PROSPEKTY, FOLDERY, MATERIAŁY REKLAMOWE

Tutaj znajdziesz materiały zawierające szczegółowe opisy i dane techniczne przedstawiające produkt Massey Ferguson serii 6600.

  • Broszura Massey Ferguson sera 6600

    Prospekt, broszura ciągnika Massey Ferguson serii 6600.

    POBIERZ
  • Oceń: 
    0
    Brak ocen, bądź pierwszy.

Massey Ferguson 6600

120 - 160 KM

Najlepsze DNA firmy Massey Ferguson jest doskonale widoczne w ciągnikach MF serii 6600, w postaci tej samej, rodzinnej i współczesnej stylistyki, dzięki której każdy ciągnik MF wyróżnia się z tłumu.  Wytrzymałe i mocne silniki oraz inteligentna konstrukcja zapewnia w każdym modelu wysoki współczynnik mocy do wagi aby sprostać najcięższym i najbardziej wymagającym zadaniom. 

PRODUKT ARCHIWALNY

wyprzedaż ciągników Massey Ferguson nowych z gwarancją i używanych

Warianty serii 6600

Pod kątem najważniejszych aspektów

 

Model Moc maksymalna Liczba cylindrów Możliwe przekładnie napędowe Udźwig tylnego podnośnika (kg)
6612 120 KM 4 Dyna-4 7 100
6613 125/130 KM** 4 Dyna-4/Dyna-6 7 100
6614 140 KM 4 Dyna-6/Dyna-VT 7 100/8 600
6615 145/150 KM** 4 Dyna-4/Dyna-6/Dyna-VT 7 100/8 100/8 600
6616 160 KM 4 Dyna-6/Dyna-VT 7 100/8 100/8 600

* w zależności od przekładni napędowej

AGCO POWER - 4 cylindrowy

Najmocniejszy silnik 4-ro cylindrowy na rynku

 

Ciągnik Massey Ferguson z silnikiem 4-cylindrowym

    Coraz więcej rolników szukających ciągników w przedziale mocy od 100 do 200 KM zdaje sobie sprawę z korzyści płynących z użytkowania silnika 4 cylindrowego. Mniejsze ugniatanie gleby, większa zwrotność oraz większe obciążenie użyteczne to tylko niektóre z argumentów, które przekonują coraz większą liczbę operatorów, że 4 cylindrowy silnik to dobre rozwiązanie w tej klasie.​​​​

   Z nową serią 6600, Massey Ferguson przedstawia najnowsze osiągnięcia w technologii silników 4 – cylindrowych w zakresie mocy, który do tej pory był domeną ciągników z silnikami 6 – cylindrowymi. Ciągniki serii 6600 łączą w sobie wszystkie zalety maszyn z czterema cylindrami – kompaktowe wymiary, optymalna waga całkowita, znakomita zwrotność - z siłą uciągu i udźwigiem równym ciągnikom z sześcioma cylindrami. Model MF 6616 Dyna-6 osiągający maksymalnie 185 KM (z Engine Power Management) jest najmocniejszym ciągnikiem z silnikiem 4 – cylindrowym dostępnym obecnie na rynku. Wszystkie modele posiadają perfekcyjny współczynnik mocy do wagi, zapewniający niesamowite osiągi i wydajność pracy. 

   Zawsze znajdzie się odpowiedni ciągnik serii 6600 do prac jakie są do wykonania, ponieważ seria składa się z sześciu modeli w przedziale mocy od 135 KM do 185 KM. Trzy poziomy wyposażenia oraz trzy przekładnie do wyboru: Dyna-4 z czterema półbiegami, Dyna-6 z sześcioma półbiegami oraz przekładnia bezstopniowa Dyna-VT oznacza 21 różnych kombinacji specyfikacji ciągników 6600 w celu sprostania wszelkim potrzebom ich użytkowników.   

Inteligentne zarządzanie mocą - epm

Nowoczesne rozwiązanie w trudnych warunkach

                                                             Podgląd zarządzania mocą WOM w Massey Ferguson

 

Układ dynamicznego sterowania mocą silnika (EPM) daje możliwość ciągłego dysponowania mocą w różnych warunkach pracy, dzięki temu wzrasta wydajność przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości zużywanego paliwa. Układ Engine Power Management jest inteligentną funkcją wzrostu mocy, która gwarantuje operatorowi optymalną efektywność. Silnik odpowiada na zapotrzebowanie odpowiednim wzrostem mocy zmieniającym się w zależności od wymagań przeprowadzanej pracy z wykorzystaniem napędu W.O.M i działa to zarówno podczas pracy polowych jak i w transporcie, a także podczas ciężkich prac wykorzystujących układ hydrauliczny. Automatycznie mają Państwo do dyspozycji odpowiednią moc wtedy, gdy jest najbardziej potrzebna.

 

UKŁAD EPM - NAJWAŻNIEJSZE cechy

  • Układ dynamicznego sterowani mocą silnika Engine Power Management (EPM) działa bez interwencji operatora i uruchamia się automatycznie w zależności od wymagań napędu W.O.M. oraz gdy prędkość jazdy jest większa niż 6km/h, rozwijając dodatkową maksymalną moc,
  • Silnik może zwiększyć moc o dodatkowych 25 KM* przy prędkości obrotowej silnika wynoszącej 1950 obr./min. Taka dodatkowa moc stanowi dużą zaletę w przeprowadzaniu różnych prac, począwszy od niskich prędkości jazdy a skończywszy na wyższych prędkościach w polu lub na drodze,
  • Układ wykorzystuje elektroniczne sterowanie silnikiem i przekładnią napędową, aby automatycznie zoptymalizować ilość dostępnej mocy na kołach ciągnika oraz na napędzie W.O.M,
  • Chodzi o bardzo inteligentny system, w który układ elektroniczny przekładni napędowej wykrywa obciążenie i warunki pracy przekładni układu hydraulicznego i napędu W.O.M.,
  • Układ dynamicznego sterowania mocą silnika Engine Power Management zwiększa wydajność i skraca czas przemieszczania się dzięki dodatkowo dostępnej mocy.

 *W zależności od modelu.

Selektywna redukcja katalityczna - SCR

Większy komfort pracy ciągnikiem

 

   Układ SCR pracuje cicho w tle i jest bezobsługowy. Redukuje on emisję szkodliwych związków chemicznych i poprawia ekonomię zużycia paliwa. Firma Massey Ferguson ma ogromne doświadczenie w stosowaniu tego typu systemów, bowiem jako pierwszy producent maszyn rolniczych na świecie, w 2008 roku wprowadziła układ SCR do seryjnie produkowanych ciągników rolniczych. 

  Nie rzucający się w oczy układ SCR (Selektywnej Redukcji Katalitycznej) oraz katalizator DOC pracujące z silnikiem nie tylko działają pozytywnie na środowisko poprzez zmniejszenie emisji spalin. Połączenie układu SCR i katalizatora DOC, plus dodanie płynu DEF/AdBlue® zapewnia lepsze osiągi silnika i brak konieczności stosowania rozbudowanego układu chłodzenia.

   Massey Ferguson jest światowym liderem w zastosowaniu systemu SCR bowiem na całym świecie pracuje juz ponad 25 000 maszyn wykorzystujących ten układ.

Podgląd rury wydechowej w Massey Ferguson

Przekładnia dyna-4

Wysoka wydajność oraz precyzyjna kontrola

Massey Ferguson 6616 Ładowacz czołowy

 

   Imponujące osiągi  i efektywna konstrukcja przekładni napędowej Dyna-4 oferuje niezrównaną wydajność, kontrolę i komfort. Wytrzymała przekładnia napędowa Dyna-4, stosowana w całej serii ciągników jest coraz silniejsza. 
    Przekładnia napędowa Dyna-4 jest łatwo obsługiwana i kontrolowana dzięki unikalnemu rozwiązaniu Massey Ferguson: za pomocą dźwigni Power Control, umieszczonej po lewej stronie kierownicy i dzięki dźwigni zmieniającej przełożenia, umieszczonej na prawej konsoli. Wszystkie funkcje przekładni napędowej mogą być łatwo kontrolowane bez konieczności wciskania pedału sprzęgła. Wszystkie informacje o wybranym zakresie przełożeń i o przełożeniu Dynashift  są odczytywane z deski rozdzielczej. W celu zapewnienia sprawnego działania przekładni w standardzie wyposażenia znajduje się także funkcja Speddmatching.
 Podczas zmiany zakresu, funkcja Speedmatching automatycznie dobiera najbardziej dopasowane do prędkości jazdy ciągnika przełożenie Dynashift (półbieg) przekładni napędowej Dyna-4.

  Imponujące osiągi i przemyślana konstrukcja przekładni Dyna-4 zapewniają niezrównaną wydajność, łatwe i wygodne sterowanie oraz 16 przełożeń do jazdy do przodu oraz 16 przełożeń do tyłu zmienianych bez użycia pedału sprzęgła.
    Ciągniki MF serii 6600 wyposażone w przekładnię Dyna-4 zostały dopasowane aby przenieść moc określonego modelu w optymalny sposób. Przekładnia ta posiada wiele zaawansowanych automatycznych funkcji, które są proste w obsłudze i ułatwiają codzienną pracę operatora zwiększając jego wydajność.
     Sterowanie przekładnią Dyna-4 jest proste i komfortowe dzięki dźwigni Power Control oraz dźwigni w kształcie litery T umieszczonej z prawej strony fotela operatora. Ponadto kierunek jazdy można zmieniać za pomocą opcjonalnego joysticka do obsługi ładowacza.

 

 

Zdjęcie Podglądowe Skrzynia Dyna 4 Massey Ferguon

Cechy dyna-4

Najważniejsze aspekty

 

Dźwignia Rewersu w Massey Ferguson


Obsługa lewą ręką

 

   Obsługiwana lewą ręką dźwignia przekładni nawrotnej Power Control posiada wiele zalet: praktyczną zmianę kierunku jazdy przód/tył, zmianę półbiegów i zakresów, wysprzęglanie, pozostawiając przy tym prawą rękę całkowicie wolną, dzięki czemu można nią obsługiwać ładowacz czołowy lub inne maszyny zaczepione z tyłu ciągnika

 

 

Dźwignia od zakresu Dyna Shift Massey Ferguson


Obsługa prawą ręką

 

   Wystarczy przesunąć do przodu dźwignie w kształcie litery T, by zwiększyć przełożenie Dynashift lub zakres albo przesunąć ją do tyłu, by zredukować przełożenie Dynashift lub zakres.

   Podczas zmiany zakresu, funkcja Speedmatching automatycznie dobiera najbardziej dopasowane do prędkości jazdy ciągnika przełożenie przekładni Dyna-4 (półbieg).

Włącznik w zakresie biegu pełzającego ciągnika Massey Ferguson


Biegi super-pełzające

 

   Mogą Państwo wykorzystać wyjątkową kontrolę nad pracami wymagającymi bardzo niskich prędkości jazdy. Dzięki dodatkowym 16 biegom (super-pełzającym) mogą Państwo osiągnąć prędkość jazdy wynoszącą zaledwie 160 m/h.

zakres prędkości roboczych

W przekładniach Dyna-4 od Massey'a

 

prędkości jazdy w zależności od zakresu Massey Ferguson

 

   Dyna-4 oferuje 4 przełożenia Dynashift (półbiegi) w każdym zakresie, które doskonale pokrywają się w zakresach prędkości roboczych, dzięki czemu operator może zawsze w łatwy i wygodny sposób dostosować odpowiednią prędkość do wykonywanej pracy czy warunków. Prędkość maksymalna 40 km/h zmniejsza czas trwania przejazdów transportowych.

przekładnia dyna-6

Wysoka sprawność oraz niezawodność

 

Podglądowe zdjęcie Massey Ferguson z góry

   Najlepsza z dostępnych na rynku, przekładnia napędowa Dyna-6 łączy bez wysiłkową obsługę wraz z całkowitą efektywnością, aby umożliwić operatorowi przeżycie nadzwyczajnego doświadczenia.

 Przekładnia napędowa Dyna-6 proponuje państwu wszystkie podstawowe funkcje, takie jak obsługiwana lewą ręką dźwignia przekładni nawrotnej Power Control, AutoDrive, obsługa prawą ręką, Speedmatching i progresywne uruchamianie przekładni nawrotnej. Od teraz przekładnia jest dostępna z systemem Engine Power Management.
   Dyna- 6 jest standardowo wyposażona w tryb Eco, który optymalizuje prędkość obrotową silnika do maksymalnych prędkości jazdy i sprawia, że prowadzenie ciągnika jest cichsze a zużycie paliwa mniejsze.

    Wszystkie przełożenia zmieniane są bez użycia pedału sprzęgła i pod obciążeniem a system AutoDrive umożliwia automatyczną zmianę wszystkich 24 biegów. 

 

 Imponujące osiągi i przemyślaną konstrukcja przekładni Dyna-6 zapewniają niezrównaną wydajność, łatwe i wygodne sterowanie oraz 24 przełożenia do jazdy do przodu oraz 24 przełożenia do tyłu zmienianych bez użycia sprzęgła.

 

  Sterowanie przekładnią Dyna-6 jest proste i komfortowe dzięki dźwigni Power Control oraz dźwigni w kształcie litery T umieszczonej z prawej strony fotela operatora. Ponadto kierunek jazdy można zmieniać za pomocą opcjonalnego Joysticka do obsługi ładowacza.

 

 

Massey Ferguson Skrzynia Dyna 6 zdjęcie podglądowe

Najważniejsze aspekty

Zapewniające komfort pracy

 

Obsługiwane lewą ręką dźwignia przekładni nawrotnej Power Control w ciągiku MF 6600.


Obsługa lewą ręką

 

   Obsługiwane lewą ręką dźwignia przekładni nawrotnej Power Control posiada wiele zalet: praktyczną zmianę kierunku jazdy przód/tył, zmianę półbiegów i zakresów, wysprzęglanie, pozostawiając przy tym prawą rękę całkowicie wolną, dzięki czemu można nią obsługiwać ładowacz czołowy lub inne maszyny zaczepione z tyłu ciągnika.

 

 

Prawa ręka obsługuje sie dźwignie przełożenia Dynashift w ciągniku MF 6600.


Obsługa prawą ręką

 

   Wystarczy przesunąć do przodu dźwignie w kształcie litery T, by zwiększyć przełożenie Dynashift lub zakres albo przesunąć ją do tyłu, by zredukować przełożenie Dynashift lub zakres.

   Podczas zmiany zakresu, funkcja Speedmatching automatycznie dobiera najbardziej dopasowane do prędkości jazdy ciągnika przełożenie przekładni Dyna-6(półbieg).

Dzięki biegom pełzającym można w ciągniku wykonywać prace przy bardzo niskich prędkościach.


Biegi super-pełzające

 

   Mogą Państwo wykorzystać wyjątkową kontrolę nad pracami wymagającymi bardzo niskich prędkości jazdy. Dzięki dodatkowym 24 biegom (super-pełzającym) mogą Państwo osiągnąć prędkość jazdy wynoszącą zaledwie 90 m/h.

Prędkości robocze

Dla konfiguracji ciągników z Dyna-6

 

Wykres prędkości roboczych w skrzyni Dyna-6 w ciagniku MF 6600.

   Dyna-6 oferuje 9 przełożeń w ZAKRESIE PRĘDKOŚCI ROBOCZYCH, ponadto doskonałe pokrycie przełożeń gwarantujące dużą elastyczność w wykonywaniu wszelkich prac.

  Operator ma do dyspozycji 6 przełożeń Dynashift (półbiegi) w każdym zakresie, dzięki czemu może zawsze w łatwy i wygodny sposób dostosować odpowiednią prędkość do wykonywanej pracy czy warunków. Prędkość maksymalna 40 km/h jest osiągana przy obniżonych obrotach silnika dzięki funkcji ECO, co jest przydatne podczas prac transportowych redukując zużycie paliwa oraz poziom hałasu co przekłada się na niższe koszty eksploatacji oraz większy komfort. 

 

przekładnia dyna-vt

Przekładnia napędowa bez ograniczeń

 

Ciągnik Massey Ferguson w trakcie transportu przyczepy rolniczej

   Dynamiczne osiągi podczas każdej pracy. Przekładnia napędowa Dyna-VT Massey Ferguson oferuje wysoką wydajność oraz płynną i precyzyjną pracę.

 Przekładnia napędowa Dyna-VT ma swoje źródło w inżynierii precyzyjnej. Przekładnia zawsze gwarantuje wydajność, całkowity komfort dla operatora i zoptymalizowanie zużycia paliwa. Co więcej, dzięki wprowadzaniu ulepszeń, takich jak układ Dynamic Traktor Management (Dyna-TM) uczyniło tę przekładnię najbardziej intuicyjną z dostępnych na rynku.

    Przekładnia napędowa Dyna-VT jest zadziwiająco prosta w obsłudze i idealnie funkcjonuje w każdych warunkach. Nie potrzeba zmieniać żadnych biegów, nie ma żadnych szarpnięć ani przerywania przenoszenia napędu lub mocy. Ekskluzywna przekładnia nawrotna Power Control umożliwia łatwą zmianę kierunku jazdy.

 

 

Przekładnia Napędowa Dyna-VT - zdjęcie podglądowe

Monitor obrotów i układ dyna-tm

Najmocniejsze aspekty przekładni Dyna-VT

 

  Superwizor który zostaje uruchomiony gdy spada prędkość obrotowa silnika jest zawsze dostępny. Monitor niskich obrotów silnika posiada zaletę polegająca na możliwości automatycznego zmniejszenia prędkości jazdy ciągnika, nawet w przypadku zwiększenia obciążenia silnika, w taki sposób, aby zachować moc, zwłaszcza w przypadku prac wykorzystujących napęd W.O.M oraz w pracach uprawowych lub transportowych.

   W połączeniu z zapamiętanymi prędkościami roboczymi SV1 i SV2, które określają prędkość jazdy do przodu, ciągnik będzie pracować na swojej mocy maksymalnej mimo zmian obciążenia. Natychmiastowa reakcja umożliwia przeprowadzenie precyzyjnych ustawień, co ułatwia liczne prace, ciągnik automatycznie dobiera najlepszą prędkość .

 

 Prędkości robocze SV1 i SV2 w Massey Ferguson

 

 

    Obciążenie silnika i prędkość obrotowa Massey Ferguson

  Układ Dyna-TM: gdy obciążenie (czerwona linia) zmienia się w zależności od warunków, to układ Dyna-TM automatycznie dostosowuje prędkość obrotową silnika (szara linia) celem utrzymania prędkości jazdy jednocześnie zmniejszając zużycie  paliwa i poziom hałasu.

Elektroniczny tylny podnośnik - ehr

Precyzyjna kontrola podnośnika

Ciągnik Rolniczy Massey Ferguson z pługiem 5-skibowym obracanym na polu

 

 

   Zawsze byliśmy liderami pod względem układu hydraulicznego i obsługi tylnego podnośnika. Trzypunktowy układ zawieszenia Massey Ferguson, uznany przez liczne, niezależne magazyny europejskie jako ogromna innowacja w technice rolniczej mająca największy wpływ na jej rozwój przez ostatnie lata, to wzorzec wydajności, siły i reaktywności dla operatora pracującego w polu.

   System elektronicznej  obsługi podnośnika Massey Ferguson oferuje najbardziej zaawansowane możliwości. Umożliwia on bardziej precyzyjną kontrolę ustawień głębokości roboczej. Współpracujące maszyny lepiej pokonują nierównomierności terenu. Wynik:

  • lepsze rozłożenie masy
  • lepszy uciąg i przyczepność
  • redukcja poślizgu
  • zmniejszeniem stopnia zużycia ogumienia i paliwa.

 

   

Pełna kontrola ehr

Pionier w swojej dziedzinie

     

 

 Najnowszy układ EHR zapewnia precyzyjne i elastyczne sterowanie funkcjami tylnego podnośnika, zapewniając precyzyjną kontrolę głębokości pracy maszyny oraz wysokości ich zawieszenia.

    Obsługa jest przeprowadzana za pomocą specjalnej „myszki” i prostego panelu, które zapewniają wygodną i prostą kontrolę tylnego podnośnika

  Użyteczna funkcja aktywnej kontroli w czasie transportu wchodzi w zakres standardowych funkcji. Zewnętrzne przyciski obsługowe do podnoszenia i opuszczania tylnego podnośnika zostały umieszczone na prawym i lewy m błotniku.

„Myszka” układu EHR został umieszczona specjalnie po prawej stronie operatora, aby zapewnić szybki i łatwy dostęp, umożliwiając precyzyjną kontrolę głębokości pracy oraz podnoszenia i opuszczania tylnego podnośnika.

Elektroniczny panel sterowania umożliwia prostą regulację funkcji tylnego podnośnika dla uzyskania zwiększonej wydajności.

 

Ciągnik Massey Ferguson z agregatem w trakcie prac na polu

 

najczęściej używanych elementów obsługowych i sterujących tylnym podnośnikiem (EHR) w zasięgu ręki operatora.

   Dokładność obsługi jest ułatwiona dzięki zgrupowaniu najczęściej używanych elementów obsługowych i sterujących tylnym podnośnikiem (EHR) w zasięgu ręki operatora. Układ standardowo łączy zaawansowane funkcje, zwłaszcza w zakresie czułości ustawienia, szybkiego opuszczania i automatycznej prędkości opuszczania. Tylny podnośnik można także obsługiwać za pomocą przycisków zamontowanych na błotnikach tylnych, co znacznie ułatwia szybkie zaczepianie współpracującej maszyny.

hydraulika i wom

Praktyczne urządzenia sterujące

Massey Ferguson w trakcie pracy na polu

   Dokładność obsługi jest ułatwiona dzięki zgrupowaniu najczęściej używanych elementów obsługowych i sterujących tylnym podnośnikiem (EHR) w zasięgu ręki operatora. Układ standardowo łączy zaawansowane funkcje, zwłaszcza w zakresie czułości ustawienia, szybkiego opuszczania i automatycznej prędkości opuszczania. Tylny podnośnik można także obsługiwać za pomocą przycisków zamontowanych na błotnikach tylnych, co znacznie ułatwia szybkie zaczepianie współpracującej maszyny.

       Układ hydrauliczny zamknięty Load Sensing zalewania wydatek oleju do 110 l/min, przeznaczony dla podnośnika i dla rozdzielaczy hydraulicznych, odpowiedź jest niemalże natychmiastowa, dzięki czemu eliminuje się ryzyko straty mocy lub paliwa. Podłączenie maszyn z układem hydraulicznym odbywa się w bardzo prosty sposób, dzięki gniazdom hydraulicznym z dekompresją, co umożliwia podłączenie i odłączenie maszyn, nawet pod ciśnieniem.
 
Gniazdo Power Beyond jest dostępne z przodu i z tyłu ciągnika, jest ono wbudowane w blok zaworów układu zamkniętego Load Sensing. Bezpośredni przepływ oleju z pompy hydraulicznej i wolny powrót umożliwiają zasilanie maszyn wymagających dużego wydatku oleju. 

 

Podnośnik i tylny most

Solidna konstrukcja nawet na najtrudniejsze warunki pracy

   

 

 

    Tylny most oraz 3-punktowy układ zawieszenia są bardzo dobrze wyposażone. W skład wyposażenia standardowego wychodzą dwa zewnętrzne siłowniki podnośnika, zaczep górny automatyczny, zaczep dolny oraz zaczep dolny do przeczep jednoosiowych „Piton Fix” lub opcjonalnie zaczep dolny hydrauliczny „Hitch” zapewniający duże pole widzenia, ramiona podnośnika z końcówkami hakowymi, zewnętrzne przyciski obsługowe umieszczone na obu tylnych  błotnikach, dwa stabilizatory teleskopowe o zmiennym kącie ustawienia i trzy zawory hydrauliczne. Maksymalny udźwig tylnego podnośnika może osiągnąć 8 600 kg w zależności od modelu ciągnika.

  Układ aktywnej amortyzacji w transporcie (ATC) sprawdza się natomiast podczas przeprowadzanych na uwrociach manewrów lub w czasie transportu gdy maszyny zawieszane są narażone na przenoszenie wstrząsów, uderzeń i wibracji.
Układ aktywnej amortyzacji w transporcie umożliwia zminimalizowanie kołysania poprzez dopasowanie działania układu w zależności od masy współpracujących maszyn.

 

Tylny TUZ w Massey Ferguson

tylny wom

Skutecznie przeniesie moc do maszyny towarzyszącej

 

Automatyczna kontrola napędu W.O.M

 

  Obsługa wałków WOM odbywa się za pomocą trójpozycyjnego włącznika znajdującego się na prawej konsoli. Włącznik ten pozwala wybrać nam jedną z trzech pozycji: załącz; wyłącz oraz hamuj. Dodatkowo wszystkie ciągniki serii 6600 wyposażone są w funkcję WOM Auto załączając i rozłączając WOM podczas podnoszenia i opuszczania podnośnika.

 

 

Elektrohydrauliczny wybór prędkości WOM

 

   Każdy ciągnik serii 6600 wyposażony jest w 4 prędkości wałka WOM, mianowicie 540/540Eco/ 1000/1000E załączane elektrohydraulicznie. Również wybór prędkości wałka odbywa się za pomocą wygodnych przycisków membranowych umieszczonych na prawym słupku. 

 

Przyciski do obsługi WOM i TUZ

 

   Przyciski obsługowe tylnego podnośnika i przyciski do uruchamiania/zatrzymywania napędu W.O.M są umieszczone na błotnikach i umożliwią użycie napędu W.O.M. z zewnątrz kabiny.
 To pewne  i efektywne rozwiązanie, aby sprawować nadzór nad takim pracami jak np. napełnianie wozu asenizacyjnego, gdy operator znajduje się poza kabiną ciągnika

wersja essential

Łatwe i intuicyjne sterowanie

 

 

 Pakiet wyposażenia Essential dostępny jest we wszystkich ciągnikach MF serii 6600. Intuicyjnie rozmieszenie przyrządów zapewnia najwyższą wydajność w każdym czasie i we wszystkich pracach. Podstawowa konsola obsługiwana w kabinie posiada wszystkie najczęściej używane przyciski i przełączniki. Każdy przyrząd jest określony i ergonomicznie umieszczony, zapewniając w ten sposób szybki oraz łatwy dostęp do najważniejszych funkcji ciągnika. Na prawym słupku zgrupowano natomiast stacyjkę, włączniki świateł oraz inne rzadziej używane przyciski.

   Ciągniki w wersji Essential wyposażone są w unikalny mechaniczny joystick do obsługi ładowacza. Joystick ten umożliwia nie tylko obsługę ładowacza ale również zmianę kierunku jazdy ciągnika i zmianę przełożeń.  

 

 

 

Unikalny joystick w wersji wyposażenia Essential w ciagniku MF 6600.

wyposażenie - essential

Podstawowe komponenty i urządzenia

W skład pakietu Essential wchodzi W skład wyposażenia opcjonalnego pakietu Essenital wchodzi
Przekładnia napędowa Dyna-4 lub Dyna-6 Eco 40 km/h Amortyzacja przedniej osi QuadLink
System Autodrive Przekładnia napędowa Dyna-6 Eco 
Dźwignia przekładni napędowej na prawej konsoli Mocowania do ładowacza czołowego i joystick wielofunkcyjny
Układ hydrauliczny otwarty lub zamknięty o dostępnym wydatku oleju 110 l/min Radar poślizgu kół
Klimatyzacja Zintegrowany przedni podnośnik i napęd W.O.M.
Radio CD/MP3 Panoramiczna kabina

Wersja - efficient

Główne elementy specyfikacji

 

   Efficient to środkowy pakiet wyposażenia ciągników MF serii 6600. Jego integralną częścią jest nowy podłokietnik, zawory hydrauliczne mechaniczne i elektrozawory oraz przekładnia napędowa Dyna-6 Eco lub Dyna-VT Eco do wyboru.

 Pakiet wyposażenia EFFICIENT posiada podobne przełączniki na słupku kabiny do poprzedniej wersji ale w skład wyposażenia wchodzi również dźwignia w kształcie litery „T” z do wyboru: z joystickiem wielofunkcyjnym lub rozdzielaczami Fingertip. Urządzenia obsługowe najczęściej wykorzystywane są zgrupowane w jednym miejscu, przez co ich obsługa jest prostsza dzięki intuicyjnej ergonomii.

  System Auto Drive pozwala zmieniać automatycznie wszystkie biegi i zakresy oraz umożliwia zintegrowanie obrotów silnika i określonego biegu podczas pracy z podnośnikiem czy wałkiem WOM. Dodatkowo dzięki temu systemowi dostępnemu w standardzie możemy również zablokować ciągnik w określonym paśmie obrotów silnia. 

  Ciągnik MF serii 6600 wraz z systemem Auto Drive to niezastąpiony kompan podczas długich prac w polu przejmując za operatora obsługę ciągnika. Kierowca musi się tylko skupić na maszynie towarzyszącej. 

Massey Ferguson - ciągniki jutra dostępne już dziś.

 

 Ciągnik Massey Ferguson 6600 w wersji wyposażenia Efficient posiada system Auto Drive.

wyposażenie - efficient

Co wchodzi w skład

W skład pakietu EFFICIENT wchodzi W skład wyposażenia opcjonalnego pakietu EFFICIENT wchodzi
Przekładnia napędowa Dyna-6 Eco 40 km/h AutoDrive lub Dyna-VT Eco 40 km/h Przekładnia napędowa Dyna-6 Eco 50 km/h
Podłokietnik z dźwignią w kształcie litery T Amortyzacja kabiny OptiRide Plus
Układ hydrauliczny zamknięty LS o wydatku 110 l/min Zintegrowany przedni podnośnik i napęd W.O.M
Amortyzacja przedniej osi QuadLink Radar poślizgu kół 
Klimatyzacja Terminal sterujący Datatronic 4
Rozdzielacze hydrauliczne: 2 elektrozawory i 1 lub 2 rozdzielacze obsługiwane mechanicznie Klimatyzacja automatyczna 
Mechaniczna amortyzacja kabiny SpeedSteer

Wersja - exclusive

Dla najbardziej wymagających klientów

 

  Pakiet Exclusive jest przeznaczony dla najbardziej wymagających użytkowników poszukujących najnowszych rozwiązań w zakresie uniwersalności, ergonomii, komfortu i automatyzacji.

      Wyposażenie to jest skierowane do osób wykorzystujących maszyny bardziej intensywnie i poszukujących zaawansowanych rozwiązań, które obniżą ich koszty. 

   Podłokietnik wersji Exclusive posiada wiele zalet dla operatorów często używających określone funkcje. Poprawia on komfort i szybkość wykonywanej pracy. 

  Ciągniki w tej wersji wyposażenia posiadają wszystkie najnowsze rozwiązania technologicznie stosowane w przemyśle maszyn rolniczych. Ta maszyna potrafi pracować za Ciebie. 

 

 Pakiet Exclusive przeznaczony jest dla najbardziej wymagających użytkowników ciągników Massey Ferguson 6600.

Wyposażenie - exclusive

Co znajduje się w pakiecie

W skład pakietu EXCLUSIVE wchodzi W skład wyposażenia opcjonalnego pakietu EXCLUSIVE wchodzi
Przekładnia Dyna-6 Eco 40 km/h AutoDrive lub Dyna-VT Eco 40 km/h Przekładnia napędowa Dyna-6 Eco 50 km/h
Podłokietnik z joystickiem MultiPad Zintegrowany przedni podnośnik i napęd W.O.M.
Rozdzielacze elektro-hyrdauliczne Fingertip lub opcjonalnie joystick wielofunkcyjny Kompletny układ prowadzenia równoległego SpeedSteer
Układ hydrauliczny zamknięty o wydatku oleju 110l/min. Zintegrowany przedni podnośnik i napęd W.O.M
Amortyzacja przedniej osi QuadLink Przygotowanie do zamontowania instalacji AGCOMMAND
Amortyzacja kabiny OptiRide Plus  Przygotowanie do zamontowania instalacji Auto-Guide
Terminal sterujący Datatronic 4 z ISOBUS z możliwością podłączenia kamery  
Klimatyzacja automatyczna

Kabina w serii 6600

Twoje wygodne miejsce pracy

 


Informacja tam, gdzie jej potrzebujesz

 

Wskaźniki informacyjne umieszczone na wąskiej desce rozdzielczej dostarczają operatorowi ciągnika bieżących i funkcjonalnych informacji.

 


Przełączniki obsługowe we właściwym miejscu

 

Rzadziej używane przełączniki obsługowe takich funkcji jak światła, wybór prędkości obrotowej WOM, kontrola tylnego podnośnika i nowy przełącznik sumowania wydatków hydraulicznych zostały umieszczone na prawym słupku kabiny.


Komfortowy fotel operatora

 

 

Fotel operatora amortyzowany pneumatycznie zapewnia komfort przez cały długi dzień pracy. Jest to bardzo ważny czynnik do osiągnięcia maksymalnej wydajności. 

 


Amortyzowana oś QuadLink

 

 

Amortyzacja przedniej osi "QuadLink" Massey Ferguson oferuje jeszcze wyższy komfort prowadzenia i kontroli. Jej zwarta i prosta budowa automatycznie utrzymuje stałą wysokość zawieszenia, jakiekolwiek będzie obciążenie przedniego mostu.

amortyzacja kabiny

Twoja wygoda jest dla nas najważniejsza

 

 

Amortyzowana kabina

 

Dwa typy amortyzacji kabiny są dostępne: układ mechaniczny lub aktywny układ elektro-hydrauliczny OptiRide Plus. Obie opcje oferują niespotykany poziom komfortu w kabinie. Układ mechaniczny wykorzystuje pierścienie przeciwwstrząsowe oraz kombinację sprężyna / amortyzator. Mechaniczna amortyzacja kabiny jest zawsze aktywna, aby zapewnić stałą wydajność i komfort. Układ amortyzacji OptiRide Plus jest w pełni regulowany, przez co umożliwia operatorowi dostosowanie poziomu amortyzacji w trakcie jazdy . Operator może w ten sposób kontrolować komfort prowadzenia w zależności od terenu i prędkości.

 

 

 

Amortyzowana przednia oś QuadLink

 

Amortyzacja przedniej osi "QuadLink" Massey Ferguson oferuje jeszcze wyższy komfort prowadzenia i kontroli. Jej zwarta i prosta budowa automatycznie utrzymuje stałą wysokość zawieszenia, jakiekolwiek będzie obciążenie przedniego mostu.

 

 

wysoki standard kabiny

Kolejne argumenty przemawiające za niepodważalnym komfortem w kabinach od MF

 

 

3 wersje wyposażenia do wyboru

 

Każda kabina w ciągnikach MF serii 6600 proponuje wyjątkowe funkcje, które umożliwią Państwu pracę w odpowiednim tempie. Dzięki temu dzień pracy stanie się krótszy. Dostęp do kabiny jest ułatwiony dzięki szerokim stopniom oraz szerokiemu wejściu. Kabina ma przestronne wnętrze, fotel operatora jest komfortowy i całkowicie regulowany z ulepszonym kątem obrotu. Nowa deska rozdzielcza wyświetla dane cyfrowe i analogowe, zawsze czytelne i widoczne przez operatora. Niezależnie od tego, czy wybiorą Państwo wersję Essential czy najbardziej komfortową wersję Exclusive, wszystkie urządzenia obsługowe znajdują się w zasięgu ręki i są proste w użyciu.

 

 

Niezrównana widoczność

 

Kabina o nowoczesnych kształtach oferuje znakomite, panoramiczne pole widzenia. Połączenie nowej pozycji rury wydechowej, owalna budowa maski silnika oraz duże przeszklone powierzchnie gwarantują wyjątkową widoczność w zakresie 360o. Dobre pole widzenia z tyłu jest dodatkowym czynnikiem zwiększającym bezpieczeństwo, gdyż operator dysponuje odsłoniętym widokiem na współpracujące z ciągnikiem maszyny.

 

Dane techniczne

MF 6600 z Dyna-4 oraz Dyna-6

SILNIK

MF 6612

Dyna-4

MF 6613

Dyna-4

MF 6615

Dyna-4

MF    6613 Dyna-6

MF 6614 Dyna-6

MF 6615 

Dyna-6

MF 6616

Dyna-6

Typ  AGCO POWER z układem SCR drugiej generacji

Liczba cylindrów/Liczba zaworów/Pojemność skokowa

4 / 4 / 4900 
Doładowanie Turbo Intercooler
Typ wtrysku  Common Rail
Typ wentylatora Viscostatic Viscostatic Viscostatic Vistronic Vistronic Vistronic Vistronic
Moc maksymalna przy 1950 obr./min. KM(kW)  120 (88) 130 (96) 145 (107) 125 (92) 140 (103) 150 (110)

160 (118)

Maksymalny moment obrotowy przy 1 500 obr./min. Nm 511 553 652 553 645 660 677
Moc maksymalna z EPM (KM) 135 145 160 150 165 175 185
Maksymalny moment obrotowy z EPM  (Nm) 575 618 670 648 691 745 790
Pojemność zbiornika paliwa 250
Pojemność zbiornika AdBlueTM 30
Okresy pomiędzy przeglądami 300
PRZEKŁADNIA NAPĘDOWA  
Typ Dyna-4 40 km/h-Semi-powershift  Dyna-6 40 km/h Eco or 50 km/h** Eco
Liczba przełożeń 16x16 24x24
Zautomatyzowane zakresy 4
Minimalna prędkość jazdy (km/h) przy 1400 obr./min. silnika* 1,3 1,03
TYLNY WOM          
 Obsługa / Kontrola Niezależna / Kontrola elektro-hydrauliczna
 Standardowe prędkości obrotowe napędu W.O.M  540 / 540 Eco / 1000/ 1000 Eco
Średnica wałka przekaźnika mocy 1  3/8
UKŁAD HYDRAULICZNY  
Układ hydrauliczny typ  Układ otwarty
Standardowy maksymalny wydatek oleju   58 l/min dla zaworów hydraulicznych i tylnego podnośnika
Opcjonalny wydatek oleju - Typ 1 

58 l/min dla tylnego podnośnika + 42 l/min dla zaworów hydraulicznych.

 Wydatek obu pomp można połączyć i uzyskać w sumie wydatek 100l/min dla zaworów hydraulicznych (np.: do obsługi ładowacza czołowego)

Opcjonalny wydatek oleju - Typ 2 Układ zamknięty Load Sensing
Maksymalny wydatek oleju 110 l/min
Maksymalne ciśnienie (bar) 200
Standardowa liczba zaworów hydraulicznych 3
 Opcjonalna liczba zaworów hydraulicznych 4
Maksymalny liczba zaworów hydraulicznych z przodu ciągnika 1 / 2 / 1 + Ciśnienie + Wolny Powrót 
TYLNY PODNOŚNIK  
Kontrola Elektroniczna (wysokość/głębokość, kontrola siły uciągu, kontrola mieszana "Intermix", maksymalnej wysokości, szybkość opuszczania, amortyzacja wstrząsów)
 Maksymalny udźwig podnośnika [kg] 7 100 7 100 7 100/8 100
 Ramiona dolne  Końcówki hakowe (Kat. III)
PRZEDNI PODNOŚNIK  
Maksymalny udźwig podnośnika [kg] 3 200
PRZEDNI WOM          
Typ Niezależny / Elektro-hydrauliczny / 6 wpustów
Prędkość obrotowa W.O.M. [obr./min.] 1 000 ( przy 1920 obr./min.)
HAMULCE  
Typ Elektro-hydrauliczne / Chłodzone olejem
OGUMIENIE  
Przód 440/65 R28 480/65 R28
Tył 540/65 R38 600/65 R38
WAGI I WYMIARY  
Waga ze standardowym wyposażeniem oferowanym w Polsce, bez paliwa, z obciążnikami przednimi [kg] 6 000 6 300
 Długość całkowita od wspornika przednich obciążników do końca ramion tylnego podnośnika ustawionych w poziomie [mm] 4 726
Wysokość  - do góry dachu kabiny [mm] 3 030 3 080
 Rozstaw osi [mm] 2 670

Dane techniczne

MF 6600 z przekładnią DYNA-VT

 
SILNIK

MF 6614

Dyna-VT

MF 6615

Dyna-VT

MF 6616

Dyna-VT

Typ  AGCO POWER z układem SCR drugiej generacji

Liczba cylindrów/Liczba zaworów/Pojemność skokowa

4 / 4 / 4900 
Doładowanie Turbo Intercooler
Typ wtrysku  Common Rail
Typ wentylatora Viscostatic Viscostatic Viscostatic
Moc maksymalna przy 1950 obr./min. KM [kW]  120 (88) 130 (96) 145 (107)
Maksymalny moment obrotowy przy 1 500 obr./min. [Nm] 511 553 652
Moc maksymalna z EPM [KM] 135 145 160
Maksymalny moment obrotowy z EPM  [Nm] 575 618 670
Pojemność zbiornika paliwa 250
Pojemność zbiornika AdBlueTM 30
Okresy pomiędzy przeglądami 300
PRZEKŁADNIA NAPĘDOWA  
Typ Dyna-VT
Liczba przełożeń Bezstopniowa przekładnia napędowa z układem Dynamic Tractor Management
Minimalna prędkość jazdy (km/h) przy 1400 obr./min. silnika* 0,3
40 km/h Eco przy prędkości obrotowej [obr./min.] 1 500
50 km/h** Eco przy prędkości obrotowej [obr.min.] 1 875
TYLNY WOM  
 Obsługa / Kontrola Niezależna / Kontrola elektro-hydrauliczna
 Standardowe prędkości obrotowe napędu W.O.M  540 / 540 Eco / 1000/
Średnica wałka przekaźnika mocy 1  3/8
UKŁAD HYDRAULICZNY  
Opcjonalny wydatek oleju - Typ 2 Układ zamknięty Load Sensing
Maksymalny wydatek oleju 110 l/min
Maksymalne ciśnienie [bar] 200
Standardowa liczba zaworów hydraulicznych 3
 Opcjonalna liczba zaworów hydraulicznych 4
Maksymalny liczba zaworów hydraulicznych z przodu ciągnika 1 / 2 / 1 + Ciśnienie + Wolny Powrót 
TYLNY PODNOŚNIK  
Kontrola Elektroniczna (wysokość/głębokość, kontrola siły uciągu, kontrola mieszana "Intermix", maksymalnej wysokości, szybkość opuszczania, amortyzacja wstrząsów)
 Maksymalny udźwig podnośnika(kg 8 600
 Ramiona dolne  Końcówki hakowe (Kat. III)
PRZEDNI PODNOŚNIK  
Maksymalny udźwig podnośnika [kg] 3 200
PRZEDNI WOM  
Typ Niezależny / Elektro-hydrauliczny / 6 wpustów
Prędkość obrotowa W.O.M. [obr./min.] 1 000 ( przy 1920 obr./min.)
HAMULCE  
Typ Elektro-hydrauliczne / Chłodzone olejem
OGUMIENIE  
Przód 480/65 R28
Tył 600/65 R38
WAGI I WYMIARY  
Waga ze standardowym wyposażeniem oferowanym w Polsce, bez paliwa, z obciążnikami przednimi [kg] 6 300
 Długość całkowita od wspornika przednich obciążników do końca ramion tylnego podnośnika ustawionych w poziomie [mm] 4 726
Wysokość  - do góry dachu kabiny [mm] 3 080
 Rozstaw osi [mm] 2 670
0
 

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna