiem jako pierwszy producent maszyn rolniczych na świecie, w 2008 roku wprowadziła układ SCR do seryjnie produkowanych ciągników rolniczych.
Nie rzucający się w oczy układ SCR (Selektywnej Redukcji Katalitycznej) oraz katalizator DOC pracujące z silnikiem nie tylko działają pozytywnie na środowisko poprzez zmniejszenie emisji spalin. Połączenie układu SCR i katalizatora DOC, plus dodanie płynu DEF/AdBlue® zapewnia lepsze osiągi silnika i brak konieczności stosowania rozbudowanego układu chłodzenia.
Massey Ferguson jest światowym liderem w zastosowaniu systemu SCR bowiem na całym świecie pracuje juz ponad 25 000 maszyn wykorzystujących ten układ.
Moc oraz moment obrotowy
Rewelacyjne spalanie
Krzywa mocy
Nowe silniki zgodne z wymogami normy Tier 3B/ Tier 4 charakteryzują się niską nominalną prędkością obrotową wynoszącą 2 100 obr./min. Inaczej mówiąc, maksymalna prędkość obrotowa silnika wynosi tylko 2 100 obr./min. Moc maksymalna jest uzyskiwana przy 1950 obr./min., (podczas gdy wcześniej wynosiły one 2 000 obr./min.). wysoka moc i wysoki moment obrotowy przy niskiej prędkości obrotowej silnika gwarantują znakomite osiągi i oszczędność paliwa a także niski poziom hałasu silnika.
Krzywa momentu obrotowego
Silnik AGCO SISU POWER charakteryzują się znakomitymi parametrami momentu obrotowego, przez co gwarantują że ciągniki MF serii 7600 nie wykazują żadnych znaków słabości nawet wtedy , gdy warunki pracy są coraz trudniejsze. Prędkość jazdy jest zachowana a przez to zoptymalizowana jest również moc, niezależnie od warunków pracy.
Podsumowują, nasze silniki oferują maksymalny moment obrotowy , niskie zużycie paliwa , wysoką moc i nie mające sobie równych osiągi, a także bez zbędnego hałasu podejmują się wszystkich wyzwań w najbardziej trudnych warunkach pracy.
Krzywa spalania
Liczne czynniki wpływające na rzeczywiste zużycie paliwa(/h lub l/ha) zarówno w polu jak i na drodze, takie jak na przykład efektywność przekładni napędowej i układu hydraulicznego.
Dzięki swoim przekładniom napędowym, wyjątkowej obsłudze tylnego podnośnika i dynamicznemu układowi hydraulicznemu, ciągniki MF serii 7600 oferują operatorowi wysoką efektywność.
Wyjątkowo niskie zużycie paliwa 192 ( g/kW/h ) gwarantuje zachowanie minimalnych kosztów oraz niskiego zużycie paliwa na wszystkich prędkościach obrotowych silnika.
Przekładnia dyna-4
Wydajność oraz kontrola
Dynamiczne osiągi i prosta budowa przekładni napędowej Dyna-4 robią wrażenie, zwłaszcza podczas płynnej zmiany 4 półbiegów w każdym z 4 zakresów, przez co oferują Państwu zawsze niezrównaną wydajność.
Zoptymalizowana budowa przekładni napędowej Dyna-4 oferuje dynamiczne osiągi. Spośród najbardziej znanych funkcji, można przytoczyć przekładnię nawrotną Power Control, obsługę bez konieczności używania sprzęgła, przekładnię Powershift z 4 przełożeniami, funkcję Speedmatching i AutoDrive.
Wypracowana wydajność
Zamknięta w przekładni DYNA-4
Imponujące osiągi i przemyślaną konstrukcja przekładni Dyna-4 zapewniają niezrównaną wydajność, łatwe i wygodne sterowanie oraz 16 przełożeń do jazdy do przodu oraz 16 przełożeń do tyłu zmienianych bez użycia pedału sprzęgła.
Modele 7614 i 7615 mogą być wyposażone w przekładnię Dyna-4. Każda z nich została dopasowana aby przenieść moc określonego modelu w optymalny sposób. Przekładnia ta posiada wiele zaawansowanych automatycznych funkcji, które są proste w obsłudze i ułatwiają codzienną pracę operatora zwiększając jego wydajność.
Sterowanie przekładnia Dyna-4 jest proste i komfortowe dzięki dźwigni Power Control oraz dźwigni w kształcie litery T umieszczonej z prawej strony fotela operatora. Ponadto kierunek jazdy można zmieniać za pomocą opcjonalnego Joysticka do obsługi ładowacza.
Możesz więcej
Dzięki DYNA-4
Obsługa lewą ręką
Obsługiwane lewą ręką dźwignia przekładni nawrotnej Power Control posiada wiele zalet: praktyczną zmianę kierunku jazdy przód/tył, zmianę półbiegów i zakresów, wyprzęganie, pozostawiając przy tym prawą rękę całkowicie wolną, dzięki czemu można nią obsługiwać ładowacz czołowy lub inne maszyny zaczepione z tyłu ciągnika
Obsługa prawą ręką
Wystarczy przesunąć do przodu dźwignie w kształcie litery T, by zwiększyć przełożenie Dynashift lub zakres albo przesunąć ją do tyłu, by zredukować przełożenie Dynashift lub zakres.
Podczas zmiany zakresu, funkcja Speedmatching automatycznie dobiera najbardziej dolosowane do prędkości jazdy ciągnika przełożenie przekładni Dyna-4 (półbieg).
Biegi super-pełzające
Mogą Państwo wykorzystać wyjątkową kontrolę nad pracami wymagającymi bardzo niskich prędkości jazdy. Dzięki dodatkowym 16 biegom (super-pełzającym) mogą Państwo osiągnąć prędkość jazdy wynoszącą zaledwie 90 m/h.
Zakres prędkości roboczych
Dostępnych dla DYNA-4
Dyna-4 oferuje 4 przełożenia Dynashift (półbiegi) w każdym zakresie, które doskonale pokrywają się w zakresach prędkości roboczych, dzięki czemu operator może zawsze w łatwy i wygodny sposób dostosować odpowiednią prędkość do wykonywanej pracy czy warunków. Prędkość maksymalna 40 km/h zmniejsza czas trwania przejazdów transportowych.
Przekładnia Dyna-6
Sprawność oraz niezawodność
Dynamiczne osiągi są uzyskiwane w połączeniu z przekładnią napędową Dyna-6. Odtąd ta przekładnia napędowa Semi - Powershift, której niezawodności nie trzeba już udowadniać, jest jeszcze bardziej przyjazna w obsłudze.
Przekładnia napędowa Dyna-6 proponuje państwu wszystkie podstawowe funkcje, takie jak obsługiwana lewą ręką dźwignia przekładni nawrotnej Power Control AutoDrive, obsługa prawą ręką, Speedmatching i progresywne uruchamianie przekładni nawrotnej. Od teraz przekładnia jest dostępna z systemem Engine Power Management.
Dyna- 6 jest standardowo wyposażona w tryb Eco, który optymalizuje prędkość obrotową silnika do maksymalnych prędkości jazdy i sprawia, że prowadzenie ciągnika jest cichsze a zużycie paliwa mniejsze.
Możliwości oraz osiągi
W przekładni DYNA-6
Wszystkie przełożenia zmieniane są bez użycia pedału sprzęgła i pod obciążeniem a system AutoDrive umożliwia automatyczną zmianę wszystkich 24 biegów.
Imponujące osiągi i przemyślaną konstrukcja przekładni Dyna-6 zapewniają niezrównaną wydajność, łatwe i wygodne sterowanie oraz 24 przełożenia do jazdy do przodu oraz 24 przełożenia do tyłu zmienianych bez użycia sprzęgła.
Sterowanie przekładnia Dyna-6 jest proste i komfortowe dzięki dźwigni Power Control oraz dźwigni w kształcie litery T umieszczonej z prawej strony fotela operatora. Ponadto kierunek jazdy można zmieniać za pomocą opcjonalnego Joysticka do obsługi ładowacza.
Możesz więcej
Dzięki DYNA-6
Obsługa lewą ręką
Obsługiwane lewą ręką dźwignia przekładni nawrotnej Power Control posiada wiele zalet: praktyczną zmianę kierunku jazdy przód/tył , zmianę półbiegów i zakresów, wyprzęganie, pozostawiając przy tym prawą rękę całkowicie wolną, dzięki czemu można nią obsługiwać ładowacz czołowy lub inne maszyny zaczepione z tyłu ciągnika
Obsługa prawą ręką
Wystarczy przesunąć do przodu dźwignie w kształcie litery T, by zwiększyć przełożenie Dynashift lub zakres albo przesunąć ją do tyłu, by zredukować przełożenie Dynashift lub zakres.
Podczas zmiany zakresu, funkcja Speedmatching automatycznie dobiera najbardziej dopasowane do prędkości jazdy ciągnika przełożenie przekładni Dyna-6 (półbieg).
Biegi super-pełzające
Mogą Państwo wykorzystać wyjątkową kontrolę nad pracami wymagającymi bardzo niskich prędkości jazdy. Dzięki dodatkowym 24 biegom (super-pełzającym) mogą Państwo osiągnąć prędkość jazdy wynoszącą zaledwie 70 m/h w modelach 7615-18.
Zakres prędkości roboczych
W przekładni DYNA-6
Dyna-6 oferuje 9 przełożeń w ZAKRESIE PRĘDKOŚCI ROBOCZYCH, ponadto doskonałe pokrycie przełożeń gwarantujące dużą elastyczność w wykonywaniu wszelkich prac.
Operator ma do dyspozycji 6 przełożeń Dynashift (półbiegi) w każdym zakresie, dzięki czemu może zawsze w łatwy i wygodny sposób dostosować odpowiednią prędkość do wykonywanej pracy czy warunków. Prędkość maksymalna 40 km/h jest osiągana przy obniżonych obrotach silnika dzięki funkcji ECO, co jest przydatne podczas prac transportowych redukując zużycie paliwa oraz poziom hałasu co przekłada się na niższe koszty eksploatacji oraz większy komfort.
Przekładnia dyna-vt
Przekładnia napędowa bez ograniczeń
Najbardziej zaawansowana przekładnia napędowa. Dynamiczne osiągi podczas każdej pracy. Przekładnia napędowa Dyna-VT Massey Ferguson oferuje wysoką wydajność i precyzję płynności działania.
Przekładnia napędowa Dyna-VT ma swoje źródło w inżynierii precyzyjnej. Przekładnia zawsze gwarantuje wydajność, całkowity komfort dla operatora i zoptymalizowanie zużycia paliwa. Co więcej, dzięki wprowadzaniu ulepszeń, takich jak układ Dynamic Traktor Management (Dyna-TM) uczyniło tę przekładnię najbardziej intuicyjną z dostępnych na rynku.
Przekładnia napędowa Dyna-VT jest zadziwiająco prosta w obsłudze i idealnie funkcjonuje w każdych warunkach. Nie potrzeba zmieniać żadnych biegów, nie ma żadnych szarpnięć ani przerywania przenoszenia napędu lub mocy. Ekskluzywna przekładnia nawrotna Power Control umożliwia łatwą zmianę kierunku jazdy.
monitor obrotów i układ dyna-tm
Mocne cechy przekładni
Superwizor który zostaje uruchomiony gdy spada prędkość obrotowa silnika jest zawsze dostępny. Monitor niskich obrotów silnika posiada zaletę polegająca na możliwości automatycznego zmniejszenia prędkości jazdy ciągnika, nawet w przypadku zwiększenia obciążenia silnika, w taki sposób , aby zachować moc, zwłaszcza w przypadku pracy wykorzystujących napęd WOM oraz w pracach uprawowych lub transportowych .
W połączeniu z zapamiętanymi prędkościami roboczymi SV1 i SV2, które określają prędkość jazdy do przodu, ciągnik będzie pracować na swojej mocy maksymalnej mimo zmian obciążenia. Natychmiastowa reakcja umożliwia przeprowadzenie precyzyjnych ustawień, co ułatwia liczne prace, ciągnik automatycznie dobiera najlepszą prędkość .
elektroniczny tylny podnośnik - ehr
Precyzyjna kontrola podnośnika
Zawsze byliśmy liderami pod względem układu hydraulicznego i obsługi tylnego podnośnika. Trzypunktowy układ zawieszenia Massey Ferguson, uznany przez liczne, niezależne magazyny europejskie jako innowacja w technice rolniczej mająca największy wpływ na rozwór rolnictwa przez ostatnie lata, to wzorzec wydajności, siły i reaktywności dla operatora pracującego w polu.
System elektronicznej obsługi podnośnika Massey Ferguson oferuje najbardziej zaawansowane możliwości. Umożliwia on bardziej precyzyjną kontrolę ustawień głębokości roboczej. Współpracujące maszyny lepiej pokonują nierównomierności terenu. Wynik:
-
lepsze rozłożenie masy
-
lepszy uciąg i przyczepność
-
redukcją poślizgu
-
zmniejszeniem stopnia zużycia ogumienia i paliwa.
Układ ehr
Rozmieszczenie oraz sterowanie
Najnowszy układ EHR zapewnia precyzyjne i elastyczne sterowanie funkcjami tylnego podnośnika, zapewniając precyzyjną kontrolę głębokości pracy maszyny oraz wysokości ich zawieszenia.
Obsługa jest przeprowadzana za pomocą specjalnej „myszki” i prostego panelu, które zapewniają wygodną i prostą kontrolę tylnego podnośnika
Użyteczna funkcja aktywnej kontroli w czasie transportu wchodzi w zakres standardowych funkcji. Zewnętrzne przyciski obsługowe do podnoszenia i opuszczania tylnego podnośnika zostały umieszczone na prawym i lewy m błotniku.
„Myszka” układu EHR został umieszczona specjalnie po prawej stronie operatora, aby zapewnić szybki i łatwy dostęp, umożliwiając precyzyjną kontrolę głębokości pracy oraz podnoszenia i opuszczania tylnego podnośnika.
Elektroniczny panel sterowania umożliwia prostą regulację funkcji tylnego podnośnika dla uzyskania zwiększonej wydajności.
Pełna kontrola ehr
Praktyczne urządzenia sterujące
Dokładność obsługi jest ułatwiona dzięki zgrupowaniu najczęściej używanych elementów obsługowych i sterujących tylnym podnośnikiem (EHR) w zasięgu ręki operatora. Układ standardowo łączy zaawansowane funkcje, zwłaszcza w zakresie czułości ustawienia, szybkiego opuszczania i automatycznej prędkości opuszczania. Tylny podnośnik można także obsługiwać za pomocą przycisków zamontowanych na błotnikach tylnych, co znacznie ułatwia szybkie zaczepianie współpracującej maszyny.
hydraulika i wom
Praktyczne urządzenia sterujące
Trzypunktowy układ zawieszenia Massey Ferguson, uznany przez liczne, niezależne magazyny europejskie jako innowacja w technice rolniczej mająca największy wpływ na jej rozwój przez ostatnie lata, to wzorzec wydajności, siły i reaktywności dla operatora pracującego w polu.
Dokładność obsługi jest ułatwiona dzięki zgrupowaniu najczęściej używanych elementów obsługowych i sterujących tylnym podnośnikiem (EHR) w zasięgu ręki operatora. Układ standardowo łączy zaawansowane funkcje, zwłaszcza w zakresie czułości ustawienia, szybkiego opuszczania i automatycznej prędkości opuszczania. Tylny podnośnik można także obsługiwać za pomocą przycisków zamontowanych na błotnikach tylnych, co znacznie ułatwia szybkie zaczepianie współpracującej maszyny.
Układ hydrauliczny zamknięty Load Sensing zapewnia wydatek oleju do 110 l/min (150 l/min w wersjach 7619-7626), przeznaczony dla podnośnika i dla rozdzielaczy hydraulicznych, odpowiedź jest niemalże natychmiastowa, dzięki czemu eliminuje się ryzyko straty mocy lub paliwa. Podłączenie maszyn z układem hydraulicznym odbywa się w bardzo prosty sposób, dzięki gniazdom hydraulicznym z dekompresją, co umożliwia podłączenie i odłączenie maszyn, nawet pod ciśnieniem.
Gniazdo Power Beyond jest dostępne z przodu i z tyłu ciągnika, jest ono wbudowane w blok zaworów układu zamkniętego Load Sensing. Bezpośredni przepływ oleju z pompy hydraulicznej i wolny powrót umożliwiają zasilanie maszyn wymagających dużego wydatku oleju.
Podnośnik i tylny most
Mocna konstrukcja idealna do pracy
Tylny most oraz 3-punktowy układ zawieszenia są bardzo dobrze wyposażone. W skład wyposażenia sandrowego wychodzą dwa zewnętrzne siłowniki podnośnika, zaczep górny automatyczny, zaczep dolny oraz zaczep dolny do przeczep jednoosiowych „Piton Fix” lub opcjonalnie zaczep dolny hydrauliczny „Hitch” zapewniający duże pole widzenia, ramiona podnośnika z końcówkami hakowymi, zewnętrzne przyciski obsługowe umieszczone na obu tylnych błotnikach, dwa stabilizatory teleskopowe o zmiennym kącie ustawienia i trzy zawory hydrauliczne Maksymalny udźwig tylnego podnośnika może osiągnąć aż 9 300 kg w zależności od modelu ciągnika.
Układ aktywnej amortyzacji w transporcie (ATC) sprawia natomiast, że podczas przeprowadzanych na uwrociach manewrów lub w czasie transportu maszyny zawieszane nie są narażone na przenoszenie wstrząsów, uderzeń i wibracji.
Układ aktywnej amortyzacji w transporcie umożliwia zminimalizowanie kołysania poprzez dopasowanie działania układu w zależności od masy współpracujących maszyn.
Tylny wom
Skuteczne przeniesienie mocy
Automatyczna kontrola napędu W.O.M
Obsługa wałków WOM odbywa się za pomocą trójpozycyjnego włącznika znajdującego się na prawej konsoli. Włącznik ten pozwala wybrać nam jedną z trzech pozycji: załącz; wyłącz oraz hamuj. Dodatkowo wszystkie ciągniki serii 7600 wyposażone są w funkcję WOM Auto załączając i rozłączając WOM podczas podnoszenia i opuszczania podnośnika.
Elektrohydrauliczny wybór prędkości WOM
Modele MF 7614-7619 wyposażone są w 4 prędkości wałka WOM, mianowicie 540/540Eco/1000/1000E załączane elektrohydraulicznie. Natomiast modele 7619-7626 posiadają 3 prędkości WOM. Wybór prędkości wałka odbywa się za pomocą wygodnych przycisków membranowych umieszczonych na prawym słupku.
Przyciski do obsługi WOM i TUZ
Przyciski obsługowe tylnego podnośnika i przyciski do uruchamiania/zatrzymywania napędu W.O.M są umieszczone na błotnikach i umożliwią użycie napędu W.O.M. z zewnątrz kabiny.
To pewne i efektywne rozwiązanie, aby sprawować nadzór nad takim pracami jak np. napełnianie wozu asenizacyjnego, gdy operator znajduje się poza kabiną ciągnika.
Wersja essential
Pakiet wyposażenia
W wersji wyposażenia Essential znajduje się długa konsola z łatwo dostępnymi urządzeniami, które ułatwiają obsługę. Ładowacz czołowy jest obsługiwany za pomocą joysticka wielofunkcyjnego. podczas gdy obsługa pracy silnika, gazu, przekładni napędowej i układu hydraulicznego odbywa się z prawej konsoli.
Ten pakiet wyposażenia łączy podstawowe właściwości ciągników MF serii 7600. Wyposażenie ESSENTIAL łączy prostotę, użyteczność i uniwersalność stawiając czoło każdemu wyzwaniu . Mogą Państwo wybrać przekładnię napędową Dyna-4 lub Dyna-6. Jeśli poszukują Państwo po prostu mocy osiągów, bez wyposażenia opcjonalnego, to taki poziom wyposażenia jest właśnie dla Was.
Ciągniki w wersji Essential wyposażone są w unikalny mechaniczny joystick do obsługi ładowacza. Joystick ten umożliwia nie tylko obsługę ładowacza ale również zmianę kierunku jazdy ciągnika i zmianę przełożeń.
Wyposażenie - essential
Podstawowe komponenty i urządzenia
Wersja efficient
Specyfikacja - główne elementy
Efficient to środkowy pakiet wyposażenia ciągników MF serii 7600. Jego integralną częścią jest nowy podłokietnik, zawory hydrauliczne mechaniczne i elektrozawory oraz przekładnia napędowa Dyna-6 Eco lub Dyna-VT Eco do wyboru.
Pakiet wyposażenia EFFICIENT posiada podobne przełączniki na słupku kabiny do poprzedniej wersji ale w skład wyposażenia wchodzi również dźwignia w kształcie litery „T” z do wyboru: z joystickiem wielofunkcyjnym lub rozdzielaczami Fingertip. Urządzenia obsługowe najczęściej wykorzystywane są zgrupowane w jednym miejscu, przez co ich obsługa jest prostsza dzięki intuicyjnej ergonomii..
System Auto Drive pozwala bowiem zmieniać automatycznie wszystkie biegi i zakresy oraz umożliwia zintegrowanie obrotów silnika i określonego biegu podczas pracy z podnośnikiem czy wałkiem WOM. Dodatkowo dzięki temu systemowi dostępnemu w standardzie w możemy również zablokować ciągnik w określonym paśmie obrotów silnia.
Ciągnik MF serii 7600 wraz z systemem Auto Drive to niezastąpiony kompan podczas długich prac w polu przejmując za operatora obsługę ciągnika. Kierowca musi się tylko skupić na maszynie towarzyszącej.
Massey Ferguson - ciągniki jutra dostępne już dziś.
Wyposażenie - efficient
Co wchodzi w skład
Wersja exclusive
Dla najbardziej wymagających
Kabina z najbogatszym pakietem wyposażenia EXCLUSIVE jest przeznaczona dla najbardziej wymagających użytkowników poszukujących najnowszych rozwiązań, które okażą się rentowne w ich działalności. Podłokietnik Exclusive oferuje liczne zalety w zakresie komfortu i ergonomii, jeśli wiele urządzeń obsługowych jest na bieżąco wykorzystywanych.
Wyposażenie to jest skierowane do osób wykorzystujących maszyny bardziej intensywnie i poszukujących zaawansowanych rozwiązań, które obniżą ich koszty.
Podłokietnik wersji Exclusive posiada wiele zalet dla operatorów często używających określone funkcje. Poprawia on komfort i szybkość wykonywanej pracy.
Ciągniki w tej wersji wyposażenia posiadają wszystkie najnowsze rozwiązania technologicznie stosowane w przemyśle maszyn rolniczych. Ta maszyna potrafi pracować za Ciebie.
Wyposażenie - exclusive
Co znajduje się w pakiecie
Kabina w serii 7600
Witaj w najlepszym miejscu pracy
Informacja tam, gdzie jej potrzebujesz
Wskaźniki informacje umieszczone na wąskiej desce rozdzielczej dostarczają operatorowi ciągnika bieżących i funkcjonalnych informacji.
Przełączniki obsługowe we właściwym miejscu
Rzadziej używane przełączniki obsługowe takich funkcji jak światła, wybór prędkości obrotowej WOM, kontrola tylnego podnośnika i nowy przełącznik sumowania wydatków hydraulicznych zostały umieszczone na prawym słupku kabiny.
Komfortowy fotel operatora
Fotel operatora amortyzowany pneumatycznie zapewnia komfort przez cały długi dzień pracy. Jest to bardzo ważny czynnik do osiągnięcia maksymalnej wydajności.
Amortyzowana oś QuadLink
Amortyzacja przedniej osi "QuadLink" Massey Ferguson oferuje jeszcze wyższy komfort prowadzenia i kontroli. Jej zwarta i prosta budowa automatycznie utrzymuje stałą wysokość zawieszenia, jakiekolwiek będzie obciążenie przedniego mostu.
Najważniejsze cechy
W kabinach serii 7600
- NISKI POZIOM HAŁASU UMOżLIWIAJĄCY DŁUGĄ PRACĘ W KOMFORTOWYCH WARUNKACH
- bardzo duża liczba lamp roboczych
- WĄSKA DESKA ROZDZIELCZA ZAPEWNIA MAKSYMALNĄ WIDOCZNOŚĆ DO PRZODU
- ERGONOMICZNE ROZMIESZCZENIE PRZYRZĄDÓW
- FOTEL OPERATORA AMORTYZOWANY PNEUMATYCZNIE
- SIEDZENIE DLA OPERATRA I SCHOWEK
- KONSTRUKCJA KABINY UMOŻLIWIA ZASTOSOWANIE DUŻYCH I SZEROKO OTWIERANYCH DRZWI
- KLIMATYZACJA I OGRZEWANIE KABINY
- BEZPIECZNE, WYGODNE, SAMOCZYSZCZĄCE W PEŁNI REGULOWANE STOPNIE KABINY
- najwyższy POZIOM komfortu dzięki MECHANICZnej lub elektrohydraulicznej AMORTYZACJĄ KABINY optiride plus
Dane techniczne
Seria 7600
SILNIK |
MF 7614 |
MF 7615 |
MF 7616 |
MF 7618 |
MF 7619 |
MF 7620 |
MF 7622 |
MF 7624 | MF 7626 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Typ | AGCO POWER z układem SCR drugiej generacji | ||||||||
Liczba cylindrów/Liczba zaworów/Pojemność skokowa |
6/4/6600 |
6/4/6600 Dyna-VT 6/4/7400 Dyna-6 |
6/4/7400 | ||||||
Doładowanie | Turbo Intercooler | ||||||||
Typ wtrysku | Common Rail | ||||||||
Typ wentylatora (Dyna-4) | Viscostatic | Viscostatic | - | ||||||
Typ wentylatora (Dyna6/VT) | - | Viscotronic | |||||||
Moc maksymalna przy 1950 obr./min. KM[kW] | 140 (103) | 150 (110) | 160 (118) | 175 (129) | 185 (136) | 200 (147) |
215 (158) |
235 (173) | 255 (188) |
Maksymalny moment obrotowy przy 1 500 obr./min. [Nm] | 645 | 660 | 60<77 | 750 | 83/td> | 880 | 943 | 1030 | 1049 |
Moc maksymalna z EPM [KM] | 155 | 165 (175) | 185 | 200 | 210 | 220 | 240 | 260 | 280 |
Maksymalny moment obrotowy z EPM [Nm] | 660 | 677 (745) | 790 | 840 | 925 | 980 | 1035 | 1120 | 1145 |
Pojemność zbiornika paliwa [l] | 250 | ||||||||
Pojemność zbiornika AdBlueTM [l] | 30 | ||||||||
Okresy pomiędzy przeglądami [mth] | 300 | ||||||||
PRZEKŁADNIA NAPĘDOWA | |||||||||
Typ | Dyna-4 40 km/h-Semi-powershift | - | |||||||
Liczba przełożeń | 16x16 | - | |||||||
Zautomatyzowane zakresy | 4 | - | |||||||
Minimalna prędkość jazdy przy 1 400 obr./min. Silnika [km/h] | 1,30 | - | |||||||
Liczba biegów pełzających/super pełzających | 24x24/32x32 | - | |||||||
Minimalna prędkość jazdy przy 1 400 obr./min. Silnika z biegami pełzającymi/super pełzającymi [km/h] | 0,33/0,09 | - | |||||||
Moc maksymalna mierzona na wałku WOM [KM][KW] | 115 (85) | 125 (92) | - | ||||||
PRZEKŁADNIA NAPĘDOWA | |||||||||
Typ | - | Dyna-6 40 km/h-Semi-powershift | |||||||
Ilość przełożeń | - | 24x24 | |||||||
Minimalna prędkość jazdy przy 1 400 obr./min. silnika [km/h] | - | 1.03 | 1.10 | ||||||
Liczba biegów pełzających/super pełzających | - | 36x36/48x48 | 36x36/- | ||||||
Minimalna prędkość jazdy przy 1 400 obr./min. Silnika z biegami pełzającymi/super pełzającymi [km/h] | - | 0,26/0,07 | 0,26/- | ||||||
Prędkość 40 km/h Eco przy obrotach silnika [obr./min.] | - | 1800 | 1800 | ||||||
Moc maksymalna mierzona na wałku WOM [KM][KW] | - | 135 (99) | 140(103) | 155 (114) | 165 (121) | 180 (132) | 195 (144) | 210 (155) | 230 (169) |
Typ | - | Dyna-VT z Power Control : Bezstopniowa przekładnia napędowa z układem Dynamic Tractor Management (DTM) | - | ||||||
Zakres prędkości polowych | - | 0,03 - 30 km/h do przodu i 0,03 - 16km/h do tyłu | - | ||||||
Zakres prędkości transportowych | - | 0,03 - 40 km/h do przodu i 0,03 - 38km/h do tyłu | - | ||||||
Moc maksymalna mierzona na wałku WOM [KM][kW] | - | 130(96) | 140(103) | 150(110) | 165(121) | 180(132) | 195(144) | 205(151) | - |
TYLNY WOM | |||||||||
Obsługa / Kontrola | Niezależna / Kontrola elektro-hydrauliczna | ||||||||
540/1000 | 1980/2030 | 1890/2000 | |||||||
540/540 Eco / 1000 Dyna-6 | - | 1890/1520/2000 | 1890/1520/1930 | ||||||
540/450Eco/ 1000 Dyna-VT | - | 1930 / 1490 / 1900 | |||||||
540/540Eco/ 1000/1000Eco |
1980/ 1530 / 2030 /1570 | - | |||||||
540Eco/1000/1000 Eco | - | 1520/1930/1600 | |||||||
Średnica wałka | 1 3/8 | 1 3/8 | |||||||
UKŁAD HYDRAULICZNY | |||||||||
Układ hydrauliczny typ | Układ zamknięty Load Sensing | ||||||||
Standardowy maksymalny wydatek oleju [l/min] | 110 | 110/150 | |||||||
Układ hydrauliczny - Typ 1 |
58 l/min dla tylnego podnośnika + 42 l/min dla zaworów hydraulicznych. Wydatek obu pomp można połączyć i uzyskać w sumie wydatek 100l/min dla zaworów hydraulicznych (np.: do obsługi ładowacza czołowego) |
||||||||
Opcjonalny wydatek oleju - Typ 2 | Układ otwarty | - | |||||||
Maksymalny wydatek oleju hydraulicznego [l/min] | 58 | - | |||||||
Maksymalne ciśnienie [bar] | 200 | - | |||||||
Maksymalne ciśnienie (bar) | 200 | ||||||||
Maksymalna liczba zaworów hydraulicznych | 4 | 4/5 (Dyna-6) | |||||||
TYLNY PODNOŚNIK | |||||||||
Kontrola | Elektroniczna (wysokość/głębokość, kontrola siły uciągu, kontrola mieszana "Intermix", maksymalnej wysokości, szybkość opuszczania, amortyzacja wstrząsów) | ||||||||
Maksymalny udźwig podnośnika [kg] | 7100 | 7100/8600 |
7100/8100/ 8600 |
8100/8600 | 9300 | ||||
Ramiona dolne | Końcówki hakowe (Kat. III) | ||||||||
PRZEDNI PODNOŚNIK | |||||||||
Maksymalny udźwig podnośnika [kg] | 3200 | 3200/4000 | 4000 | ||||||
PRZEDNI WOM | |||||||||
Typ | Niezależny / Elektro-hydrauliczny | ||||||||
Prędkość obrotowa W.O.M. [obr./min.] | 1 000 ( przy 1920 obr./min.) | ||||||||
Maksymalna liczba zaworów z przodu | 2 | 2/3 | 3 | ||||||
HAMULCE | |||||||||
Typ | Elektro-hydrauliczne / Chłodzone olejem | ||||||||
OGUMIENIE | |||||||||
Przód | 480/65 R28 | 540/65 R28 | 540/65 R30 | 600/60 R30 | |||||
Tył | 600/65 R38 | 650/65 R38 | 650/65 R42 | 710/60 R42 | |||||
WAGI I WYMIARY | |||||||||
Waga, ze standardowym wyposażeniem oferowanym w Polce, bez paliwa , z obciążnikami przednimi [kg] | 6510 | 6510 | 6610 | 6710 | 8120 | 8320 | 8520 | 8520 | 8620 |
Długość całkowita od wspornika przednich obciążników do końca ramion tylnego podnośnika ustawionych w poziomie [mm] | 4900 | 4900 | 4900 | 4900 | 5090 | 5090 | 5090 | 5090 | 5090 |
Wysokość - do góry dachu kabiny [mm] | 3030 | 3030 | 3030 | 3030 | 3170 | 3170 | 3170 | 3170 | 3170 |
Rozstaw osi [mm] | 2880 | 3000 | |||||||
Dopuszczalna masa całkowita [kg] | 9250 | 11500 | 11500 | 11500 | 12500 | 12500 | 13000 | 13000 | 13000 |
Poziom hałasu w kabinie [dBa] | 70 |
OCEŃ PRODUKT
Oceń nasz produkt korzystając z systemu gwiazdek, każda ocena jest dla nas bardzo ważna.
Dodatkowo oceny pozwalają zainteresowanym zobaczyć opinię o tym produkcie i dowiedzieć się jak faktycznie inni go postrzegają.
Najbardziej wartościowe są opinie posiadaczy tego sprzętu - zatem jeśli go kupiłeś i wyrobiłeś już sobie zdanie o nim - pomóż w ocenie widocznego tu produktu, podziel się z nami twoją opinią.
WASZE OPINIE
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Masz pytanie zadaj je do specjalisty
Zadając pytanie na stronie masz gwarancje, że trafi bezpośrednio do naszego specjalisty zajmującego się daną marką lub modelem.
Nasi produkt specjaliści umieszczą Twoje pytanie na stronie, co pozwoli innym osobom i Tobie uzyskać odpowiedź na zadane pytanie.
Każde pytanie analizujemy indywidualnie i udzielimy na nie odpowiedzi. Warto pytać, by uzyskać odpowiedź.
ZAMÓW POKAZ U CIEBIE NA MIEJSCU
Przetestuj maszynę osobiście
Wypełniając formularz poniżej, zgłaszasz firmie Korbanek chęć sprawdzenia maszyny w swoim gospodarstwie. Po wypełnieniu tego formularza w przeciągu paru dni zgłosi się do Ciebie nasz doradca, który ustali szczegóły prezentacji.
Naszym celem jest umożliwienie potencjalnym klientom sprawdzenia maszyny w warunkach ich gospodarstwa. Pokaz jest darmowy, prezentacja trwa do 4 godzin. Prosimy nie traktować pokazu jak darmowej usługi.
WNIOSEK PROW
Wykorzystaj dotację unijną
Wypełniając formularz poniżej, zgłaszasz firmie Korbanek chęć zakupu tego typu maszyny przy użyciu wsparcia finansowego pochodzącego z programu PROW.
Po wypełnieniu formularza w ciągu następnych tygodni zgłosi się do Ciebie nasz doradca, który oceni Twoje szanse na otrzymanie wsparcia, doradzi, z którego programu skorzystać oraz przeprowadzi Cię przez cały proces wnioskowania. Firma Korbanek pomaga w prawidłowym przejściu przez procedurę wniosku.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zapytaj nas o więcej szczegółów
Wypełniając formularz poniżej zgłaszasz firmie Korbanek chęć uzyskania pełniejszej informacji o interesującym Cię produkcie. Masz możliwość skontaktowania się i zadania nam pytań dotyczących interesującej Cię maszyny. Po wypełnieniu formularza w przeciągu paru dni zgłosi się do Ciebie nasz doradca, który udzieli Ci odpowiedzi na Twoje pytania.
Naszym celem jest umożliwienie potencjalnym klientom uzyskania wszystkich niezbędnych informacji, by ułatwić im podjęcie decyzji i wybór nie tylko najlepszej maszyny, ale przede wszystkim najlepiej dostosowanej do indywidualnych potrzeb danego gospodarstwa.
FINANSOWANIE FABRYCZNE 0%
Tutaj znajdziesz informacje o Finansowaniu fabrycznym maszyny od 0%
Dzwoń: 513 600 630
CZYM JEST FINASOWANIE FABRYCZNE 0%?
Finansowanie fabryczne to szansa na korzystny zakup maszyny, którą potrzebujesz już teraz. Dzięki współpracy z instytucjami finansowymi firma Korbanek może zaoferować korzystne pakiety kredytowe, których oprocentowanie jest znacznie niższe niż w przypadku ofert kredytów dostępnych na rynku komercyjnym a w naszym flagowym rozwiązaniu - nawet 0%.
CO ZYSKUJESZ DZIĘKI TEJ FORMIE FINASOWANIA FABRYCZNEGO?
- od 0% - finansowanie fabryczne
- raty dostosowane do przychodów gospodarstwa miesięczne, kwartalne, półroczne lub roczne
- możliwość finansowania VAT
- elastyczny okres finansowania dopasowany do potrzeb gospodarstwa
- możliwość indywidualnego ustalenia wpłaty początkowej
- możliwość ustalenia indywidualnego programu finansowania
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region
Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna