dANE TECHNICZNE MF SERII 5600 - 3 CYL.

SILNIK MF 5608 MF 5609 MF 5610
Moc maksymalna (wg ISO 14396) KM/kW przy 2000 obr./min. silnika 85/63,5 95/71,0 105/78
Moc znamionowa KM/kW przy 2200 obr./min. silnika 80/59,9 90/67,0 100/74,6
Maksymalny moment obrotowy (Nm) przy 1600 obr./min. silnika 363 405 413
Silnik AGCO POWER z układem wtryskowym Common Rail
PRZEKŁADNIA NAPĘDOWA  
Typ Dyna-4 - 16 przełożeń do jazdy do przodu,16 przełożeń do jazdy do tyłu. Dźwignia Power Control obsługiwana lewą ręką
Liczba przełożeń 4 4 4
Zautomatyzowane zakresy 4 4 4
Minimalna prędkość jazdy (km/h) przy 1400 obr./min. silnika* 1,3 1,3 1,3
Opcjonalnie biegi super pełzające    32x32  
Minimalna prędkość jazdy (km/h) przy 1400 obr./min. silnika z biegami super pełzającymi 0,1 0,1 0,1
TYLNY WOM  
 Obsługa / Kontrola Niezależna / Kontrola elektro-hydraliczna
 Standardowe prędkości obrotowe napędu W.O.M  540 / 540 Eco / 1000
Obroty silnika, na których jest uzyskiwana prędkość obrotowa W.O.M 540 i 1000  2000
Obroty silnika, na których jest uzyskiwana prędkość oborotwa W.O.M 540 Eco  1560
 Końcówka wałka przekaźnika mocy  6 i 21 wpustów
UKŁAD HYDRAULICZNY  
Maksymalny wydatek oleju - Pompa 1 32 l/min dla układu kierowniczego, hamulcowego mechanizmu rożnicowego, napędu W.O.M i napędu na 4 koła
Standardowy maksymalny wydatek oleju - Pompa 2  58 l/min dla zaworów hydralicznych i tylnego podnośnika
Opcjonalny wydatek oleju - Pompa 3 58 l/min dla tylnego podnośnika + 42 l/min dla zaworów hydralicznych

 Wydatek obu pomp można połączyć i uzyskać w sumie wydatek 100l/min dla zaworów hydralicznych

(np.: do obsługi ładowacza czołowego)

Kontrola łączonego wydatku   W pełni automatyczna
Maksymalne ciśnienie (bar) 200
Standardowa liczba zaworów hydralicznych 3
 Opcjonalna liczba zaworów hydralicznych 4
TYLNY PODNOŚNIK  
Kontrola Elektroniczna (wysokość/głebokość, kontrola siły uciągu, kontrola mieszana "Intermix", maksymalnej wysokości, szybkość opuszczania, amortyzacja wstrząsów)
 Maksymalny udźwig podnośnika (kg) 4 300 
 Ramiona dolne  Końcówki hakowe (Kat. II)
PRZEDNI PODNOŚNIK  
Maksymalny udźwig podnośnika (kg)  2500
PRZEDNI WOM  
Typ Niezależny / Elektro-hydrauliczny / 6 wpustów
Prędkośc obrotowa W.O.M. (obr./min.) 1 000
HAMULCE  
Typ Elektro-hydrauliczne / Chłodzone olejem
MECHANIZM RÓŻNICOWY  
Typ  Blokada "Hydralock" tylnej i przedniej osi
OGUMIENIE  
Przód 380/85 R24 380/85 R24 380/70 R24
Tył 460/85 R34 460/85 R34  480/70 R34
WAGI I WYMIARY  
Waga, ze standardowym wyposażeniem oferowanym w Polce, bez paliwa, z obciążnikami przednimi (kg) 5110 5110 5110
 Długość całkowita od wspornika przednich obciążników do końca ramion tylnego podnośnika ustawionych w poziomie (mm) 4253 4253 4253
Kabina standardowa ze standardowym dachem (mm) 2747 2747 2747
 Kabina obniżona z dachem "Slimline" (mm) 2611 2611 2611
Kabina obniżona z dachem "Visio" (mm) 2709  2709  2709 
 Rozstaw osi (mm) 2460  2460  2460 
Średnica zawracania (m) 7,9  7,9  7,9 
 Pojemność zbiornika paliwa (litry) 160 160 160

 

 

dANE TECHNICZNE MF SERII 5600 - 4 CYL.

 
SILNIK MF 5611 MF 5612 MF 5613
Moc maksymalna (wg ISO 14396) KM przy 2000 obr./min. silnika 110 120 130
Moc znamionowa KM przy 2200 obr./min silnika 105 115 125
Maksymalny moment obrotowy (Nm) przy 1600 obr./min. silnika 468 502 545
Silnik AGCO POWER z układem wtryskowym Common Rail
PRZEKŁADNIA NAPĘDOWA  
Typ Dyna-4 - 16 x 16 lub Dyna-6 - 24 przełożenia do jazdy do przodu 24 przełożenia do jazdy do tyłu. Dźwignia Power Control obsługiwana lewą ręką
Liczba przełożeń 4/6 4/6 4/6
Zautomatyzowane zakresy 4 4 4
Minimalna prędkość jazdy (km/h) przy 1400 obr./min. silnika* 1,3/1,1 1,3/1,1 1,3/1,1
Opcjonalnie biegi super pełzające  32x32/48x48
Minimalna prędkość jazdy (km/h) prz 1400 obr./min. silnika z biegami super pełzającymi 0,1/0,09 0,1/0,09 0,1/0,09
TYLNY WOM  
 Obsługa / Kontrola Niezależna / Kontrola elektro-hydraliczna
 Standardowe prędkości obrotowe napędu W.O.M  540 / 540 Eco / 1000
Obroty silnika, na których jest uzyskiwana prędkość obrotowa W.O.M 540 i 1000  2000
Obroty silnika, na których jest uzyskiwana prędkość oborotwa W.O.M 540 Eco  1560
 Końcówka wałka przekaźnika mocy  6 i 21 wpustów
UKŁAD HYDRAULICZNY  
Maksymalny wydatek oleju - Pompa 1 32 l/min dla układu kierowniczego, hamulcowego mechanizmu rożnicowego, napędu W.O.M i napędu na 4 koła
Standardowy maksymalny wydatek oleju - Pompa 2  58 l/min dla zaworów hydralicznych i tylnego podnośnika
Opcjonalny wydatek oleju - Pompa 3 58 l/min dla tylnego podnośnika + 42 l/min dla zaworów hydralicznych

 Wydatek obu pomp można połączyć i uzyskać w sumie wydatek 100l/min dla zaworów hydralicznych

(np.: do obsługi ładowacza czołowego)

Kontrola łaczonego wydatku   W pełni automatyczna
Opcjonalny maksymalny wydatek Hydraulika zmienno wydatkowa
Maksymalne ciśnienie (bar) 200
Standardowa liczba zaworów hydralicznych 3
 Opcjonalna liczba zaworów hydralicznych 4
TYLNY PODNOŚNIK  
Kontrola Elektroniczna (wysokość/głebokość, kontrola siły uciągu, kontrola mieszana "Intermix", maksymalnej wysokości, szybkośći opuszczania, amortyzacja wstrząsów)
 Maksymalny udźwig podnośnika(kg) 5 200
 Ramiona dolne  Końcówki hakowe (Kat. III)
PRZEDNI PODNOŚNIK  
Maksymalny udźwig podnośnika(kg)  2500
PRZEDNI WOM  
Typ Niezależny / Elektro-hydrauliczny / 6 wpustów
Prędkość obrotowa W.O.M. (obr./min.) 1 000
HAMULCE  
Typ Elektro-hydraliczne / Chłodzone olejem
MECHANIZM RÓŻNICOWY  
Typ  Blokada "Hydralock" tylnej i prezdniej osi
OGUMIENIE  
Przód 380/85 R24 380/85 R24 380/70 R24
Tył 460/85 R34 460/85 R34  480/70 R34
WAGI I WYMIARY  
Waga, ze standardowym wyposażeniem oferowanym w Polce, bez paliwa , z obciążnikami przednimi (kg) 5500 5500 5500
 Długość całkowita od wspornika przednich obciążników do końca ramion tylnego podnośnika ustawionych w poziomie (mm) 4771 4771 4771
Kabina standardowa ze standardowym dachem (mm) 2779 2822 28000
 Kabina obniżona z dachem "Slimline" (mm) 2617 2660 2660
Kabina obniżona z dachem "Visio" (mm) 2719  2719  2719 
 Rozstaw osi (mm) 2550 2550  2550 
Średnica zawracania (m) 8,5  8,5 8,5 
 Pojemność zbiornika paliwa (litry) 180 180 180

 

 

Pobierz prospekt 

 

Pobierz prospekt, znajdziesz tam  wszystkie dane techniczne ciągników Massey Ferguson serii 5600 . Dowiedz się dlaczego seria 5600 jest wyjątkowa

Massey Ferguson 5600

85 - 130 KM

Twarde i przygotowane do ciężkich prac: nowe ciągniki Massey Ferguson serii 5600 są uniwersalne i umożliwiają wykonanie nawet najcięższych prac w każdym gospodarstwie. Te wielozadaniowe i nowoczesne ciągniki spełniają wszystkie stawiane im wymagania. Nowe modele oferują więcej dostępnej mocy, od 85 KM do 130 KM. To co wyróżnia nowe ciągniki MF 5600 to nowoczesny design oraz najlepsze "geny" ciągników Massey Ferguson.

PRODUKT ARCHIWALNY

okazja ciągnik rolniczy Massey Ferguson 5611 nowy

Dane  techniczne

Podział ze względu na silnik

 

Model Moc maksymalna Liczba cylindrów Możliwe przedkładnie napędowe Udźwig tylnego podnośnika (kg)
5608 85 KM 3 Dyna-4 4 300
5609 95 KM 3 Dyna-4 4 300
5610 105 KM 3 Dyna-4 4 300
5611 110 KM 4 Dyna-4/Dyna-6 5 200
5612 120 KM 4 Dyna-4/Dyna-6 5 200
5613 130 KM 4 Dyna-4/Dyna-6 5 200

silniki  3-cylinDrowe

SILNIK MF 5608 MF 5609 MF 5610
Moc maksymalna (wg ISO 14396) KM/kW przy 2000 obr./min. silnika 85/63,5 95/71,0 105/78
Moc znamionowa KM/kW przy 2200 obr./min. silnika 80/59,9 90/67,0 100/74,6
Maksymalny moment obrotowy (Nm) przy 1600 obr./min. silnika 363 405 413
Silnik AGCO POWER z układem wtryskowym Common Rail
PRZEKŁADNIA NAPĘDOWA  
Typ Dyna-4 - 16 przełożeń do jazdy do przodu,16 przełożeń do jazdy do tyłu. Dźwignia Power Control obsługiwana lewą ręką
Liczba przełożeń 4 4 4
Zautomatyzowane zakresy 4 4 4
Minimalna prędkość jazdy (km/h) przy 1400 obr./min. silnika* 1,3 1,3 1,3
Opcjonalnie biegi super pełzające    32x32  
Minimalna prędkość jazdy (km/h) przy 1400 obr./min. silnika z biegami super pełzającymi 0,1 0,1 0,1
TYLNY WOM  
 Obsługa / Kontrola Niezależna / Kontrola elektro-hydrauliczna
 Standardowe prędkości obrotowe napędu W.O.M  540 / 540 Eco / 1000
Obroty silnika, na których jest uzyskiwana prędkość obrotowa W.O.M 540 i 1000  2000
Obroty silnika, na których jest uzyskiwana prędkość obrotowa W.O.M 540 Eco  1560
 Końcówka wałka przekaźnika mocy  6 i 21 wpustów
UKŁAD HYDRAULICZNY  
Maksymalny wydatek oleju - Pompa 1 32 l/min dla układu kierowniczego, hamulcowego mechanizmu rożnicowego, napędu W.O.M i napędu na 4 koła
Standardowy maksymalny wydatek oleju - Pompa 2  58 l/min dla zaworów hydraulicznych i tylnego podnośnika
Opcjonalny wydatek oleju - Pompa 3 58 l/min dla tylnego podnośnika + 42 l/min dla zaworów hydraulicznych

 Wydatek obu pomp można połączyć i uzyskać w sumie wydatek 100l/min dla zaworów hydraulicznych

(np.: do obsługi ładowacza czołowego)

Kontrola łączonego wydatku   W pełni automatyczna
Maksymalne ciśnienie (bar) 200
Standardowa liczba zaworów hydraulicznych 3
 Opcjonalna liczba zaworów hydraulicznych 4
TYLNY PODNOŚNIK  
Kontrola Elektroniczna (wysokość/głębokość, kontrola siły uciągu, kontrola mieszana "Intermix", maksymalnej wysokości, szybkość opuszczania, amortyzacja wstrząsów)
 Maksymalny udźwig podnośnika (kg) 4 300 
 Ramiona dolne  Końcówki hakowe (Kat. II)
PRZEDNI PODNOŚNIK  
Maksymalny udźwig podnośnika (kg)  2500
PRZEDNI WOM  
Typ Niezależny / Elektro-hydrauliczny / 6 wpustów
Prędkość obrotowa W.O.M. (obr./min.) 1 000
HAMULCE  
Typ Elektro-hydrauliczne / Chłodzone olejem
MECHANIZM RÓŻNICOWY  
Typ  Blokada "Hydralock" tylnej i przedniej osi
OGUMIENIE  
Przód 380/85 R24 380/85 R24 380/70 R24
Tył 460/85 R34 460/85 R34  480/70 R34
WAGI I WYMIARY  
Waga, ze standardowym wyposażeniem oferowanym w Polce, bez paliwa, z obciążnikami przednimi (kg) 5110 5110 5110
 Długość całkowita od wspornika przednich obciążników do końca ramion tylnego podnośnika ustawionych w poziomie (mm) 4253 4253 4253
Kabina standardowa ze standardowym dachem (mm) 2747 2747 2747
 Kabina obniżona z dachem "Slimline" (mm) 2611 2611 2611
Kabina obniżona z dachem "Visio" (mm) 2709  2709  2709 
 Rozstaw osi (mm) 2460  2460  2460 
Średnica zawracania (m) 7,9  7,9  7,9 
 Pojemność zbiornika paliwa (litry) 160 160 160

silniki  4-cylindrowe

 
SILNIK MF 5611 MF 5612 MF 5613
Moc maksymalna (wg ISO 14396) KM przy 2000 obr./min. silnika 110 120 130
Moc znamionowa KM przy 2200 obr./min silnika 105 115 125
Maksymalny moment obrotowy (Nm) przy 1600 obr./min. silnika 468 502 545
Silnik AGCO POWER z układem wtryskowym Common Rail
PRZEKŁADNIA NAPĘDOWA  
Typ Dyna-4 - 16 x 16 lub Dyna-6 - 24 przełożenia do jazdy do przodu 24 przełożenia do jazdy do tyłu. Dźwignia Power Control obsługiwana lewą ręką
Liczba przełożeń 4/6 4/6 4/6
Zautomatyzowane zakresy 4 4 4
Minimalna prędkość jazdy (km/h) przy 1400 obr./min. silnika* 1,3/1,1 1,3/1,1 1,3/1,1
Opcjonalnie biegi super pełzające  32x32/48x48
Minimalna prędkość jazdy (km/h) prz 1400 obr./min. silnika z biegami super pełzającymi 0,1/0,09 0,1/0,09 0,1/0,09
TYLNY WOM  
 Obsługa / Kontrola Niezależna / Kontrola elektro-hydraliczna
 Standardowe prędkości obrotowe napędu W.O.M  540 / 540 Eco / 1000
Obroty silnika, na których jest uzyskiwana prędkość obrotowa W.O.M 540 i 1000  2000
Obroty silnika, na których jest uzyskiwana prędkość obrotowa W.O.M 540 Eco  1560
 Końcówka wałka przekaźnika mocy  6 i 21 wpustów
UKŁAD HYDRAULICZNY  
Maksymalny wydatek oleju - Pompa 1 32 l/min dla układu kierowniczego, hamulcowego mechanizmu rożnicowego, napędu W.O.M i napędu na 4 koła
Standardowy maksymalny wydatek oleju - Pompa 2  58 l/min dla zaworów hydraulicznych i tylnego podnośnika
Opcjonalny wydatek oleju - Pompa 3 58 l/min dla tylnego podnośnika + 42 l/min dla zaworów hydraulicznych

 Wydatek obu pomp można połączyć i uzyskać w sumie wydatek 100l/min dla zaworów hydraulicznych

(np.: do obsługi ładowacza czołowego)

Kontrola łączonego wydatku   W pełni automatyczna
Opcjonalny maksymalny wydatek Hydraulika zmienno wydatkowa
Maksymalne ciśnienie (bar) 200
Standardowa liczba zaworów hydraulicznych 3
 Opcjonalna liczba zaworów hydraulicznych 4
TYLNY PODNOŚNIK  
Kontrola Elektroniczna (wysokość/głębokość, kontrola siły uciągu, kontrola mieszana "Intermix", maksymalnej wysokości, szybkośći opuszczania, amortyzacja wstrząsów)
 Maksymalny udźwig podnośnika(kg) 5 200
 Ramiona dolne  Końcówki hakowe (Kat. III)
PRZEDNI PODNOŚNIK  
Maksymalny udźwig podnośnika(kg)  2500
PRZEDNI WOM  
Typ Niezależny / Elektro-hydrauliczny / 6 wpustów
Prędkość obrotowa W.O.M. (obr./min.) 1 000
HAMULCE  
Typ Elektro-hydraliczne / Chłodzone olejem
MECHANIZM RÓŻNICOWY  
Typ  Blokada "Hydralock" tylnej i przedniej osi
OGUMIENIE  
Przód 380/85 R24 380/85 R24 380/70 R24
Tył 460/85 R34 460/85 R34  480/70 R34
WAGI I WYMIARY  
Waga, ze standardowym wyposażeniem oferowanym w Polce, bez paliwa , z obciążnikami przednimi (kg) 5500 5500 5500
 Długość całkowita od wspornika przednich obciążników do końca ramion tylnego podnośnika ustawionych w poziomie (mm) 4771 4771 4771
Kabina standardowa ze standardowym dachem (mm) 2779 2822 28000
 Kabina obniżona z dachem "Slimline" (mm) 2617 2660 2660
Kabina obniżona z dachem "Visio" (mm) 2719  2719  2719 
 Rozstaw osi (mm) 2550 2550  2550 
Średnica zawracania (m) 8,5  8,5 8,5 
 Pojemność zbiornika paliwa (litry) 180 180 180

 

 

Silnik  Agco Power

4.4 litra w 4 cylindrach

stała moc wysoka elastyczność 4-cylimdrowych silników Massey Ferguson

Nowoczesne silniki 4-cylindrowe

   Cztero cylindrowy silnik o pojemności 4.4 litra wyprodukowany przez AGCO POWER jest dostępny z mocą od 110 do 130 KM. Model ten posiada zawansowany moduł elektroniczny współpracujący z układem Common Rail co w połączeniu z czteroma zaworami na każdy z cylindrów pozwala efektywnie zarządzać procesem spalania, by optymalnie wykorzystać każdy gram paliwa.

 Doświadczenie zdobyte dzięki naszemu systemowi telemetrycznemu AGCOMMAND pokazują że większość ciągników pracuje od 12% nawet do 30% czasu na biegu jałowym. Dlatego nowy automatyczny system obniża obroty silnika na biegu jałowym. Z 850 obr./min  do 750 obr./min w momencie gdy dźwignia Power Control znajduje się położeniu neutralnym oraz hamulec postojowy jest zaciągnięty. Rozwiązanie to pomaga zaoszczędzić paliwo.

   

selektywna redukcja katalityczna

SCR w kilku słowach

 

 

 Układ SCR pracuje cicho w tle i jest bezobsługowy. Redukuje on emisję szkodliwych związków chemicznych i poprawia ekonomię zużycia paliwa. Firma Massey Ferguson ma ogromne doświadczenie w stosowaniu tego typu systemów, bowiem jako pierwszy producent maszyn rolniczych na świecie, w 2008 roku wprowadziła układ SCR do seryjnie produkowanych ciągników rolniczych. 

 

   Technologia selektywnej redukcji katalitycznej jest najprostszą drogą do spełnienia norm emisji spalin zapewniając zgodność z przepisami prawnymi bez strat mocy i wydajności.

 

   Massey Ferguson jest światowym liderem w zastosowaniu systemu SCR bowiem na całym świecie pracuje juz ponad 25 000 maszyn wykorzystujących ten układ.

system redukujący emisję spalin SCR w ciągnikach Massey Ferguson 5600

 

Skrzynia  dyna-6

Przekładnia o wyjątkowych parametrach

 

przekładnia Dyna 6 w ciągnikach Massey Ferguson moc i efektywność

Ekonomia, moc, wygoda

  Przekładnia została specjalnie stworzona do modeli o mocy od 110 KM do 130 KM. Dyna-6 jest idealnie dopasowana do większego rozstawu osi oraz znakomitej widoczności w tych 4-cylindrowych ciągnikach. Zapewnia ona niecodzienną wygodę sterowania podczas pracy np.: z ładowaczem czołowym oraz najlepsze osiągi i właściwości w trakcie prac polowych.  

  Mogą Państwo wykorzystać wyróżniającą elastyczność zmiany przełożeń Powershift w szerokim zakresie prędkości, aby uzyskać optymalną wydajność podczas pracy polowych. A wszystko to z możliwością zmiany przełożeń Dynashift pod obciążeniem, bez użycia sprzęgła.

  Dyna-6 jest standardowo wyposażona w tryb Eco, który optymalizuje prędkość obrotową silnika do maksymalnych prędkości jazdy i sprawia, że prowadzenie ciągnika jest cichsze a zużycie paliwa mniejsze.

możliwości i  osiągi

 

    Wszystkie przełożenia zmieniane są bez użycia pedału sprzęgła i pod obciążeniem a system AutoDrive umożliwia automatyczną zmianę wszystkich 24 biegów. 

 

 Imponujące osiągi i przemyślaną konstrukcja przekładni Dyna-6 zapewniają niezrównaną wydajność, łatwe i wygodne sterowanie oraz 24 przełożenia do jazdy do przodu oraz 24 przełożenia do tyłu, zmienianych bez użycia sprzęgła.

 

  Sterowanie przekładnią Dyna-6 jest proste i komfortowe dzięki dźwigni Power Control oraz dźwigni w kształcie litery T umieszczonej z prawej strony fotela operatora. Ponadto kierunek jazdy można zmieniać za pomocą opcjonalnego Joysticka do obsługi ładowacza.

 

 

niezależny profesjonalny serwis maszyn Massey Ferguson w firmie korbanek

 

zakres prędkości  roboczych

W zależności od prac

 

 

zakres prędkości roboczych ciąników Massey Ferguson z przekładnią DYNA

 

 Dyna-6 oferuje 9 przełożeń w ZAKRESIE PRĘDKOŚCI ROBOCZYCH, ponadto doskonałe pokrycie przełożeń gwarantujące dużą elastyczność w wykonywaniu wszelkich prac.

  Operator ma do dyspozycji  6 przełożeń Dynashift (półbiegi) w każdym zakresie, dzięki czemu może zawsze w łatwy i wygodny sposób dostosować odpowiednią prędkość do wykonywanej pracy czy warunków. Prędkość maksymalna 40 km/h jest osiągana przy obniżonych obrotach silnika dzięki funkcji ECO, co jest przydatne podczas prac transportowych, redukując zużycie paliwa oraz poziom hałasu, co przekłada się na niższe koszty eksploatacji oraz większy komfort. 

 

 

skrzynia  dyna-4

Z dźwignią Power Control

 

Ciągnik rolniczy Massey Ferguson 5600

Wydajność, kontrola, komfort

  Przekładnia napędowa Dyna-4 jest łatwo obsługiwana i kontrolowana dzięki unikalnemu rozwiązaniu Massey Ferguson: za pomocą dźwigni Power Control, umieszczonej po lewej stronie kierownicy i dzięki dźwigni zmieniającej przełożenia, umieszczonej na prawej konsoli. Wszystkie funkcje przekładni napędowej mogą być łatwo kontrolowane bez konieczności wciskania pedału sprzęgła. Wszystkie informacje o wybranym zakresie przełożeń i o przełożeniu Dynashift  są odczytywane z deski rozdzielczej. W celu zapewnienia sprawnego działania przekładni w standardzie wyposażenia znajduje się także funkcja Speedmatching. Podczas zmiany zakresu, funkcja Speedmatching automatycznie dobiera najbardziej dopasowane do prędkości jazdy ciągnika przełożenie Dynashift (półbieg) przekładni napędowej Dyna-4.

wydajność w zasięgu ręki

 

   Imponujące osiągi i przemyślana konstrukcja przekładni Dyna-4 zapewniają niezrównaną wydajność, łatwe i wygodne sterowanie oraz 16 przełożeń do jazdy do przodu oraz 16 przełożeń do tyłu , zmienianych bez użycia pedału sprzęgła.

 

   Wszystkie modele ciągników MF serii 5600 mogą być wyposażone w przekładnię Dyna-4 - każda z nich została dopasowana aby przenieść moc określonego modelu w optymalny sposób. Przekładnia ta posiada wiele zaawansowanych automatycznych funkcji, które są proste w obsłudze i ułatwiają codzienną pracę operatora zwiększając jego wydajność.

 

   Sterowanie przekładnia Dyna-4 jest proste i komfortowe dzięki dźwigni Power Control oraz dźwigni w kształcie litery T umieszczonej z prawej strony fotela operatora. Ponadto kierunek jazdy oraz półbiegi/zakresy można zmieniać za pomocą opcjonalnego Joysticka do obsługi ładowacza.

 

 

Ciągnik rolniczy Massey Ferguson 5600 w polu

 

zakres prędkości  roboczych

W zależności od prac

 

Wykres zależności zakresu od prędkości jazdy Massey Ferguson

 

   Dyna-4 oferuje 4 przełożenia Dynashift (półbiegi) w każdym zakresie, które doskonale pokrywają się w zakresach prędkości roboczych, dzięki czemu operator może zawsze w łatwy i wygodny sposób dostosować odpowiednią prędkość do wykonywanej pracy czy warunków. Prędkość maksymalna 40 km/h zmniejsza czas trwania przejazdów transportowych.

 

układ hydrauliczny  i tylny wom

Wydajność i duża moc

 

Ciągnik Rolniczy Massey Ferguson  w trakcie prac w oborze

 

Uwolnij cały potencjał 

   Massey Ferguson dostrzega, iż nowoczesne maszyny są coraz bardziej wymagające dla ciągników. Nie tylko pod względem mocy ale również szybszego i bardziej dynamicznego wykonania prac oraz szybciej reagującego układu hydraulicznego, kierowniczego i hamulcowego. Jednym słowem nowoczesne maszyny wymagają nowoczesnych i wydajnych ciągników.  

 Wychodząc na przeciw tym oczekiwaniom Massey Ferguson stworzył serię 5600 charakteryzującą się dużym udźwigiem tylnego podnośnika, wydajnym układem hydraulicznym i dającym pełną swobodę działania napędem WOM.

Układ  Hydrauliczny

   

   Standardowy otwarty układ hydrauliczny. Składa się z dwóch pomp o łącznym wydatku 100 l/min. Pompa wysokiego ciśnienia o wydatku 58 l/min. zasila hydraulikę zewnętrzną i tylny podnośnik, a oddzielna pompa niskiego ciśnienia o wydatku 32 l/min zaopatruje w olej wspomaganie układu kierowniczego, rewers elektrohydrauliczny, przekładnię napędową, wałek WOM oraz napęd 4x4 i blokadę mechanizmu różnicowego. 

   Nowy, opcjonalny układ otwarty o zsumowanym wydatku oleju 100 l/min. Układ ten składa się z trzech pomp. Pompa niskiego ciśnienia umieszczona jest z lewej strony ciągnika i zaopatruje układy wewnętrzne, podczas gdy dwie pompy wysokiego ciśnienia znajdują się z prawej strony. Jedna z nich o wydatku 58 l/min zasila tylny podnośnik a druga o przepływie 42 l/min odpowiada za hydraulikę zewnętrzną. Wydatek obu tych pomp może być połączony przy użyciu automatycznego zaworu sterowanego przyciskiem z kabiny. W ten sposób blokujemy tylny podnośnik i uzyskujemy wydatek oleju rzędu 100 l/min do zasilania hydrauliki zewnętrznej i ładowacza czołowego.

 

Wyprzedaż nowych ciągników z gwarancją MF

 

Tylny  wom

Trójpozycyjny włącznik

 

  Obsługa wałków WOM odbywa się za pomocą trójpozycyjnego włącznika znajdującego się na prawej konsoli. Włącznik ten pozwala wybrać nam jedną z trzech pozycji: załącz; wyłącz oraz hamuj. Dodatkowo wszystkie ciągniki serii 5600 wyposażone są w funkcję WOM Auto załączając i rozłączając WOM podczas podnoszenia i opuszczania podnośnika.

 

 


Elektrohydrauliczny wybór prędkości WOM

 

   Każdy ciągnik serii 5600 wyposażony jest w 3 prędkości wałka WOM, mianowicie 540/540Eco/1000 załączane elektro-hydraulicznie. Również wybór prędkości wałka odbywa się za pomocą wygodnych przycisków membranowych umieszczonych na prawym słupku. 


Przyciski do obsługi WOM i TUZ

 

   Standardowym elementem każdego ciągnika Massey Ferguson są przyciski do załączania WOM, umieszczone na tylnym błotniku. Pozwala to na wygodne obsługiwanie np. wozów asenizacyjnych. Podobne przyciski obsługują tylny podnośnik ułatwiając samodzielne podczepianie maszyn.

 

 

Elektroniczny tylny podnośnik  - Ehr

 

Tylny Tuz ciągnika Massey 5600

 

 

 

Specjalistyczny trójpunktowy tylny podnośnik

 Tylny podnośnik został specjalnie zoptymalizowany do wielkości ciągnika. Oferuje on imponujący udźwig 4300 kg w ciągniku wyposażonym w 3 cylindry lub 5200 kg w wersji 4 cylindrowej, co oznacza, że może z łatwością podnieść nawet bardzo ciężkie maszyny. W pełni regulowane wieszaki oraz wytrzymałe stabilizatory zapewniają prawidłowe zamocowanie i ustawienie maszyn zawieszanych jak i półzawieszanych.

 

 

pełna  kontrola

 

Panel sterowania w ciągnikach Massey Ferguson na słupku

Obsługiwane funkcje:

  • Funkcja Pozycji/Funkcja Mieszana „Intermix”/Funkcja siły uciągu – dla precyzyjnej pracy z każdym typem maszyn.

  • Kontrola szybkości opuszczania tylnego podnośnika – dla optymalnej wydajności i bezpieczeństwa, układ posiada również blokadę pozycji.

  • Maksymalna wysokość podnoszenia - regulacja wysokości podnośnika umożliwia ochronę przegubowych wałków napędowych, zabezpiecza zarówno ciągnik jak i maszynę a także zmniejsza czas poświęcony na zawracanie.

  •  Funkcje obsługowe Podnoszenia / Opuszczania / Wysokości / Głębokości – pozwalają na precyzyjne ustawienie i kontrolę tylnego podnośnika.

  • Active Control Transport (ATC) - czyli układ aktywnej amortyzacji podnośnika w transporcie zapewnia wytłumianie wstrząsów i drgań tylnego podnośnika podczas transportu ciężkich maszyn zawieszanych dzięki czemu chroni ciągnik oraz poprawia komfort jazdy. 

Co wyróżnia kabiny ciągników mf serii 5600

 

  • NISKI POZIOM HAŁASU UMOZLIWIAJĄCY DŁUGĄ PRACĘ W KOMFORTOWYCH WARUNKACH
  • WĄSKA DESKA ROZDZIELCZA ZAPEWNIA MAKSYMALNĄ WIDOCZNOŚĆ DO PRZODU
  • ERGONOMICZNE ROZMIESZCZENIE PRZYRZĄDÓW
  • FOTEL OPERATORA AMORTYZOWANY PNEUMATYCZNIE
  • SIEDZENIE DLA OPERATRA I SCHOWEK
  • KONSTRUKCJA KABINY UMOŻLIWIA ZASTOSOWANIE DUŻYCH I SZEROKO OTWIERANYCH DRZWI
  • KLIMATYZACJA I OGRZEWANIE KABINY
  • BEZPIECZNE, WYGODNE, SAMOCZYSZCZĄCE W PEŁNI REGULOWANE STOPNIE KABINY
  • MOŻLIWY WYBÓR KABINY - KABINA OBNIŻONA LUB STANDARDOWA
  • WYBÓR DACHÓW KABINY
  • LEPSZY POZIOM KOMFORTU Z OPCJONALNĄ MECHANICZNĄ AMORTYZACJĄ KABINY

wersja  essential

Podstawa o wysokim standardzie

 

 

 Pakiet wyposażenia Essential dostępny jest we wszystkich ciągnikach MF serii 5600. Intuicyjnie rozmieszenie przyrządów zapewnia najwyższą wydajność w każdym czasie i we wszystkich pracach. Podstawowa konsola obsługiwana w kabinie posiada wszystkie najczęściej używane przyciski i przełączniki. Każdy przyrząd jest określony i ergonomicznie umieszczony, zapewniając w ten sposób szybki oraz łatwy dostęp do najważniejszych funkcji ciągnika. Na prawym słupku zgrupowano natomiast stacyjkę, włączniki świateł oraz inne rzadziej używane przyciski.

   Ciągniki w wersji Essential wyposażone są w unikalny mechaniczny joystick do obsługi ładowacza. Joystick ten umożliwia nie tylko obsługę ładowacza ale również zmianę kierunku jazdy ciągnika i zmianę przełożeń.  

 

 

 

Kabina Ciągnika Rolniczego Massey Ferguson 5600

wyposażenie wersji  essential

W skład pakietu Essential wchodzi W skład wyposażenia opcjonalnego pakietu Essenital wchodzi
Dźwignia w kształcie litery T na prawej konsoli Zintegrowany przedni podnośnik oraz napęd W.O.M
Dyna-4 16x16 Semi-Powershif Mechaniczna amortyzacja kabiny
 Dyna-6 24x24 Eco z systemem Autodrive Klimatyzacja manualna
Mechaniczne zawory hydrauliczne Mocowanie do ładowacza czołowego z joystickiem wielofunkcyjnym
System automatycznego wysprzęglania w momencie naciśnięcia na pedał hamulca Przygotowanie do zamontowania systemu AGCOMMAND
Klimatyzacja Panoramiczna kabina

wersja  Efficient

Najwyższe wersja wyposażenia

 

   Dzięki kluczowym elementom zapewnia zwiększoną produktywność. Ta wersja wyposażenia pozwala operatorowi pracować szybciej, bardziej komfortowo i z większą dokładnością. Pakiet Efficient dostępny jest w modelach 4-cylindrowych ciągników MF serii 5600 od 110 do 130 KM. Dostępny jest w parze z przekładnią Dyna-4 lub Dyna-6 ECO i wyposażony jest standardzie w system Auto Drive. 

System Auto Drive pozwala bowiem zmieniać automatycznie wszystkie biegi i zakresy oraz umożliwia zintegrowanie obrotów silnika i określonego biegu podczas pracy z podnośnikiem czy wałkiem WOM. Dodatkowo dzięki temu systemowi dostępnemu w standardzie w wersi Efficient (wersja Essential w opcji) możemy również zablokować ciągnik w określonym paśmie obrotów silnia. 

Ciągnik MF serii 5600 wraz z systemem Auto Drive to niezastąpiony kompan podczas długich prac w polu przejmując za operatora obsługę ciągnika. Kierowca musi się tylko skupić na maszynie towarzyszącej. 

Massey Ferguson - ciągniki jutra dostępne już dziś.

 

Ciągnik Rolniczy Massey Ferguson z panelem sterowania na słupku

wyposażenie wersji  efficient

W skład pakietu EFFICIENT wchodzi W skład wyposażenia opcjonalnego pakietu EFFICIENT wchodzi
Przekładnia napędowa Dyna-4 lub Dyna-6 z systemem AutoDrive Mechaniczna amortyzacja kabiny
Klimatyzacja manualana Zintegrowany przedni podnośnik oraz napęd
Fotel kierowcy z amortyzacją pneumatyczną Mocowanie do ładowacza czołowego z joystickiem wielofunkcyjnym
Elektrozawory oraz zawory obsługiwane mechanicznie Konsola Datatronic 4 z gniazdem wideo i ISOBUS
Radio CD/MP3 Przygotowanie do zamontowanie systemu AGCOMAND TM
0
 

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna