Nowa seria 800 Vario to ciągnik segmentu mocy od 220 do 280KM
Dzięki swojej kompaktowej budowie staje się elastycznym, zdolnym pracować w trudnych warunkach ciągnikiem. Szeroki zakres mocy od 220 do 280 koni mechanicznych oraz sprawdzona przekładnia bezstopniowa Vario sprawiają, że ciągniki serii 800 Vario znajdują szerokie grono zwolenników. Dołącz do profesjonalistów. Wybierz ciągnik Fendt 800 Vario S4.
PRODUKT ARCHIWALNY
Warianty mocy
Zakres od 220 do 280 KM
Model | Moc nominalna (ECE R24) | Moc maksymalna (ECE R24) |
---|---|---|
822 Vario | 220KM | 220KM |
824 Vario | 240KM | 240KM |
826 Vario | 260KM | 260KM |
828 Vario | 280KM | 280KM |
Wersje ciągnika
Fendt 800 Vario
Fendt 800 Vario Profi - wyższa wydajność, perfekcja w szczegółach.
Ciągnik rolniczy Fendt 800 Vario S4 w wersji Profi to ciągnik, który łączy w sobie wszystko to, co najlepsze. Terminal 7" z obsługą dotykową, komfortowa kabina amortyzowana pneumatycznie z klimatyzacją automatyczną, amortyzowana przednia oś to tylko jedne z nielicznych elementów wyposażenia ciągnika Fendt 800 Vario w wersji Profi. Sprawdź sam co tak naprawdę znaczy być Profi. Sprawdź jak to jest być zawsze jeden krok do przodu od innych.
Fendt 800 Vario Profi Plus - technologicznie doskonały.
Wersja wyposażenia ProfiPlus to sztandarowa wersja wyposażenia ciągników Fendt. Oprócz elementów wyposażenia znanego z wersji Profi ciągnik Fendt 800 Vario w wersji ProfiPlus posiada 10.4 calowy terminal Vario z obsługą dwóch kamer, prowadzenia równoległego, systemu dokumentacji pracy VarioDoc oraz system aktywnego skrętu VarioActive. Wybierając wersję ProfiPlus wybierasz innowacyjność oraz robisz zdecydowany krok w przód ku wiodącej technologii i wzrostu wydajności pracy.
silnik Deutz
6 cylindrów i pojemność 6,06 L
Lepsza dynamika i stabilność prędkości obrotowej
Dzięki mocy maksymalnej na poziomie 280 KM, ciągniki serii 800 Vario zapewniają niesamowite osiągi. Sześciocylindrowy silnik Deutz, o pojemności skokowej 6,06 litra, wyposażony w wysokociśnieniowy układ wtryskowy Common Rail, zapewnia znakomitą dynamikę. Wysokie ciśnienie wtrysku paliwa wynoszące 2000 barów zapewnia doskonałe rozpylenie oraz znacząco poprawia właściwości procesu spalania paliwa w silniku.
Wysoki poziom stałej mocy
Podwójne doładowanie z dwóch turbosprężarek zapewnia wysoką dynamikę silnika, oszczędność paliwa i znakomite właściwości przeniesienia napędu. Krzywa momentu obrotowego jest bardzo dobrze zaokrąglona w niskim zakresie prędkości obrotowej, dzięki czemu więcej mocy jest tutaj dostępne. Silnik posiada również szeroki zakres dostępu do stałej mocy. Może zrobić więcej dzięki intercoolerowi powietrza doładowania Powietrze, które zostało wstępnie skompresowane w turbosprężarce, jest schładzane przez dodatkowy intercooler. W ten sposób silnik może pobrać więcej powietrza w tej samej objętości, a to oznacza większą ilość tlenu. Uzyskuje się dzięki temu bardziej efektywne spalanie paliwa oraz zwiększa osiągi silnika.
Automatyczne czyszczenie układu chłodzenia
Układ chłodzenia w ciągnikach Fendt serii 800 Vario jest optymalnie zaprojektowany dla wysokiej wydajności i działa bardzo sprawnie, ponieważ procedury czyszczenia wykonywane są tylko wtedy, gdy są konieczne. Nowy, odwracalny wentylator z systemem Pulstronic pracuje z wysoką prędkością obrotową: 3000 obr./min. Jest połączony z elektroniką silnika i zapewnia automatyczne czyszczenie chłodnicy. Unikalną cechą układu są łopatki wentylatora, regulowane w zależności od wymagań chłodzenia. Dzięki temu układ chłodzenia przez cały czas pracuje z wysoką wydajnością i wymaga mniej czynności konserwacyjnych.
Optymalne rozwiązanie dla normy TIER 4 Final
Inteligentne rozwiązanie dla zgodności z nową normą dotyczącą emisji zanieczyszczeń Tier 4 Final ma decydujące znaczenie dla ekonomii układu napędowego. To dlatego Fendt wyposażył silnik w układ oczyszczania spalin, umożliwiający najniższe zużycie paliwa i roztworu AdBlue. Układ przetwarzania spalin to połączenie technologii SCR, pasywnego filtra cząsteczek stałych oraz układu zewnętrznego obiegu spalin AGRex.
Na elementy odpowiedzialne za oczyszczanie spalin składają się następujące podzespoły:
a) AGRex - układ zewnętrznego obiegu spalin - W pierwszym etapie, recyrkulacja spalin redukuje tlenki azotu przed ich dostaniem się do układu wydechowego. Dlatego tylko niewielka ilość wtryskiwanego roztworu AdBlue jest wymagana do zmniejszenia emisję tlenków azotu do 0,4 g/kWh. Niższe zużycie roztworu AdBlue ma pozytywny wpływ na rentowność i wydajność ciągnika.
b) Pasywny filtr cząsteczek stałych z zarządzaniem regeneracji - Nowością w serii 800 Vario jest pasywny filtr cząsteczek stałych (CSF), który został zaprojektowany na bardzo długi okres eksploatacji. Pasywność oznacza, że filtr jest regenerowany podczas jazdy i nie wymaga dodatkowego, czyli aktywnego wtrysku paliwa do układu wydechowego. Fendt wybrał ten system w celu osiągnięcia maksymalnej efektywności zużycia paliwa. Zintegrowane zarządzanie regeneracją zapewnia inteligentne sterowanie cyklami regeneracji.
c) Efektywna technologia Selektywnej Redukcji Katalitycznej (SCR) - Technologia SCR okazała się być oszczędzającym paliwo rozwiązaniem. Dzięki wykorzystaniu tej metody polegającej na wtrysku roztworu AdBlue do przewodów z gazami spalinowymi uzyskano zmniejszenie do minimum tlenków azotu. Żeby zoptymalizować zużycie roztworu AdBlue, jest on wtryskiwany przez specjalny 6-zakresowy rozpylacz, kontrolowany i sterowany dla osiągnięcia bardzo drobnego rozpylenia. Dzięki tej technologii ciagniki Fendt Vario są bardzo wydajne i przyjazne dla środowiska.
Przekładnia Bezstopniowa
Skrzynia Vario ML 220
przyjemność z bezstopniowej jazdy
Przekładnia bezstopniowa Vario gwarantuje komfort jazdy i oszczędność. Przeniesienie napędu z zastosowaniem przekładni bezstopniowej, niewymagającej zmiany biegów pozwala na jazdę z prędkością w zakresie od 20 metrów na godzinę do 40 km/h. Można pracować dokładnie z tą prędkością, która odpowiada wykonywanej pracy. Dzięki temu możliwe jest uzyskanie wyższych osiągów daleko wykraczających poza możliwości przekładni typu powershift. Prowadzenie odbywa się za pomocą joysticka albo pedału przyspieszenia. Przekładnia bezstopniowa Vario i silnik zaprojektowano do pracy z niskim zużyciem paliwa. Już od wielu lat, bezstopniowe przekładnie napędowe udowodniły swoją wiodącą wydajność i efektywność, stały się również wyborem pierwszego rzędu dla wielu użytkowników. Operatorzy dzięki przekładni bezstopniowej mogą pracować z optymalną prędkością a to oznacza duży potencjał w zakresie oszczędności. Można zaoszczędzić cenny czas pracy w czasie różnych czynności dzięki wyższej wydajności powierzchniowej oraz zaoszczędzić na zużyciu paliwa.
Automatycznie optymalna jazda
Ważne, zautomatyzowane funkcje wraz z bezstopniową regulacją optymalizują koordynację silnika i przekładni napędowej, aby zmniejszyć obciążenie operatora. Monitor obrotów silnika reguluje prędkość obrotową silnika (w zależności od obciążenia), by dopasować ją do zapotrzebowania mocy. Dzięki temu silnik przez cały czas pracuje w optymalnym zakresie pod względem zużycia paliwa jak i zadanej prędkości jazdy. Istnieją różne optymalne wartości, które można ustawić jako limit obciążenia dla różnych prac, np. dla transportu, dla ciężkich prac lub w przypadku pracy z wykorzystaniem tylnego napędu W.O.M. dla napędu współpracujących maszyn. Ciągnik ustawia idealną granicę obciążenia automatycznie. Operator nie musi niczego specjalnie przestawiać wjeżdżając na pole lub z niego zjeżdżając. Współdziałanie silnika i przekładni napędowej jest odpowiednio dobierane dla każdej pracy. Oczywiście, operator może również ustawić wartości graniczne ręcznie.
System tms - rewolucja, która oszczędza paliwo
Potencjalne oszczędności dzięki bezstopniowej przekładni są widoczne gołym okiem. Dzięki systemowi TMS silnik pracuje zawsze w swoim ekonomicznym optimum, co dodatkowo optymalizuje zużycie paliwa. Podczas aktywacji systemu TMS operator musi tylko i wyłącznie ustawić wymaganą prędkość jazdy, a TMS przejmuje sterowanie ciągnikiem. Dzięki temu rozwiązaniu ciągnik pracuje na możliwie jak najniższych obrotach silnika. Podczas gdy obciążenie dla silnika wzrasta, TMS automatycznie zwiększa obroty silnika, natomiast w przypadku spadku obciążenia, TMS automatycznie zmniejsza obroty silnika, a co za tym idzie, zmniejszeniu ulega dawka paliwa spalanego przez silnik. Dzięki systemowi TMS ciągnik zawsze pracuje na najniższych możliwych obrotach - sterowanie ciągnikiem za pomocą systemu TMS to oszczędność.
Perfekcyjne ustawienia początkowe ułatwiają i usprawniają jazdę ciągnikiem
Dzięki inteligentnym ustawieniom wstępnym, pracę można wykonać w łatwy sposób. Przykładowo, prędkość obrotowa silnika i ustawienie tempomatu mogą być zaprogramowane w terminalu Vario a następnie być aktywowane podczas pracy, przy użyciu wielofunkcyjnego joysticka - to szczególne praktyczne na przykład przy wykorzystaniu napędu W.O.M. Różne strategie jazdy są odpowiednio dostosowane do prac i indywidualnych preferencji. Operatorzy mogą kontrolować prędkość jazdy za pomocą pedału gazu lub za pomocą joysticka, z czterema ustawieniami przyspieszenia. Wszystkich ustawień operator dokonuje poprzez terminal Vario.
Najważniejsze Aspekty
Przekładni bezstopniowej Vario
Bezstopniowa jazda w 2 zakresach od 20m/h do 40km/h
Sterowanie za pomocą joysticka Vario oraz pedału przyspieszenia
Bezstopniowa zmiana kierunku jazdy bez zużywania się podzespołów
Innowacyjny System TMS oraz funkcja Stop and Go dla oszczędności paliwa
Fendt 800 vario
Dopracowane elementy wyposażenia ciągnika
Więcej wydajności i efektywności
- Mocny silnik Deutz o pojemności skokowej 6,06l generujący maksymalnie 280KM (828 Vario S4).
- Zgodność z nową normą emisji spalin Tier 4, dzięki rozwiązaniom technicznym na najwyższym poziomie uzyskuje się najniższe koszty eksploatacyjne.
- Doskonale zaokrąglona krzywa momentu obrotowego gwarantująca szybką dostępność maksymalnego momentu obrotowego.
- Przekładnia bezstopniowa Vario dla doskonałego przeniesienia mocy.
- Prędkość maksymalna (dla PL - 40km/h) przy zredukowanych obrotach silnika (1550 obr./min).
- Zintegrowany układ regulacji ciśnienia regulacji w ogumieniu VarioGrip.
- Oczyszczanie spalin za pomocą AGRex, pasywny filtr cząstek stałych oraz systemu SCR.
- Pompa LS o wydatku 205l/min.
Więcej wszechstronności
- Nawet do 8 par zaworów hydraulicznych
- Tylny TUZ dwustronnego działania o udźwigu: 11110kg.
- Przedni TUZ dwustronnego działania o udźwigu: 5040kg.
- Automatyka czyszczenia chłodnicy dzięki obracalnemu wentylatorowi.
- Zoptymalizowana budowa układu chłodzenia.
- Wykorzystanie trzech pomp wysokiego ciśnienia w układzie wtryskowym.
- Stalowe tłoki dla wysokiej niezawodności.
- Wstępny podgrzewany filtr paliwa dla bezproblemowego rozruchu nawet w mroźne, zimne dni.
- Szeroki zakres wyboru ogumienia.
- Współpraca z ładowaczem czołowym FendtCargoProfi z funkcjami takimi jak ograniczenie wysokości podnoszenia, funkcja wagi czy funkcja wytrząsania.
Więcej komfortu
- 3,5 m3 do dyspozycji operatora w kabinie z panoramicznym polem widzenia.
- Doskonałe rozmieszczenie urządzeń sterujących, w tym również prawego podłokietnika, wielofunkcyjnego joysticka i terminala Vario.
- Nowy, większy uchwyt dla terminala z większym kątem widzenia.
- Terminal Vario z nowym wyświetlaczem LCD i podświetleniem LED.
- VarioActive dla łatwiejszego manewrowania na uwrociach.
- 300 stopni doskonałego pola widzenia.
- Przednie światła LED z regulacją poziomu.
- Światła robocze LED z przodu i z tyłu, dla optymalnego oświetlenia.
- Wbudowana funkcja Coming home, dla poprawy bezpieczeństwa również bezpośrednio po zakończonej pracy.
Więcej technologii
- VariotronicTI - obsługa sekwencji przeprowadzanych na uwrociach pola.
- VariableControl - zmienne stosowanie dawki nawozów w oparciu o mapy zasobności gleby.
- Fendt VarioGuide - system prowadzenia równoległego z dokładnością do +/-2cm.
- Fendt Vario Doc- pozwala na tworzenie dokumentacji.
- ISOBUS - inteligentne sterowanie współpracującymi maszynami.
- Section Control - zadbaj o inteligentne stosowanie środków produkcji takich jak nawozy, środki ochrony roślin itp.
- AgCommand - system telemetryczny dla optymalnego zaplanowania operacji przeprowadzanych przez ciągnik
Dane Techniczne
Fendt 800 Vario S4
OCEŃ PRODUKT
Oceń nasz produkt korzystając z systemu gwiazdek, każda ocena jest dla nas bardzo ważna.
Dodatkowo oceny pozwalają zainteresowanym zobaczyć opinię o tym produkcie i dowiedzieć się jak faktycznie inni go postrzegają.
Najbardziej wartościowe są opinie posiadaczy tego sprzętu - zatem jeśli go kupiłeś i wyrobiłeś już sobie zdanie o nim - pomóż w ocenie widocznego tu produktu, podziel się z nami twoją opinią.
WASZE OPINIE
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Masz pytanie zadaj je do specjalisty
Zadając pytanie na stronie masz gwarancje, że trafi bezpośrednio do naszego specjalisty zajmującego się daną marką lub modelem.
Nasi produkt specjaliści umieszczą Twoje pytanie na stronie, co pozwoli innym osobom i Tobie uzyskać odpowiedź na zadane pytanie.
Każde pytanie analizujemy indywidualnie i udzielimy na nie odpowiedzi. Warto pytać, by uzyskać odpowiedź.
ZAMÓW POKAZ U CIEBIE NA MIEJSCU
Przetestuj maszynę osobiście
Wypełniając formularz poniżej, zgłaszasz firmie Korbanek chęć sprawdzenia maszyny w swoim gospodarstwie. Po wypełnieniu tego formularza w przeciągu paru dni zgłosi się do Ciebie nasz doradca, który ustali szczegóły prezentacji.
Naszym celem jest umożliwienie potencjalnym klientom sprawdzenia maszyny w warunkach ich gospodarstwa. Pokaz jest darmowy, prezentacja trwa do 4 godzin. Prosimy nie traktować pokazu jak darmowej usługi.
WNIOSEK PROW
Wykorzystaj dotację unijną
Wypełniając formularz poniżej, zgłaszasz firmie Korbanek chęć zakupu tego typu maszyny przy użyciu wsparcia finansowego pochodzącego z programu PROW.
Po wypełnieniu formularza w ciągu następnych tygodni zgłosi się do Ciebie nasz doradca, który oceni Twoje szanse na otrzymanie wsparcia, doradzi, z którego programu skorzystać oraz przeprowadzi Cię przez cały proces wnioskowania. Firma Korbanek pomaga w prawidłowym przejściu przez procedurę wniosku.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zapytaj nas o więcej szczegółów
Wypełniając formularz poniżej zgłaszasz firmie Korbanek chęć uzyskania pełniejszej informacji o interesującym Cię produkcie. Masz możliwość skontaktowania się i zadania nam pytań dotyczących interesującej Cię maszyny. Po wypełnieniu formularza w przeciągu paru dni zgłosi się do Ciebie nasz doradca, który udzieli Ci odpowiedzi na Twoje pytania.
Naszym celem jest umożliwienie potencjalnym klientom uzyskania wszystkich niezbędnych informacji, by ułatwić im podjęcie decyzji i wybór nie tylko najlepszej maszyny, ale przede wszystkim najlepiej dostosowanej do indywidualnych potrzeb danego gospodarstwa.
FINANSOWANIE FABRYCZNE 0%
Tutaj znajdziesz informacje o Finansowaniu fabrycznym maszyny od 0%
Dzwoń: 513 600 630
CZYM JEST FINASOWANIE FABRYCZNE 0%?
Finansowanie fabryczne to szansa na korzystny zakup maszyny, którą potrzebujesz już teraz. Dzięki współpracy z instytucjami finansowymi firma Korbanek może zaoferować korzystne pakiety kredytowe, których oprocentowanie jest znacznie niższe niż w przypadku ofert kredytów dostępnych na rynku komercyjnym a w naszym flagowym rozwiązaniu - nawet 0%.
CO ZYSKUJESZ DZIĘKI TEJ FORMIE FINASOWANIA FABRYCZNEGO?
- od 0% - finansowanie fabryczne
- raty dostosowane do przychodów gospodarstwa miesięczne, kwartalne, półroczne lub roczne
- możliwość finansowania VAT
- elastyczny okres finansowania dopasowany do potrzeb gospodarstwa
- możliwość indywidualnego ustalenia wpłaty początkowej
- możliwość ustalenia indywidualnego programu finansowania