DO POBRANIA - PROSPEKT CIĄGNIKA FENDT 900 VARIO S4

Tutaj znajdziesz materiały zawierające szczegółowe opisy i dane techniczne przedstawiające ciągnik Fendt 900 Vario S4. Aby pobrać kliknij w obrazek poniżej. 

 

POBIERZ PROSPEKT

  • Oceń: 
    0
    Brak ocen, bądź pierwszy.

Fendt 900 Vario S4

270 - 390 KM

Fendt 900 Vario to jeden z najpopularniejszych modeli ciągników rolniczych przeznaczonych dla dużych gospodarstw rolnych oraz firm usługowych. Dzięki mocy maksymalnej sięgającej 390KM oraz nowoczesnej technologii, ciągniki Fendt 900 Vario z powodzeniem wykonają każde zadanie, oszczędzając z każdą godziną pracy coraz więcej paliwa. Poznaj przedstawiciela elity ciągników rolniczych. Poznaj Fendt 900 Vario.

Fendt Vario 900 Profi  to ciągnik do każdej pracy

Warianty Mocy

Moc nominalna oraz maksymalna

Model Moc nominalna (ECE R24) Moc maksymalna (ECE R24)
927 Vario S4 270 KM 270 KM
930 Vario S4 300 KM 300 KM
933 Vario S4 330 KM 330 KM
936 Vario S4 360 KM 360 KM
939 Vario S4 390 KM 390 KM

Silnik deutz

6 cylindrów i pojemność 7,7 L

Ciągnik Fendt Vario 900 Profi prezentacja silnika

Lepsza dynamika i stabilność prędkości obrotowej

Dzięki 390 KM mocy maksymalnej, ciągniki serii 900 Vario zapewniają ogromną moc. Sześciocylindrowy silnik Deutz, o pojemności skokowej 7,8 litra, wyposażony w wysokociśnieniowy układ wtryskowy Common Rail, zapewnia ogromną siłę uciągu. Wysokie ciśnienie wtrysku paliwa wynoszące 2000 barów zapewnia doskonałe rozpylenie oraz  właściwości spalania paliwa w silniku.

Wysoki poziom stałej mocy

Podwójne doładowanie z dwóch turbosprężarek zapewnia wysoką dynamikę silnika, oszczędność
paliwa i znakomite właściwości przeniesienia napędu. Krzywa momentu obrotowego jest bardzo
dobrze zaokrąglona w niskim zakresie prędkości obrotowej, dzięki czemu więcej mocy jest tutaj
dostępne. Silnik posiada również szeroki zakres dostępu do stałej mocy.

Może zrobić więcej dzięki intercoolerowi powietrza
doładowania

Powietrze, które zostało wstępnie skompresowane w turbosprężarce, jest schładzane przez dodatkowy intercooler. W ten sposób silnik może pobrać więcej powietrza w tej samej objętości, a to oznacza większą ilość tlenu. Uzyskuje się dzięki temu bardziej efektywne spalanie paliwa oraz zwiększa osiągi silnika.

Automatyczne czyszczenie układu chłodzenia

Układ chłodzenia w ciągnikach Fendt serii 900 Vario jest optymalnie zaprojektowany dla wysokiej wydajności i działa bardzo sprawnie, ponieważ procedury czyszczenia wykonywane są tylko wtedy, gdy są konieczne. Nowy, odwracalny wentylator z systemem Pulstronic pracuje z wysoką prędkością obrotową: 3000 obr./min. Jest połączony z elektroniką silnika i zapewnia automatyczne czyszczenie chłodnicy. Unikalną cechą układu są łopatki wentylatora, regulowane w zależności od wymagań chłodzenia. Dzięki temu układ chłodzenia przez cały czas pracuje z wysoką wydajnością i wymaga mniej czynności konserwacyjnych.

Optymalne rozwiązanie dla normy TIER 4 Final

Inteligentne rozwiązanie dla zgodności z nową normą dotyczącą emisji zanieczyszczeń Tier 4 Final ma decydujące znaczenie dla ekonomii układu napędowego. To dlatego Fendt wyposażył silnik w układ oczyszczania spalin, umożliwiający najniższe zużycie paliwa i roztworu AdBlue. Układ przetwarzania spalin to połączenie technologii SCR, pasywnego filtra cząsteczek stałych oraz układu zewnętrznego obiegu spalin AGRex.

Na elementy odpowiedzialne za oczyszczanie spalin składają się następujące podzespoły:

a) AGRex - układ zewnętrznego obiegu spalin - W pierwszym etapie, recyrkulacja spalin redukuje tlenki azotu przed ich dostaniem się do układu wydechowego. Dlatego tylko niewielka ilość wtryskiwanego roztworu AdBlue jest wymagana do zmniejszenia emisję tlenków azotu do 0,4 g/kWh. Niższe zużycie roztworu AdBlue ma pozytywny wpływ na rentowność i wydajność ciągnika.

b) Pasywny filtr cząsteczek stałych z zarządzaniem regeneracji - Nowością w serii 900 Vario jest pasywny filtr cząsteczek stałych (CSF), który został zaprojektowany na bardzo długi okres eksploatacji. Pasywność oznacza, że filtr jest regenerowany podczas jazdy i nie wymaga dodatkowego, czyli aktywnego wtrysku paliwa do układu wydechowego. Fendt wybrał ten system w celu osiągnięcia maksymalnej efektywności zużycia paliwa. Zintegrowane zarządzanie regeneracją zapewnia inteligentne sterowanie cyklami regeneracji.

c) Efektywna technologia Selektywnej Redukcji Katalitycznej (SCR) - Technologia SCR okazała się być oszczędzającym paliwo rozwiązaniem. Dzięki wykorzystaniu tej metody polegającej na wtrysku roztworu AdBlue do przewodów z gazami spalinowymi uzyskano zmniejszenie do minimum tlenków azotu. Żeby zoptymalizować zużycie roztworu AdBlue, jest on wtryskiwany przez specjalny 6-zakresowy rozpylacz, kontrolowany i sterowany dla osiągnięcia bardzo drobnego rozpylenia. Dzięki tej technologii ciągniki Fendt Vario są bardzo wydajne i przyjazne dla środowiska.

Przekładnia bezstopniowa

Vario ML 260

przyjemność z bezstopniowej jazdy

Przekładnia bezstopniowa Vario gwarantuje komfort jazdy i oszczędność. Przeniesienie napędu z zastosowaniem przekładni bezstopniowej, niewymagającej zmiany biegów pozwala na jazdę z prędkością w zakresie od 20 metrów na godzinę do 40 km/h. Można pracować dokładnie z tą prędkością, która odpowiada wykonywanej pracy. Dzięki temu możliwe jest uzyskanie wyższych osiągów daleko wykraczających poza możliwości przekładni typu powershift. Prowadzenie odbywa się za pomocą joysticka albo pedału przyspieszenia. Przekładnia bezstopniowa Vario i silnik zaprojektowano do pracy z niskim zużyciem paliwa. Już od wielu lat, bezstopniowe przekładnie napędowe udowodniły swoją wiodącą wydajność i efektywność, stały się również wyborem pierwszego rzędu dla wielu użytkowników. Operatorzy dzięki przekładni bezstopniowej mogą pracować z optymalną prędkością a to oznacza duży potencjał w zakresie oszczędności. Można zaoszczędzić cenny czas pracy w czasie różnych czynności dzięki wyższej wydajności powierzchniowej oraz zaoszczędzić na zużyciu paliwa.

Fendt 200 vario ze sprawną przekładnią

Automatycznie optymalna jazda

Ważne, zautomatyzowane funkcje wraz z bezstopniową regulacją optymalizują koordynację silnika i przekładni napędowej, aby zmniejszyć obciążenie operatora. Monitor obrotów silnika reguluje prędkość obrotową silnika (w zależności od obciążenia), by dopasować ją do zapotrzebowania mocy. Dzięki temu silnik przez cały czas pracuje w optymalnym zakresie pod względem zużycia paliwa jak i zadanej prędkości jazdy. Istnieją różne optymalne wartości, które można ustawić jako limit obciążenia dla różnych prac, np. dla transportu, dla ciężkich prac lub w przypadku pracy z wykorzystaniem tylnego napędu W.O.M. dla napędu współpracujących maszyn. Ciągnik ustawia idealną granicę obciążenia automatycznie. Operator nie musi niczego specjalnie przestawiać wjeżdżając na pole lub z niego zjeżdżając. Współdziałanie silnika i przekładni napędowej jest odpowiednio dobierane dla każdej pracy. Oczywiście, operator może również ustawić wartości graniczne ręcznie.

System tms - rewolucja, która oszczędza paliwo

Potencjalne oszczędności dzięki bezstopniowej przekładni są widoczne gołym okiem. Dzięki systemowi TMS silnik pracuje zawsze w swoim ekonomicznym optimum, co dodatkowo optymalizuje zużycie paliwa. Podczas aktywacji systemu TMS operator musi tylko i wyłącznie ustawić wymaganą prędkość jazdy, a TMS przejmuje sterowanie ciągnikiem. Dzięki temu rozwiązaniu ciągnik pracuje na możliwie jak najniższych obrotach silnika. Podczas gdy obciążenie dla silnika wzrasta, TMS automatycznie zwiększa obroty silnika, natomiast w przypadku spadku obciążenia, TMS automatycznie zmniejsza obroty silnika, a co za tym idzie, zmniejszeniu ulega dawka paliwa spalanego przez silnik. Dzięki systemowi TMS ciągnik zawsze pracuje na najniższych możliwych obrotach - sterowanie ciągnikiem za pomocą systemu TMS to oszczędność.

Perfekcyjne ustawienia początkowe ułatwiają i usprawniają jazdę ciągnikiem

Dzięki inteligentnym ustawieniom wstępnym, pracę można wykonać w łatwy sposób. Przykładowo, prędkość obrotowa silnika i ustawienie tempomatu mogą być zaprogramowane w terminalu Vario a następnie być aktywowane podczas pracy, przy użyciu wielofunkcyjnego joysticka - to szczególne praktyczne na przykład przy wykorzystaniu napędu W.O.M. Różne strategie jazdy są odpowiednio dostosowane do prac i indywidualnych preferencji. Operatorzy mogą kontrolować prędkość jazdy za pomocą pedału gazu lub za pomocą joysticka, z czterema ustawieniami przyspieszenia. Wszystkich ustawień operator dokonuje poprzez terminal Vario. 

 

Najważniejsze aspekty

Przekładni bezstopniowej Vario

Bezstopniowa jazda w 2 zakresach od 20m/h do 40km/h

Sterowanie za pomocą joysticka Vario oraz pedału przyspieszenia

Bezstopniowa zmiana kierunku jazdy bez zużywania się podzespołów

Innowacyjny System TMS oraz funkcja Stop and Go dla oszczędności paliwa

Wersje Fendt vario 900

Profi oraz Profi Plus

 

Fendt Vario 900 Profi zaprezentowany od przodu

Fendt 900 Vario Profi

Ciągnik rolniczy Fendt 900 Vario w wersji Profi to ciągnik, który spełni wymagania każdego wielkoobszarowego gospodarstwa rolnego czy firmy usługowej. Kolorowy terminal Vario 7" z obsługą dotykiem, wielofunkcyjnym joystickiem oraz nowoczesnymi technologiami takimi jak między innymi system zarządzania na uwrociach TeachIn z pewnością ułatwi wykonanie każdego zadania. 

 

 

Fendt Vario 900 Profi Plus zaprezentowany od przodu

Fendt 900 Vario ProfiPlus

Ciągniki Fendt 900 Vario w wersji ProfiPlus to prawdziwa innowacyjność. ProfiPlus to seria dla wymagających klientów, którzy chcą posiadać w swoim ciągniku Fendt między innymi nowoczesny terminal Vario 10.4", system prowadzenia równoległego Fendt Vario Gudie, system dokumentacji pracy Fendt Vario Doc czy możliwość korzystania z systemu telemetrycznego Agcomannd. Dodatkowo w wersji ProfiPlus czeka jeszcze szereg innych technologii zwiększających wydajność pracy oraz podnoszących komfort obsługi. 

Fendt Vario 900

Doskonała myśl technologiczna

Więcej wydajności i efektywności

  • Mocny i niezawodny silnik Deutz o pojemności 7,7l generujący maksymalnie 390KM (939 Vario S4).
  • Zgodność z nową normą emisji spalin Tier 4, dzięki rozwiązaniom na najwyższym poziomie uzyskuje się najniższe koszty eksploatacyjne. Za oczyszczanie spalin odpowiadają: system zewnętrznej recyrkulacji spalin AGRex, pasywny filtr cząstek stałych oraz system SCR.
  • Doskonale zaokrąglona krzywa momentu obrotowego gwarantująca szybką dostępność maksymalnego momentu obrotowego. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu dwóch stało-geometrycznych turbin.
  • Przekładnia bezstopniowa Vario dla doskonałego przeniesienia mocy i optymalnego zużycia paliwa. Zakres prędkości przekładni: 20m/h - 40km/h.
  • Pompa LS o maksymalnym wydatku 205l/min.

Więcej wszechstronności

  • Nawet do 8 par wyjść hydraulicznych.
  • Tylny TUZ dwustronnego działania o udźwigu 11800kg.
  • Przedni TUZ o udźwigu 5580kg z  EHR oraz funkcją odciążania.
  • Automatyka czyszczenia chłodnicy dzięki obracalnemu wentylatorowi.
  • Zoptymalizowana budowa układu chłodzenia dostosowana do dużych obciążeń.
  • Wykorzystanie trzech pomp wysokiego ciśnienia w układzie wtryskowym - daje to mniejsze obciążenie pojedynczej pompy oraz jeszcze lepsze ciśnienie w szynie CommonRail.
  • Stalowe tłoki dla wysokiej niezawodności.
  • Wstępny, podgrzewany filtr paliwa dla bezproblemowego rozruchu nawet w mroźne, zimowe dni. 
  • Szeroki zakres wyboru obciążników.

Więcej komfortu

  • Nowoczesna kabina X5 ze zintegrowaną automatyczną klimatyzacją oraz amortyzacją pneumatyczną.
  • Doskonałe rozmieszczenie elementów obsługowych w kabinie takich jak terminal Vario, wielofunkcyjny joystick itp.
  • Terminal Vario z nowym wyświetlaczem LCD i podświetleniem LED.
  • Fendt VarioActive dla łatwiejszego manewrowania na uwrociach (dostępny w wersji ProfiPlus).
  • 300 stopni doskonałego pola widzenia.
  • Przednie światła LED z regulacją poziomu.
  • Światła robocze LED z przodu i z tyłu dla optymalnego oświetlenia podczas pracy w nocy.
  • Wbudowana funkcja Comming home dla poprawy bezpieczeństwa również bezpośrednio po zakończonej pracy. 

Więcej technologii

  • VariotronicTI - obsługa sekwencji przeprowadzanych na uwrociach pola.
  • VariableControl - zmienne stosowanie dawki nawozów w oparciu o mapy zasobności gleby.
  • Fendt VarioGuide - system prowadzenia równoległego z dokładnością do +/-2cm.
  • Fendt Vario Doc- pozwala na tworzenie dokumentacji.
  • ISOBUS - inteligentne sterowanie współpracującymi maszynami.
  • Section Control - zadbaj o inteligentne stosowanie środków produkcji takich jak nawozy, środki ochrony roślin itp.
  • AgCommand - system telemetryczny dla optymalnego zaplanowania operacji przeprowadzanych przez ciągnik.
  • Fendt Variable

Dane Techniczne

Fendt Vario seria 900

Model 927 930 933 936 939
Silnik    
Moc znamionowa (kW/KM) ECE R24 199 /270 221 / 300 243 / 330 265 / 360 287 / 390
Moc maksymalna (kW/KM) ECE R24 199 / 270 221 / 300 243 / 330 265 / 360 287 / 390
Moc znamionowa (kW/KM) EG 97/68 202 / 275 224 / 305 245 / 333 269 / 366 291 / 396
Moc maksymalna (kW/KM) EG 97/68 202 / 275 224 / 305 245 / 333 269 / 366 291 / 396
Liczba cylindrów/chłodzenie 6/ciecz
Średnica tłoka/skok (mm) 110/136
Pojemność skokowa (cm3) 7750
Nominalna prędkość obrotowa (obr./min.) 2100
Maks. moment obr. przy 1450 obr./min. (Nm) 1128 1248 1350 1488 1538
Rezerwa momentu obrotowego (%) 26 25 24 24 19
Pojemność zbiornika paliwa (l) 600
Pojemność zbiornika AdBlue (l) 36
Przekładnia i WOM  
Typ Przekładnia bezstopniowa Vario ML 260
Zakres prędkości: I - polowy (przód/tył) 0.02 do 35 km/h / 0.02 do 25 km/h
Zakres prędkości: II - polowy (przód/tył) 0.02 do 60 km/h / 0.02 do 33 km/h
Prędkość maksymalna (km/h) 40
Tylny WOM 540E / 1000 lub 1000 / 1000E
Przedni WOM  1000 obr./min
Układ hydrauliczny  
Pompa hydrauliczna (200 + 10 bar) (l/min) 152 lub 205
Obsługa tylnego TUZ EHR

Zawory hydrauliczne max (seryjnie) :

 

Power: 4 dwustronnego działa (3 dwustr. dział.)

Profi/ProfiPlus: 8 dwustronnego działania (4 dwustr. dział)

Maks. ilość oleju do pobrania 87
Maks. udźwig tylnego podnośnika (daN) 11800
Maks. udźwig przedniego podnośnika (daN) 5580
Wymiary i masy  
Masa własna 10830 10830 10830 10900 10900
Dopuszczalna masa całkowita (kg) 18000
Dop. obciążenie zaczepu (kg) 2000
Długość całkowita (mm) 5655
Szerokość całkowita (mm) 2550
Wysokość całkowita (mm) 3322
Rozstaw osi (mm) 3050
Prześwit przy ogumieniu 710/75R42 (mm) 575
Rozstaw kół przednich (mm) 2100
Rozstaw kół tylnych (mm) 1970
0
 

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna