• ZAPYTANIE OFERTOWE

     

    Wypełniając formularz poniżej zgłaszasz firmie Korbanek chęć sprawdzenia 500 Vario SCR w swoim gospodarstwie. Po wypełnieniu tego formularza w przeciągu paru dni zgłosi się do Ciebie nasz przedstawiciel, który ustali szczegóły prezentacji.

    Naszym celem jest umożliwienie potencjalnym klientom sprawdzenia maszyny w warunkach swojego gospodarstwa. Pokaz jest darmowy, prezentacja trwa do 4 godzin. Prosimy nie traktować pokazu jak darmowej usługi.

    Zdjęcie pola zbóż pszenicy

    Formularz

     

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    Oceń: 
    0
    Brak ocen, bądź pierwszy.

Fendt 500 Vario SCR

125 - 165 KM

Ciągnik rolniczy Fendt 500 Vario to doskonały przykład tego jak perfekcyjnie wykorzystać, zwrotność, kompaktowość oraz wzorowy komfort z dużą mocą. Poznaj ciągnik, który spisze się zarówno jako większy pomocnik oraz jako główny koń pociągowy Twojego gospodarstwa. Maksymalnie 165 koni mechanicznych, których szerokie spektrum zastosowania z pewnością Cię zaskoczy. Ciągnik Fendt 500 Vario. Zbudowany z marzeń.

 

 

 

dane techniczne

Fendt Seria 500   

 

Model 512 513 514 516
Silnik  
Moc znamionowa (kW/KM) ECE R24 81/110 88/120 99/135 110/150
Moc maksymalna (kW/KM) ECE R24 92/125 99/135 107/145 121/165
Moc znamionowa (kW/KM) EG 97/68 91/124 99/134 109/148 120/163
Moc maksymalna (kW/KM) EG 97/68 96/131 103/140 113/154 124/169
Liczba cylindrów/chłodzenie 4/ciecz 4/ciecz 4/ciecz 4/ciecz
Średnica tłoka/skok (mm) 101/126
Pojemność skokowa (cm3) 4038
Nominalna prędkość obrotowa (obr./min.) 2100
Prędkość obrotowa silnika przy mocy maksymalnej (obr./min) 1800
Jednostkowe zużycie paliwa (g/kWh) 192
Maks. moment obr. przy 1450 obr./min. (Nm) 550 590 649 687
Wzrost momentu obrotowego (%) 42 40 38 33
Pojemność zbiornika paliwa (l) 298
Pojemność zbiornika AdBlue (l) 31
Przekładnia i WOM  
Typ Bezstopniowa przekładnia Vario ML 90
Prędkości polowe

Zakres I: 0,02 do 28 km/h ;

Jazda do tyłu: 0,02 do 17 km/h

Prędkości drogowe

Zakres II: 0,02 do 40 km/h

Jazda do tyłu: 0,02 do 33 km/h

Tylny WOM  540/540E/1000
Przedni WOM 540 lub 1000
Hydraulika i TUZ  
Obsługa tylnego podnośnika Elektrohydrauliczna (EHR)
Wydatek pompy o zmiennej pojemności skokowej (l/min) (ciśnienie 200 barów + 10)

Power 75 (opcja 110),

Profi/ProfiPlus 110 (opcja 150)

Maks. udźwig tylnego podnośnika (daN) 7780
Maks. udźwig przedniego podnośnika (daN) 3420
Maksymalna masa maszyny do ok. (kg) 2460
Maksymalny nacisk pionowy na zaczep (kg) 2000
Wymiary i masy  
Rozstaw kół przednich (mm) 1880
Rozstaw kół tylnych (mm) 1860
Długość całkowita (mm) 4453
Szerokość całkowita (mm) 2451
Prześwit mierzony do stopnia dostępowego (w
zależności od ogumienia) (mm)
477 477 512 512
Wysokość całkowita (z kabiną) (mm) 2930 2930 2965 2965
Rozstaw osi (mm) 2560
Minimalny nawrót (m) 5,29 5,29 5,52 5,52
Masa własna (kg) 6050 6050 6400 6400
Dopuszczalna masa całkowita (kg) 10500 10500 10500 10500

 

wersje w  serii 500

Standard i opcjonalne wyposażenie

 

 

Fendt 500  vario profi

 

Panel sterowania w ciągniku Fendt 500 Vario z bezstopniową skrzynią

 

Fendt 500 Vario w wersji wyposażenia Profi to ciągnik idealny dla osób ceniących sobie praktyczność. Terminal Vario o przekątej ekranu 7" posiadający obsługę dotykiem oraz intuicyjne menu to cecha charakterystyczna dla wersji Profi. Fendt od zawsze był synonimem nowoczesności i luksusu, toteż wersja Profi posiada wielofunkcyjny joystick, dźwignię krzyżową (do współpracy z ładowaczem czołowym) oraz najbardziej rozbudowany na rynku,  inteligenty system zarządzania na uwrociach TeachIn. Odtąd wszystkie czynności na uwrociu pola wykonasz jednym kliknięciem a sprawdzone zapisane ustawienia usprawnią pracę na kolejne lata. 

 

 

Fendt 500  Vario Profi Plus 

 

Marka Fendt ciągniki u Korbanka w dobrej cenie

 

Fendt 500 Vario w wersji wyposażenia ProfiPlus to sztandarowa wersja wyposażenia ciągników Fendt. Oprócz elementów wyposażenia znanego z wersji Profi ciągnik Fendt 500 ProfiPlus posiada 10.4 calowy terminal Vario z obsługą dwóch kamer, prowadzenia równoległego, systememu dokumentacji pracy VarioDoc oraz system aktywnego skrętu VarioActive. Wybierając wersję ProfiPlus wybierasz innowacyjność oraz robisz zdecydowany krok w przód ku wiodącej technologii i wzrostu wydajności pracy. 

 

 

 

fendt 500  vario

Kilka informacji o zaletach

 

Tylny TUZ ciągnik Fendt 500 Vario

 

Więcej mocy

 

  • Mocny silnik Deutz o pojemności skokowej 4,04l generujący maksymalnie 165KM.
  • Przekładnia bezstopniowa Vario dla doskonałego przeniesienia mocy.
  • Prędkość maksymalna (dla PL - 40km/h) przy zredukowanych obrotach silnika (1550 obr./min).
  • Oczyszczanie spalin odbywa się wyłącznie przy pomocy systemu SCR. 
  • Pompa LS o wydatku 150l/min.

 

 

Więcej możliwości

 

  • Nawet do 6 par hydrauliki.
  • Tylny TUZ dwustronnego działania o udźwigu: 7800kg.
  • Przedni TUZ dwustronnego działania o udźwigu: 3420kg. 
  • Szeroki zakres wyboru ogumienia.
  • Współpraca z ładowaczem czołowym FendtCargoProfi z funkcjami takimi jak ograniczenie wysokości podnoszenia, funkcja wagi czy funkcja wytrząsania. 

 

Więcej komfortu

 

  • Przestronna, amortyzowana pneumatycznie kabina VisioPlus zapewnia najlepsze pole widzenia, 6,2 metra kwadratowego powierzchni przeszklonej
  • Jednoczęściowa przednia szyba panoramiczna z kątem widzenia aż 77 stopni
  • Amortyzowana przednia oś
  • W wersji Profi - terminal sterujący 7", w wersji ProfiPlus - terminal sterujący 10.4".
  • Oświetlenie robocze w technologii LED
  • Zewnętrzna obsługa tylnego WOM 

 

 

Więcej technologii

 

  • VariotronicTI - obsługa sekwencji przeprowadzanych na uwrociach pola.
  • Fendt VarioActive - przyspieszenie skrętu na uwrociach.
  • Fendt VarioGuide - system prowadzenia równoległego z dokładnością do +/-2cm.
  • Fendt Vario Doc- pozwala na tworzenie dokumentacji.
  • ISOBUS - inteligentne sterowanie współpracującymi maszynami.
  • Section Control - zadbaj o inteligentne stosowanie środków produkcji takich jak nawozy, środki ochrony roślin itp.

 

Silnik Deutz  4-cylindrowy

O pojemności 4,04l i mocy 125-165 KM

 

bok ciągnika Fendt 500 Vario 4,04litra

 

Oszczędności w zużyciu paliwa dzięki SCR

Moc maksymalna ciągników Fendt serii 500 Vario w zależności od modelu znajduje się w przedziale między 125 a 165 KM. Dynamiczny i oszczędny silnik Deutz o pojemności 4,04l. Wykorzystać do maksimum każdy koń mechaniczny lub kilowat – taka jest dewiza ciągników 500 Vario. Model Fendt 516 Vario oferuje przekonujący stosunek wagi do mocy, wynoszący 39 kg/ KM, dla dużej ilości zastosowań i lepszej dynamiki.

W nowej serii ciągników Fendt opiera się na technologii SCR z kontrolą emisji zanieczyszczeń wykorzystującą roztwór mocznika AdBlue®, aby spełnić wymogi norm dotyczących emisji zanieczyszczeń TIER 3b (= TIER IV interim). W ciągnikach dużej mocy przeniesienie mocy z silnika z układem SCR na przekładnię jest efektywnym układem pod względem zużycia paliwa ponieważ oczyszczanie spalin nastepuje poza silnikiem toteż łatwiej jest zestroić jego parametry pracy.  

 

bezstopniowa  skrzynia vario

Od 0 do 40 km/h

 

Przód ciągnika Fendt 500 Vario

 

przyjemność z bezstopniowej jazdy

Przekładnia bezstopniowa Vario gwarantuje komfort jazdy i oszczędność. Przeniesienie napędu z zastosowaniem przekładni bezstopniowej, niewymagającej zmiany biegów pozwala na jazdę z prędkością w zakresie od 20 metrów na godzinę do 40 km/h. Można pracować dokładnie z tą prędkością, która odpowiada wykonywanej pracy. Dzięki temu możliwe jest uzyskanie wyższych osiągów daleko wykraczających poza możliwości przekładni typu powershift. Prowadzenie odbywa się za pomocą joysticka albo pedału przyspieszenia. Przekładnia bezstopniowa Vario i silnik zaprojektowano do pracy z niskim zużyciem paliwa.

Regulacja obciążenia granicznego 2.0

Wersja Fendt 500 Vario Profi zapewnia całkowicie automatyczną regulację obciążenia granicznego. W systemie tym redukcja prędkości obrotowej silnika jest definiowana, poprzez zapotrzebowanie na moc. Dzięki temu silnik pracuje zawsze w idealnym zakresie prędkości obrotowych silnika. W razie potrzeby użytkownik może również ręcznie dostosować system kontroli obciążenia granicznego 2.0. 

System tms - rewolucja, która oszczędza paliwo

Potencjalne oszczędności dzięki bezstopniowej przekładni są widoczne gołym okiem. Dzięki systemowi TMS silnik pracuje zawsze w swoim ekonomicznym optimum, co dodatkowo optymalizuje zużycie paliwa. Podczas aktywacji systemu TMS operator musi tylko i wyłącznie ustawić wymaganą prędkość jazdy, a TMS przejmuje sterowanie ciągnikiem. Dzięki temu, rozwiązaniu ciągnik pracuje na możliwie jak najniższych obrotach silnika. Podczas gdy obciążenie dla silnika wzrasta, TMS automatycznie zwiększa obroty silnika, natomiast w przypadku spadku obciążenia, TMS automatycznie zmniejsza obroty silnika, a co za tym idzie, zmniejszeniu ulega dawka paliwa spalanego przez silnik. Dzięki systemowi TMS ciągnik zawsze pracuje na najniższych możliwych obrotach - sterowanie ciągnikiem za pomocą systemu TMS to oszczędność.

 

0
 

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna