
Polaris RZR 900 EPS
75 - 75 KM
Polaris RZR 900 EPS to zwrotny i dynamiczny ATV dla osób zaczynających przygodę z Side-By-Side. Jego małe gabaryty nadają kompaktowe charakteru maszynie. W stosunku do klasycznej wersji 900 ten model został poszerzony, dając większą stabilizację. Polaris 900 RZR to zdecydowanie pozycja obowiązkowa dla osób, które chcą nabrać doświadczenia i sprawdzić, czy ten motosport jest dla nich. Amortyzatory i solidna konstrukcja gwarantują bezpieczną i wygodną jazdę w najtrudniejszych warunkach. Istotne, że RZR 900 EPS posiada homologacje T1b, dzięki czemu dopuszczony jest do ruchu drogowego.
WERSJA PDF
PRODUKT ARCHIWALNY

układ napędowy i zawieszenie
Najwyższa moc bez kompromisów
- Silnik ProStar o pojemność 875 cm3
- Moc 80,2 kW/75 KM przy 7500 obr./min
- Moment obrotowy 73,8 Nm przy 6300 obr./min
- Przekładnia: automatyczna PVT P/R/N/L/H na wale
- Napęd prawdziwe 4x4, 2x4, TURF
- Przednie zawieszenie marki Walker Evans Racing (znane również z Kawasaki, Yamaha, Canam, Arctic Cat)
- Wahacz poprzeczny o skoku 25,4 cm
- Tylne zawieszenie wielowahaczowe dual a-arm
- Wahacz poprzeczny o skoku 25,4 cm
wymiary i koła
Główne parametry

- Długość: 266,7 cm Szerokość: 127 cm Wysokość: 176,5 cm
- Prześwit: 31,8 cm
- Rozstaw osi: 200,7 cm
- Masa na sucho: 533 kg
- Ładowność: 201 kg
- Zbiornik paliwa: 36 L
- Bagażnik Tył: 136.1 kg
- Przednie Koła: 26 x 8-12
- Tylne Koła: 26 x 9-12
- Felgi Aluminiowe
*Podano fabryczne dane producenta, które mogą się różnić od dokumentów homologacyjnych
Komfort i wyposażenie
Szybka jazda tego wymaga
Polaris RZR 900 EPS to sprzęt dedykowany dla osób zaczynających przygodę z ATV. Jest to klasyczna wersja RZR pozwalająca na niezłą zabawę. Poza takimi aspektami jak mocny silnik i solidna konstrukcja, nie można zapomnieć o wysokim standardzie wykonania maszyny, która jednocześnie wpływa na komfort użytkowania w najtrudniejszych warunkach. Wygodne kubełkowe fotele z możliwością personalizacji zapewniają wygodną jazdę podczas najdłuższych przepraw, kierownicę zaprojektowano tak, by miała jak najbardziej ergonomiczne ustawienie i niwelowała poślizg w rękach zapewniając mniejsze zmęczenie i większe bezpieczeństwo. Wspomaganie kierownicy, które jest nieodzownym elementem układu kierowniczego może odgrywać kluczową rolę w trakcie jazd. SxS na pokładzie ma elektroniczne instrumenty takie jak prędkościomierz, licznik przebiegu (również dzienny przebieg), licznik motogodzin, zegar, wskaźnik położenia dźwigni zmiany biegów, wskaźnik poziomu paliwa, wskaźnik wysokiej temperatury, niskiego naładowania akumulatora, świateł i temperatury płynu. Dzięki bogatemu oświetleniu LED nigdy nie zgubisz się na trasie, a dzięki gniazdu zapalniczki podładujesz telefon/nadajnik GPS.
Konfiguracja i akcesoria
Dobierz swój unikalny ATV
- Zderzaki przednie
- Felgi
- Beadlocki
- Drzwi aluminiowe z możliwością personalizacje
- Osłony progów rurowe
- Lusterko boczne
- Sportowe klatka
- Dach
- Pasy 4-punktowe
- Ride Command
- Opony Pro Armor
- Sportowy wydech
- Moduł sportowy 170 km/h
- Fotele sportowe na wymiar spersonalizowane
- Kufer Ogio Bag
zobacz wideo
Jak się sprawdza RZR w terenie