Polaris RANGER Diesel napędzany silnikiem wysokoprężnym Kohler. Jednostka ta charakteryzuje się nienaganną kulturą pracy i wyznacza nowe standardy pod względem trwałości. Wysoki moment obrotowy silnika gwarantuje dużą moc holowania, a dodatkowe systemy elektryczne zapewniają komfort i bezpieczeństwo pracy. Możliwość ściągnięcia maszyny nowej lub używanej na indywidualne potrzeby klienta.
PRODUKT ARCHIWALNY
Prezentacja maszyny
Polaris Ranger DIESEL
Silnik KOHLER
Wysokoprężny 3 cylindrowy silnik Kohler o pojemności 1028 cm3 to sprawdzona, wytrzymała, a przede wszystkim bardzo oszczędna jednostka napędowa. Chłodzony cieczą, wykorzystuje wtrysk pośredni, który zapewnia pracę bez zakłóceń oraz neutralizuje hałas dobiegający spod maski. Dzięki sporemu momentowi obrotowemu Ranger Diesel charakteryzuje się dużą siłą uciągu.
Układ Napędowy
Polaris Ranger Diesel posiada prawdziwy napęd AWD na wszystkie cztery koła. Doskonała amortyzacja zapewniona jest dzięki mocnym, podwójnym wahaczom oraz skokowi zawieszenia ok 25 cm. System VERSATRAC umożliwia rozłączenie mechanizmu różnicowego tylej osi, dzięki czemu pojazd nie niszczy podłoża, po którym się porusza.
Koła i Wymiary
Mocne stalowe felgi do trudnych warunków. Opony redukują wibracje pojawiające się w kontakcie z nieregularnym podłożem. Dobrze zaprojektowana maszyna, pozwoli wygodnie przemieszczać się w lesie, ale i nie tylko. Paka załadunkowa o dużych wymiarach pozwoli przenosić większe towary. Wygodna kabina pomieści dwie osoby.
Udogodnienia Polarisa
Doskonałe zawieszenie i systemy wspomagające takie jak ADC (aktywna kontrola zjazdu) i EBS ( hamowanie silnikiem) zapewniają komfort i bezpieczeństwo podczas pracy. Polaris Ranger DIESEL dodatkowo posiada powiększoną skrzynię ładunkową z tyłu pozwalającą na transport towarów o masie do 450 kg. Tylny hak holowniczy umożliwia ciągnięcie przyczepy o masie 680 kg i jest to wynik deklasujący inne pojazdy tego typu. Ranger to maszyna przeznaczona dla gospodarstw, które szukają wieloosobowego pojazdu użytkowego.
Model DIESEL
Zwiększony moment obrotowy - 50 Nm (przy 2600 RPM), doskonała moc holownicza i dobrze dobrany silnik, który będzie służył przez lata — to właśnie jest Polaris model Ranger Diesel. Wysokoprężna jednostka napędowa to nowe standardy w trwałości, sama moc oraz praktyczność tego modelu to potwierdza. Nie straszne mu żadne warunki klimatyczne, odpali w każdej sytuacji, a jeździ jeszcze lepiej.
Polaris CAMP
Polaris Ranger DIESEL
Quad podczas Polaris Camp organizowany przez firmę Korbanek.
Zobacz jak radzi sobie Ranger Diesel.
Wytrzymałość oraz moc maszyny powodują swobodny przejazd nawet przez największe przeszkody.

SILNIK I UKŁAD NAPĘDOWY
Pojemność: 1028 cm3
Napęd: 4×4/2×4/Versatrac (tryb Turf)
Moc: 23.4 HP Kohler
Moment obrotowy: 50 Nm @ 2600 RPM
ZAWIESZENIE
Przednie Zawieszenie: Podwójny wahacz A-Arm
Skok zawieszenia 25,4cm
Tylne zawieszenie: Podwójny wahacz A-Arm, stabilizator poprzeczny
Skok zawieszenia 25,4 cm
OPONY / KOŁA
Przednie Koła: 25 x 10-12
Tylne Koła: 25 x 11-12
Felgi Stalowe
WYMIARY
Bagażnik Przód/ Tył: 40,8/81,6kg
Zbiornik paliwa: 37.9 L
Prześwit: 30.5 cm
Wymiary: (D x S x W) 296 x 152 x 193 cm
Ładowność: 680.4 kg
Rozstaw osi: 206 cm
Masa na sucho: 664 kg
*Podano fabryczne dane producenta, które mogą się różnić od dokumentów homologacyjnych