Wydajna odpowiedź z silnika

Silniki AGCO Power z technologią common rail zasila wszystkie modele serii 3600 dając jeszcze więcej mocy, więcej momentu obrotowego oraz szybszy czas reakcji

 

Inżynierowie Massey Ferguson ciężko pracowali, aby udoskonalić efektywność technologii common rail W silnikach wysokoprężnych, Tak aby zaspokoić specyficzne potrzeby Uniwersalnych ciągników serii 3600

 

 

Dobry i sprawdzony serwis dostępny w Tarnowie Podgórnym

Korzyści wynikające z common rail

Mniej hałasu:

  • Im lepsza jakość spalania tym mniejszy poziom hałasu wydzielany przez silnik

Mniejsze drgania:

  • Wydajny proces spalania zmniejsza wstrząsy i drgania silnika
  • Poprawa komfortu jazdy

Mniejsze zanieczyszczenie:

  • Poziomy emisji spalin - Stage 3A
  • Ochrona środowiska i zmniejszenia kosztów utrzymania
  • Stała moc pomiędzy 1.800 a 2.200 obr./min
  • Pozwala na pracę przy niżych obrotach, oszczędność zużycia paliwa

 

 

Jak działa technologia Common rail w silnikach diesla?

Kluczowymi elementami systemu common rail są następujące podzespoły: pompa zasilająca, szyna "common rail", wtryskiwacze, czujniki do kontroli warunków pracy silnika oraz jednostka sterująca (ECU).
System wtryskuje paliwo do silnika, przy znacznie wyższym ciśnieniem niż konwencjonalny układ wtryskowy. Paliwo pod wysokim ciśnieniem z pompy zasilającej jest rozprowadzane do wtryskiwacza zamontowanego w każdym cylindrze za pomocą współnego przewodu w odpiedniej ilości i w odpowiednim czasie dzięki jednostce sterującej.

Ciągnik Massey Ferguson z opryskiwaczem Berthoud na placu Korbanek

Dlaczego Warto wybrać ciągnik Massey Ferguson z technologią common rail ?

 

  • Efektywne spalanie
  • Zwiększona wydajność Poprzez zwiększoną elastyczność ustawienia wyprzedzenia wtrysku
  • Szybsze i bardziej płynne przyspieszanie
  • Czyste / niższe emisje Spalin i większa moc Dzięki wysokiemu Ciśnieniu
  • Zwiększona wydajność i oszczędność paliwa
  • Niezależna kontrola ciśnienia wtrysku w zależności od obrotów i obciążenia
  • Redukcja hałasu i emisji ze względu na kontrolę Wtrysku
  • Większa dokładność przy używaniu WOM, Prędkość pozostaje precyzyjna i stała

Massey Ferguson 3600

76 - 92 KM

 

ciągnik  kompaktowy

sadownik i komunalny

adapter do zbioru słonecznika kombajn Rostselmash Vector 425 w ofercie firmy Korbanek

 

Jeżeli szukasz ciągnika kompaktowego i uniwersalnego, który jest łatwy w obsłudze, cieszy się zwinnością i stabilnością to seria MF 3600 jest właśnie dla Ciebie. Ciągniki serii 3600 w wersji "A" dostępne są w szerokościach roboczych od 1,70  m do 2,40 m. Ten niezawodny ciągnik jest niezwykle prosty w obsłudze i może wykonywać szeroki zakres zadań w Twoim gospodarstwie lub przedsiębiorstwie.

PRODUKT ARCHIWALNY

Dostępne Warianty

Pod względem mocy

 

Model Moc maksymalna Liczba cylindrów Pojemność silnika [litry] Udźwig tylnego podnośnika [kg]
3630 76 KM 3 3,3 2 500
3640 84 KM 3 3,3 2 500
3650 92 KM 3 3,3 2 500

Wydajna odpowiedź z Silnika

AGCO Power - sprawdzona jednostka napędowa

Dobry i sprawdzony silnik w Masseyu Fergusonie 3600

 

Silniki AGCO Power z technologią common rail zasila wszystkie modele serii 3600 dając jeszcze więcej mocy, więcej momentu obrotowego oraz szybszy czas reakcji.

Inżynierowie Massey Ferguson ciężko pracowali, aby udoskonalić efektywność technologii Common Rail w silnikach wysokoprężnych, tak aby zaspokoić specyficzne potrzeby uniwersalnych ciągników serii 3600.

Mniej hałasu:

  • Im lepsza jakość spalania tym mniejszy poziom hałasu wydzielany przez silnik

Mniejsze drgania:

  • Wydajny proces spalania zmniejsza wstrząsy i drgania silnika
  • Poprawa komfortu jazdy

Mniejsze zanieczyszczenie:

  • Poziomy emisji spalin - Stage 3A
  • Ochrona środowiska i zmniejszenia kosztów utrzymania
  • Stała moc pomiędzy 1.800 a 2.200 obr/min
  • Pozwala na pracę przy niższych obrotach, oszczędność zużycia paliwa

 

Działanie Common rail

W silnikach Diesel'a

Kluczowymi elementami systemu common rail są następujące podzespoły: pompa zasilająca, szyna "common rail", wtryskiwacze, czujniki do kontroli warunków pracy silnika oraz jednostka sterująca (ECU).
System wtryskuje paliwo do silnika, przy znacznie wyższym ciśnieniem niż konwencjonalny układ wtryskowy. Paliwo pod wysokim ciśnieniem z pompy zasilającej jest rozprowadzane do wtryskiwacza zamontowanego w każdym cylindrze za pomocą wspólnego przewodu w odpowiedniej ilości i w odpowiednim czasie dzięki jednostce sterującej.

Ciągnik Massey Ferguson z opryskiwaczem Berthoud na placu Korbanek

 

Możliwości  Przesyłowe

Poszczególne przekładnie serii 3600

 

Każda z przekładni oferuje wydajność, moc i produktywność, dzięki czemu możesz zdecydować, co jest dobre dla Twojego biznesu.

Przekładnia Power Shuttle to progresywna moc i zwiększona wydajność 

Wersja z napędem na tylną oś w standardzie wyposażona jest w przekładnie 12 x 12 z mechaniczną przekładnią nawrotną. Modele z napędem na wszystkie koła oferują przekładnie 24 x 24 z mechaniczną przekładnią nawrotną lub bogatszą wersję, doposażoną w biegi pod obciążeniem SpeedShift. Najbardziej zaawansowaną przekładnią jest przekładnia oferująca 24 przełożenia do przodu i 12 do tyłu wraz z rewersem elektro-hydraulicznym PowerShutlle oraz biegami SpeedShift.

Wszystkie skrzynie biegów wyposażone są w elektro hydrauliczną blokadę mechanizmu różnicowego.

Nowa przekładnia 24 x 12 składa się z trzech wielotarczowych, sterowanych elektronicznie mokrych sprzęgieł - dwa do jazdy do przodu (SpeedShift żółw i zając) i jeden do jazdy do tyłu.

 

Niesamowita wydajność przekładni w MF3600

 

Przekładnie Napędowe

Zestawienie wariantów

Przekładnia napędowa

3 zakresy

4 biegi

Reduktor Przekładnia nawrotna
12 x 12

Tak

- mechaniczna
24 x 24 Tak mechaniczna mechaniczna
24 x 24 SpeedShift Tak elektro-hydrauliczny mechaniczna
24 x 12 PowerShuttle & SpeedShift  Tak elektro-hydrauliczny elektro-hydrauliczna

Cechy przekładni

Od Massey Ferguson

Skuteczna przekładnia w MF 3600 od Korbanka

 

  •      Potrójne, wielotarczowe mokre sprzęgła zapewniają łagodną zmianę i trwałość,

  •      Możliwość zmiany aż ośmiu biegów bez użycia sprzęgła!,

  •      Zwiększona wydajność dzięki PowerShuttle,

  •      Większa wydajność w warunkach zimnego klimatu,

  •      Ergonomicznie rozmieszczone urządzenia sterownicze zapewniają łatwą obsługę

  •      Comfort - Control – wyłącznie w ciągnikach Massey Ferguson, funkcja ta   umożliwia operatorowi ustawić stopień agresywności zmiany kierunku             jazdy, żeby jak najlepiej dostosować ciągnik do wykonywanej pracy,

  •      Wszystkie te cechy zgromadzone w ciągnikach MF 3600 sprawiają, że są one że są one bardziej dynamiczne i komfortowe oraz jeszcze łatwiejsze w obsłudze!

Wałek WOM

Możliwość obrotów

 

Wszystkie modele ciągników zostały wyposażone w 
niezależny napęd WOM, z mokrym sprzęgłem sterowanym 
elektrohydraulicznie za pomocą przycisku umieszczonego 
na poziomie bocznych urządzeń obsługowych. 


Wałek WOM z prędkością 540 obr/min. to standardowe 
wyposażenie wszystkich modeli z ramą ochronną, natomiast 
wszystkie modele z kabiną mają w standardzie dwie 
prędkości wałka WOM - 540/540E (750) obr/min. Napęd
WOM z prędkościami obrotowymi 540/1000 obr/min. jest 
możliwy w wyposażeniu opcjonalnym.

 

 

Wyprzedaż nowych maszyn Massey Ferguson z gwarancją

Dokonaj Wyboru

540/1000 lub 540/540ECO

 

Tylny TUZ w ciągniku MF3600

Wybór WOM

Napęd WOM 540 Eco umożliwia przeniesienie napędu na lekkie maszyny nie wymagające dużej mocy przy niskiej prędkości obrotowej silnika. Dzięki temu zmniejsza się zużycie paliwa oraz poziom hałasu w kabinie.


Możliwy w wyposażeniu opcjonalnym napęd 540/1000 obr/min. umożliwia wykorzystanie maszyn wymagających większej mocy. Dodatkowo, dostępny jest również napęd WOM z obrotami proporcjonalnymi do prędkości jazdy, które jest konieczny do specyficznych zastosowań.

 

Nowa KabinA Nowe możliwości

Poznaj jej cechy

 

 

 

Nowe kabiny zastosowane w ciągniku Massey Ferguson serii 3600 zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić operatorowi wysoki poziom komfortu, widoczność oraz  przyjemność z codziennej obsługi ciągnika. Bezkonkurencyjna kabina wśród ciągników tej klasy.

 
  • Wygodne miejsce pracy
  • Prosta zmiana kierunku jazdy przód/tył
  • Nowy elektroniczny gaz ręczny
  • Łatwe sterowanie ładowaczem czołowym
  • Przestronny obszar operatora
  • Kontrolki w zasięgu ręki i są proste w obsłudze

Massey Ferguson seria 3600 wnętrze kabiny

 

Dane Techniczne

Seria 3600

    MF 3630 MF 3640 MF 3650
Silnik        
Moc maks. KM [kW] przy 2000 obr/min. ISO KM (kW) 76 (56) 84 (62) 92 (68)
Maks. mom. obr. przy 1600 obr/min Nm Nm 315 345 360
Typ/Pojemność/Liczba cylindrów   AGCO POWER 3.3 Litra, 3 cylindry
Układ wtryskowy   Common rail
Doładowanie   Turbo/Intercooler
Pozioma rura wydechowa z lewej strony   opcja opcja opcja
Pionowa rura wydechowa   opcja opcja opcja
Filtr powietrza suchy podwójny   standard standard standard
Przekładnia        
12x12 mech. przekładnia nawrotna mech. reduktor (30 km/h)   opcja opcja opcja
24x24 mech. przekładnia nawrotna mech. (40 km/h)   standard standard standard
24x24 SpeedShift (40 km/h)   opcja opcja opcja
24/12 PowerShuttle + SpeedShift (40 km/h)   opcja opcja opcja
Napęd WOM        
Obsługa i sterowanie  

Niezależny, włączanie/wyłącznie elektrohydrauliczne. Mechaniczna zmiana prędkości.

540 obr/min przy 1938 obr/min silnika   standard standard standard

540/540E obr/min przy:

1938/1648 obr/min silnika 

   
Kabina   standard standard standard
Rama ochronna   opcja opcja opcja

540/1000 obr/min przy: 1938/1962 obr/min silnika

 

  opcja opcja opcja
Napęd WOM proporcjonalny do prędkości jazdy   opcja opcja opcja
Podnośnik i układ hydrauliczny    
Trójpunktowy układ zawieszenia   Trójpunktowy układ zawieszenia z czujnikiem ciągu na łączniku górnym. końcówki hakowe ramion dolnych kat. 2
Sterowanie podnośnikiem   Mechaniczne z kontrolą siły ciągu, pozycji, szybkości opuszczania i regulacją czułości
Układ EHR   brak brak brak
Maksymalny wydatek oleju przy 2200 obr/min    
Pompa wysokiego ciśnienia   62 62 62
Pompa niskiego ciśnienia   21 21 21
Maksymalne ciśnienie - bar   190 190 190
Poziomowanie mechaniczne/hydrauliczne   standard/opcja standard/opcja standard/opcja
Maksymalny udźwig podnośnika na końcówkach ramion dolnych  kg 2500 2500 2500
Maksymalny udźwig podnośnika 3000 kg opcja opcja opcja
Wyjścia hydrauliczne    
Standard w wersji z kabiną   2 2 2
Standard w wersji z ramą ochronną   1 1 1
Opcja   3 3 3
Zawory hydrauliczne (montowane z boku)   2 2 2
Wyjścia hydr. z boku z prawej strony + wolny powrót - standard/opcja   - - -
Układ kierowniczy        
Hydrostatyczny   standard standard standard
Regulacja teleskopowa kierownicy   brak brak brak
Regulacja teleskopowa, kąt pochylenia kierownicy - kabina/rama ochronna   brak brak brak
Hamulce    
Typ/obsługa   Hamulce tarczowe, mokre, chłodzone olejowo, sterowane hydrauliczne
Hamulce postojowe    
Hamulce pneumatyczne do przyczep (instalacja jedno i dwuobwodowa)   standard standard standard
Koła i ogumienie (o szczegóły zapytaj sprzedawcę)    
Przód 2WD   7,50-16 7,50-16 7,50-16
Tył 2WD   16,9 R30 16,9 R30 16,9 R30
Przód 4WD   11,2 R24 11,2 R24 11,2 R24
Tył 4WD   16,9 R30 16,9 R30 16,9 R30
Możliwe rozstawy kół (mogą różnić się w zależności od ogumienia)        
Przód  2WD mm 1435 - 2068 1435 - 2068 1435 - 2068
Tył  2WD mm 1504 - 1904 1504 - 1904 1504 - 1904
Przód  4WD mm 1310 - 1938 1310 - 1938 1310 - 1938
Tył  4WD mm 1504 - 1904 1504 - 1904 1504 - 1904
Waga i wymiary        
Kabina** kg 3260 3260 3260
Rama ochronna kg 2830 2830 2830
Długość - ramiona dolne ustawione w poziomie mm 3741 3741 3741
Szerokość minimalna (4WD) mm 1650 1650 1650
Szerokość maksymalna (4WD) mm 2350 2350 2350
Wysokość całkowita z dachem kabiny mm 2510 2510 2510
Rozstaw osi (4WD) mm 2080 2080 2080
Promień zawracania (po zewnętrznej, bez hamulców) - 4WD m 3,5 3,5

3,5

Pojemność zbiornika paliwa        
Kabina/rama ochronna Litry

110/83

110/83 110/83

                                                                 - Nie dotyczy/niedostępny   *Testy producenta   **Bez obciążników przednich

 

 

0
 

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna