• WNIOSEK PROW

     

    Flaga unii europejskiej i napis europejski fundusz rolny na rzecz rozwoju obszarów wiejskich Logo programu rozwoju obszarów wiejskich w latach 2014-2020

    Wypełniając formularz poniżej, zgłaszasz firmie Korbanek chęć zakupu tego typu
    maszyny przy użyciu wsparcia finansowego pochodzącego z programu PROW. Po
    wypełnieniu formularza w ciągu następnych tygodni zgłosi sie do Ciebie doradca, który
    oceni twoje szanse na otrzymanie wsparcia, doradzi z którego programu skorzystać
    oraz przeprowadzic Cie przez cały proces wnioskowania.

    obrazek przedstawiający ciągnik fendt na polu reklamujący oferte na ciągniki

    Formularz

     

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    Oceń: 
    0
    Brak ocen, bądź pierwszy.
Ocen produkt

Fendt 800 Vario S4

200 - 280 KM


WERSJA PDF

Nowa seria 800 Vario to ciągnik segmentu mocy od 220 do 280KM

Dzięki swojej kompaktowej budowie staje się elastycznym, zdolnym pracować w trudnych warunkach ciągnikiem.  Szeroki zakres mocy od 220 do 280 koni mechanicznych oraz sprawdzona przekładnia bezstopniowa Vario sprawiają, że ciągniki serii 800 Vario znajdują szerokie grono zwolenników. Dołącz do profesjonalistów. Wybierz ciągnik Fendt 800 Vario S4.

PRODUKT ARCHIWALNY

Fendt Vario 800 z wydajnym silnikiem Deutz

Warianty mocy

Zakres od 220 do 280 KM
 

Model Moc nominalna (ECE R24) Moc maksymalna (ECE R24)
822 Vario 220KM 220KM
824 Vario 240KM 240KM
826 Vario 260KM 260KM
828 Vario 280KM 280KM

Wersje ciągnika

Fendt 800 Vario

Fendt 800 Vario Profi - wyższa wydajność, perfekcja w szczegółach.

 

Ciągnik rolniczy Fendt 800 Vario S4 w wersji Profi to ciągnik, który łączy w sobie wszystko to, co najlepsze. Terminal 7" z obsługą dotykową, komfortowa kabina amortyzowana pneumatycznie z klimatyzacją automatyczną, amortyzowana przednia oś to tylko jedne z nielicznych elementów wyposażenia ciągnika Fendt 800 Vario w wersji Profi. Sprawdź sam co tak naprawdę znaczy być Profi. Sprawdź jak to jest być zawsze jeden krok do przodu od innych. 

Fendt 800 Vario Profi Plus - technologicznie doskonały.

 

Wersja wyposażenia ProfiPlus to sztandarowa wersja wyposażenia ciągników Fendt. Oprócz elementów wyposażenia znanego z wersji Profi ciągnik Fendt 800 Vario w wersji ProfiPlus posiada 10.4 calowy terminal Vario z obsługą dwóch kamer, prowadzenia równoległego, systemu dokumentacji pracy VarioDoc oraz system aktywnego skrętu VarioActive. Wybierając wersję ProfiPlus wybierasz innowacyjność oraz robisz zdecydowany krok w przód ku wiodącej technologii i wzrostu wydajności pracy. 

silnik Deutz

6 cylindrów i pojemność 6,06 L

Ciągnik Fendt Vario 900 Profi prezentacja silnika

Lepsza dynamika i stabilność prędkości obrotowej

Dzięki mocy maksymalnej na poziomie 280 KM, ciągniki serii 800 Vario zapewniają niesamowite osiągi. Sześciocylindrowy silnik Deutz, o pojemności skokowej 6,06 litra, wyposażony w wysokociśnieniowy układ wtryskowy Common Rail, zapewnia znakomitą dynamikę. Wysokie ciśnienie wtrysku paliwa wynoszące 2000 barów zapewnia doskonałe rozpylenie oraz znacząco poprawia właściwości procesu spalania paliwa w silniku.

Wysoki poziom stałej mocy

Podwójne doładowanie z dwóch turbosprężarek zapewnia wysoką dynamikę silnika, oszczędność paliwa i znakomite właściwości przeniesienia napędu. Krzywa momentu obrotowego jest bardzo dobrze zaokrąglona w niskim zakresie prędkości obrotowej, dzięki czemu więcej mocy jest tutaj dostępne. Silnik posiada również szeroki zakres dostępu do stałej mocy. Może zrobić więcej dzięki intercoolerowi powietrza doładowania Powietrze, które zostało wstępnie skompresowane w turbosprężarce, jest schładzane przez dodatkowy intercooler. W ten sposób silnik może pobrać więcej powietrza w tej samej objętości, a to oznacza większą ilość tlenu. Uzyskuje się dzięki temu bardziej efektywne spalanie paliwa oraz zwiększa osiągi silnika.

Automatyczne czyszczenie układu chłodzenia

Układ chłodzenia w ciągnikach Fendt serii 800 Vario jest optymalnie zaprojektowany dla wysokiej wydajności i działa bardzo sprawnie, ponieważ procedury czyszczenia wykonywane są tylko wtedy, gdy są konieczne. Nowy, odwracalny wentylator z systemem Pulstronic pracuje z wysoką prędkością obrotową: 3000 obr./min. Jest połączony z elektroniką silnika i zapewnia automatyczne czyszczenie chłodnicy. Unikalną cechą układu są łopatki wentylatora, regulowane w zależności od wymagań chłodzenia. Dzięki temu układ chłodzenia przez cały czas pracuje z wysoką wydajnością i wymaga mniej czynności konserwacyjnych.

Optymalne rozwiązanie dla normy TIER 4 Final

Inteligentne rozwiązanie dla zgodności z nową normą dotyczącą emisji zanieczyszczeń Tier 4 Final ma decydujące znaczenie dla ekonomii układu napędowego. To dlatego Fendt wyposażył silnik w układ oczyszczania spalin, umożliwiający najniższe zużycie paliwa i roztworu AdBlue. Układ przetwarzania spalin to połączenie technologii SCR, pasywnego filtra cząsteczek stałych oraz układu zewnętrznego obiegu spalin AGRex.

Na elementy odpowiedzialne za oczyszczanie spalin składają się następujące podzespoły:

a) AGRex - układ zewnętrznego obiegu spalin - W pierwszym etapie, recyrkulacja spalin redukuje tlenki azotu przed ich dostaniem się do układu wydechowego. Dlatego tylko niewielka ilość wtryskiwanego roztworu AdBlue jest wymagana do zmniejszenia emisję tlenków azotu do 0,4 g/kWh. Niższe zużycie roztworu AdBlue ma pozytywny wpływ na rentowność i wydajność ciągnika.

b) Pasywny filtr cząsteczek stałych z zarządzaniem regeneracji - Nowością w serii 800 Vario jest pasywny filtr cząsteczek stałych (CSF), który został zaprojektowany na bardzo długi okres eksploatacji. Pasywność oznacza, że filtr jest regenerowany podczas jazdy i nie wymaga dodatkowego, czyli aktywnego wtrysku paliwa do układu wydechowego. Fendt wybrał ten system w celu osiągnięcia maksymalnej efektywności zużycia paliwa. Zintegrowane zarządzanie regeneracją zapewnia inteligentne sterowanie cyklami regeneracji.

c) Efektywna technologia Selektywnej Redukcji Katalitycznej (SCR) - Technologia SCR okazała się być oszczędzającym paliwo rozwiązaniem. Dzięki wykorzystaniu tej metody polegającej na wtrysku roztworu AdBlue do przewodów z gazami spalinowymi uzyskano zmniejszenie do minimum tlenków azotu. Żeby zoptymalizować zużycie roztworu AdBlue, jest on wtryskiwany przez specjalny 6-zakresowy rozpylacz, kontrolowany i sterowany dla osiągnięcia bardzo drobnego rozpylenia. Dzięki tej technologii ciagniki Fendt Vario są bardzo wydajne i przyjazne dla środowiska.

Przekładnia Bezstopniowa

Skrzynia Vario ML 220

przyjemność z bezstopniowej jazdy

Przekładnia bezstopniowa Vario gwarantuje komfort jazdy i oszczędność. Przeniesienie napędu z zastosowaniem przekładni bezstopniowej, niewymagającej zmiany biegów pozwala na jazdę z prędkością w zakresie od 20 metrów na godzinę do 40 km/h. Można pracować dokładnie z tą prędkością, która odpowiada wykonywanej pracy. Dzięki temu możliwe jest uzyskanie wyższych osiągów daleko wykraczających poza możliwości przekładni typu powershift. Prowadzenie odbywa się za pomocą joysticka albo pedału przyspieszenia. Przekładnia bezstopniowa Vario i silnik zaprojektowano do pracy z niskim zużyciem paliwa. Już od wielu lat, bezstopniowe przekładnie napędowe udowodniły swoją wiodącą wydajność i efektywność, stały się również wyborem pierwszego rzędu dla wielu użytkowników. Operatorzy dzięki przekładni bezstopniowej mogą pracować z optymalną prędkością a to oznacza duży potencjał w zakresie oszczędności. Można zaoszczędzić cenny czas pracy w czasie różnych czynności dzięki wyższej wydajności powierzchniowej oraz zaoszczędzić na zużyciu paliwa.

Automatycznie optymalna jazda

Ważne, zautomatyzowane funkcje wraz z bezstopniową regulacją optymalizują koordynację silnika i przekładni napędowej, aby zmniejszyć obciążenie operatora. Monitor obrotów silnika reguluje prędkość obrotową silnika (w zależności od obciążenia), by dopasować ją do zapotrzebowania mocy. Dzięki temu silnik przez cały czas pracuje w optymalnym zakresie pod względem zużycia paliwa jak i zadanej prędkości jazdy. Istnieją różne optymalne wartości, które można ustawić jako limit obciążenia dla różnych prac, np. dla transportu, dla ciężkich prac lub w przypadku pracy z wykorzystaniem tylnego napędu W.O.M. dla napędu współpracujących maszyn. Ciągnik ustawia idealną granicę obciążenia automatycznie. Operator nie musi niczego specjalnie przestawiać wjeżdżając na pole lub z niego zjeżdżając. Współdziałanie silnika i przekładni napędowej jest odpowiednio dobierane dla każdej pracy. Oczywiście, operator może również ustawić wartości graniczne ręcznie.

 

 

 

 

Multione seria 2 miejsce operatora

 

 

 

Multione seria 2 z boku lewy bok maszyny

 

System tms - rewolucja, która oszczędza paliwo

Potencjalne oszczędności dzięki bezstopniowej przekładni są widoczne gołym okiem. Dzięki systemowi TMS silnik pracuje zawsze w swoim ekonomicznym optimum, co dodatkowo optymalizuje zużycie paliwa. Podczas aktywacji systemu TMS operator musi tylko i wyłącznie ustawić wymaganą prędkość jazdy, a TMS przejmuje sterowanie ciągnikiem. Dzięki temu rozwiązaniu ciągnik pracuje na możliwie jak najniższych obrotach silnika. Podczas gdy obciążenie dla silnika wzrasta, TMS automatycznie zwiększa obroty silnika, natomiast w przypadku spadku obciążenia, TMS automatycznie zmniejsza obroty silnika, a co za tym idzie, zmniejszeniu ulega dawka paliwa spalanego przez silnik. Dzięki systemowi TMS ciągnik zawsze pracuje na najniższych możliwych obrotach - sterowanie ciągnikiem za pomocą systemu TMS to oszczędność.

Perfekcyjne ustawienia początkowe ułatwiają i usprawniają jazdę ciągnikiem

Dzięki inteligentnym ustawieniom wstępnym, pracę można wykonać w łatwy sposób. Przykładowo, prędkość obrotowa silnika i ustawienie tempomatu mogą być zaprogramowane w terminalu Vario a następnie być aktywowane podczas pracy, przy użyciu wielofunkcyjnego joysticka - to szczególne praktyczne na przykład przy wykorzystaniu napędu W.O.M. Różne strategie jazdy są odpowiednio dostosowane do prac i indywidualnych preferencji. Operatorzy mogą kontrolować prędkość jazdy za pomocą pedału gazu lub za pomocą joysticka, z czterema ustawieniami przyspieszenia. Wszystkich ustawień operator dokonuje poprzez terminal Vario. 

Najważniejsze Aspekty

Przekładni bezstopniowej Vario

 

Bezstopniowa jazda w 2 zakresach od 20m/h do 40km/h

Sterowanie za pomocą joysticka Vario oraz pedału przyspieszenia

Bezstopniowa zmiana kierunku jazdy bez zużywania się podzespołów

Innowacyjny System TMS oraz funkcja Stop and Go dla oszczędności paliwa

Fendt 800 vario

Dopracowane elementy wyposażenia ciągnika

 

Więcej wydajności i efektywności

 

  • Mocny silnik Deutz o pojemności skokowej 6,06l generujący maksymalnie 280KM (828 Vario S4).
  • Zgodność z nową normą emisji spalin Tier 4, dzięki rozwiązaniom technicznym na najwyższym poziomie uzyskuje się najniższe koszty eksploatacyjne.
  • Doskonale zaokrąglona krzywa momentu obrotowego gwarantująca szybką dostępność maksymalnego momentu obrotowego.
  • Przekładnia bezstopniowa Vario dla doskonałego przeniesienia mocy.
  • Prędkość maksymalna (dla PL - 40km/h) przy zredukowanych obrotach silnika (1550 obr./min).
  • Zintegrowany układ regulacji ciśnienia regulacji w ogumieniu VarioGrip. 
  • Oczyszczanie spalin za pomocą AGRex, pasywny filtr cząstek stałych oraz systemu SCR. 
  • Pompa LS o wydatku 205l/min.

Więcej wszechstronności

 

  • Nawet do 8 par zaworów hydraulicznych
  • Tylny TUZ dwustronnego działania o udźwigu: 11110kg.
  • Przedni TUZ dwustronnego działania o udźwigu: 5040kg. 
  • Automatyka czyszczenia chłodnicy dzięki obracalnemu wentylatorowi. 
  • Zoptymalizowana budowa układu chłodzenia.
  • Wykorzystanie trzech pomp wysokiego ciśnienia w układzie wtryskowym.
  • Stalowe tłoki dla wysokiej niezawodności.
  • Wstępny podgrzewany filtr paliwa dla bezproblemowego rozruchu nawet w mroźne, zimne dni. 
  • Szeroki zakres wyboru ogumienia.
  • Współpraca z ładowaczem czołowym FendtCargoProfi z funkcjami takimi jak ograniczenie wysokości podnoszenia, funkcja wagi czy funkcja wytrząsania. 

Więcej komfortu

 

  • 3,5 m3 do dyspozycji operatora w kabinie z panoramicznym polem widzenia.
  • Doskonałe rozmieszczenie urządzeń sterujących, w tym również prawego podłokietnika, wielofunkcyjnego joysticka i terminala Vario.
  • Nowy, większy uchwyt dla terminala z większym kątem widzenia.
  • Terminal Vario z nowym wyświetlaczem LCD i podświetleniem LED.
  • VarioActive dla łatwiejszego manewrowania na uwrociach. 
  • 300 stopni doskonałego pola widzenia. 
  • Przednie światła LED z regulacją poziomu.
  • Światła robocze LED z przodu i z tyłu, dla optymalnego oświetlenia.
  • Wbudowana funkcja Coming home, dla poprawy bezpieczeństwa również bezpośrednio po zakończonej pracy.

Więcej technologii

 

  • VariotronicTI - obsługa sekwencji przeprowadzanych na uwrociach pola.
  • VariableControl - zmienne stosowanie dawki nawozów w oparciu o mapy zasobności gleby.
  • Fendt VarioGuide - system prowadzenia równoległego z dokładnością do +/-2cm.
  • Fendt Vario Doc- pozwala na tworzenie dokumentacji.
  • ISOBUS - inteligentne sterowanie współpracującymi maszynami.
  • Section Control - zadbaj o inteligentne stosowanie środków produkcji takich jak nawozy, środki ochrony roślin itp.
  • AgCommand - system telemetryczny dla optymalnego zaplanowania operacji przeprowadzanych przez ciągnik

Dane Techniczne

Fendt 800 Vario S4

Model 822 824 826 828
Silnik  
Moc znamionowa (kW/KM) ECE R24 162 / 220 176 / 240 191 / 260 206 / 280
Moc maksymalna (kW/KM) ECE R24 162 / 220 176 / 240 191 / 260 206 / 280
Moc znamionowa (kW/KM) EG 97/68 166 / 226 182 / 248 195 / 265 211 / 287
Moc maksymalna (kW/KM) EG 97/68 166 / 226 182 / 248 195 / 265 211 / 287
Liczba cylindrów/chłodzenie 6/ciecz 6/ciecz 6/ciecz 6/ciecz
Średnica tłoka/skok (mm) 101/126 101/126 101/126 101/126
Pojemność skokowa (cm3) 6057
Nominalna prędkość obrotowa (obr./min.) 2100
Maks. moment obr. przy 1450 obr./min. (Nm) 960 1054 1125 1217
Rezerwa momentu obrotowego (%) 32 31 31 30
Pojemność zbiornika paliwa (l) 505
Pojemność zbiornika AdBlue (l) 50
Przekładnia i WOM  
Typ Przekładnia bezstopniowa Vario ML 220
Zakres prędkości: I - polowy (przód/tył) 0.02 do 35 km/h / 0.02 do 20 km/h
Zakres prędkości: II - polowy (przód/tył) 0.02 do 60 km/h / 0.02 do 33 km/h
Prędkość maksymalna (km/h) 40
Tylny WOM 540E / 1000 lub 1000 / 1000E
Przedni WOM  1000 obr./min
Układ hydrauliczny  
Pompa hydrauliczna (200 barów) (l/min) 152
Pompa hydrauliczna (200 barów) (l/min) opcja 205
Obsługa tylnego TUZ EHR

Zawory hydrauliczne max (seryjnie) :

 

Power: 4 dwustronnego działa (3 dwustr. dział.)

Profi/ProfiPlus: 8 dwustronnego działania (4 dwustr. dział)

Maks. ilość oleju do pobrania 80
Maks. udźwig tylnego podnośnika (daN) 11110
Maks. udźwig przedniego podnośnika (daN) 5040
Układ hamulcowy  
Hamulce tylne Mokry, zintegrowany hamulec wielotarczowy
Hamulce przednie Automatyczne załączanie napędu 4x4
Trójfazowy alternator 14 V/120 A
Wagi i wymiary  
Waga ciągnika 9370 9370 9520 9520
Dopuszczalna masa całkowita (kg) 14000
Maks. obciążenie przedniej osi (kg) 4500 (przy 8km/h: 7500)
Maks. obciążenie tylnej osi (kg) 7000
Dop. obciążenie zaczepu (kg) 2000
Długość całkowita (mm) 5275
Szerokość całkowita (mm) 2550
Wysokość całkowita (mm) 3280
Rozstaw osi (mm) 2950
Prześwit przy ogumieniu 650/85R38 (mm) 575
Rozstaw kół przednich (mm) 2000
Rozstaw kół tylnych (mm) 1970
0
 

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna