Polaris Sportsman 570 X2
44 - 44 KM
Sportsman 570 X2 UTE - idealny pojazd do lekkich prac w gospodarstwie. Posiada otwieraną pakę ładunkową o ładowności ponad 180 kg. Maszyna wyposażona we wszystkie możliwe systemy ułatwiające jazdę takie jak EPS, ADC, EBS, Versatrac. Nowoczesny silnik ProStar 570 EFI sprawia, że pojazd nie zawodzi nawet w najbardziej wymagających sytuacjach. Możliwość ściągnięcia maszyny nowej w nieco innej konfiguracji niż na zdjęciu lub używanej na indywidualne potrzeby klienta.
Prezentacja maszyny
Polaris Sportsman 570 SP
Jednostka napędowa ProStar
Quad napędzany jest wytrzymałym silnikiem ProStar - jest to własna konstrukcja Polaris o mocy 44 KM, wyposażona w elektroniczny wtrysk paliwa i podwójny wałek rozrządu w głowicy. Dzięki najnowszej technologi konstrukcji silnika pojazd pracuje bardzo płynnie i bezproblemowo odpala bez względu na panującą pogodę. Wszystkie te cechy sprawiają, że Sportsman X2 UTE 570 HD jest doskonałym narzędziem pracy, dzięki któremu zaoszczędzisz swój drogocenny czas. Wymiarowo mały silnik, potrafi rozpędzić quada aż do 100 km/h. Jednostka napędowa jest doskonale chroniona przed różnymi uderzeniami.
Układ Napędowy
Niezależne tylne zawieszenie, a jego skok 24,1 cm umożliwia doskonałą płynność jazdy. Nawet najtrudniejsze, niedostępne miejsca w terenie mogą zostać zdobyte dzięki napędowi 4x4. Proste załączanie napędu, jednym przyciśnięciem kciuka, pozwala na wygodny tryb jazdy. Jako jeden z nielicznych, Polaris Sportsman 570 X2 ma możliwość odblokowania mechanizmu różnicowego na tylnej osi. Opcja ta daje możliwość większej skrętności oraz w efekcie, mniej zniszczone podłoże.
Koła i Wymiary
Mocne stalowe felgi do trudnych warunków. Opony redukują wibracje pojawiające się w kontakcie z nieregularnym podłożem. Smukłe wymiary maszyny pozwolą przemieszczać się nawet w najmniej ciekawych warunkach — lasy, krzaki, tereny górzyste czy bagna.
Udogodnienia Polarisa
Wielofunkcyjna paka ładunkowa na tyle maszyny o ładowności 180kg! System Hamowania Silnikiem (EBS) i Aktywna Kontrola Zjazdu (ADC) pracują razem, żeby dostarczyć hamowanie czterech kół dla optymalnej kontroli i płynności, zmniejszając prędkość podczas zjazdu ze wzniesień. W momencie, kiedy tego potrzebujesz, system włącza napęd również na przednie koła, aby dać Ci więcej trakcji. Zastosowany system napędu 4x4, jest najszybszym dostępnym tego typu systemem.
Polaris CAMP
Zobacz jak działają systemy EBS i ADC
Sportsman 570 X2 w akcji! Zobacz przejazd maszyn zorganizowany przez firmę Korbanek.
Jak radzą sobie quady w trudnych warunkach? Czy systemy pomocnicze faktycznie są pomocnicze?
Dane Techniczne
Polaris Sportsman 570 X2

SILNIK I UKŁAD NAPĘDOWY
Pojemność: 567cm3
Napęd: 4×4/2×4/Turf
Moc: 44 KM @ 7300 RPM
Moment obrotowy: 36.2 Nm @ 5900 RPM
ZAWIESZENIE
Przednie Zawieszenie: Wielowahaczowe Dual A-Arm
Skok zawieszenia 20,8cm
Tylne zawieszenie: Wielowahaczowe Dual A-Arm
Skok zawieszenia 24,1cm
OPONY / KOŁA
Przednie Koła: 26 x 8-14, Maxxis
Tylne Koła: 26 x 10-14, Maxxis
Felgi Stalowe
WYMIARY
Bagażnik Przód/Tył: 40.8 kg/81,6 kg
Zbiornik paliwa: 17.0 L
Prześwit: 29,2 cm
Wymiary: (D x S x W) 218.4 x 121.9 x 121.9 cm
Ładowność: 220 kg
Rozstaw osi: 128,3 cm
Masa na sucho: 332 kg
*Podano fabryczne dane producenta, które mogą się różnić od dokumentów homologacyjnych