Polaris Ranger XP 1000 EPS to uniwersalny pojazd UTV przeznaczony do prac transportowo-komunalnych oraz jazd rekreacyjnych z pasażerami. Silnik o mocy 82 KM zapewnia niezapomniane wrażenia na niedzielne urozmaicenie tygodnia. Modułowe, opcjonalne wyposażenie tego SxS trafi w gust nawet najbardziej wymagającym klientom. Doskonałe właściwości trakcyjne gwarantują możliwość pracy w najtrudniejszym terenie. Amortyzatory gwarantują bezpieczną i wygodną jazdę w najtrudniejszych warunkach. Rozwiązania zasugerowane przez producenta oddają wysokie możliwości bezpiecznej i szybkiej jazdy. Istotne, że Ranger posiada homologacje T1b, dzięki czemu dopuszczony jest do ruchu drogowego.
PRODUKT ARCHIWALNY

układ napędowy i zawieszenie
Najwyższa moc bez kompromisów
- Silnik ProStar o pojemność 999 cm3
- Moc 60,3 kW/82 KM
- Moment obrotowy 72 Nm przy 7500 obr./min
- Przekładnia: automatyczna PVT P/R/N/L/H na wale
- Napęd prawdziwe 4x4, 2x4 i Versatrac (TURF)
- Przednie zawieszenie podwójny wahacz typu A-Arm
- Wahacz poprzeczny o skoku 27,9 cm
- Tylne zawieszenie podwójny wahacz typu A-Arm
- Wahacz poprzeczny o skoku 27,9 cm
wymiary i koła
Główne parametry

- Długość: 305 cm Szerokość: 158 cm Wysokość: 196 cm
- Prześwit: 33 cm
- Rozstaw osi: 206 cm
- Masa na sucho: 666 kg
- Ładowność: 680 kg
- Zbiornik paliwa: 36 L
- Bagażnik Tył: 454 kg
- Przednie Koła: 27 x 9-12
- Tylne Koła: 27 x 11-12
- Felgi Stalowe
*Podano fabryczne dane producenta, które mogą się różnić od dokumentów homologacyjnych
Komfort i wyposażenie
Szybka jazda tego wymaga
Polaris Ranger XP 1000 EPS to sprzęt skierowany głównie dla osób szukających maszyny do drobnych prac transportowych w trudnych warunkach polowych, w szczególności leśników, myśliwych i wszędzie tam, gdzie ciężko dojechać samochodem. Quady Polaris szczycą się wysokim komfortem i bezpieczeństwem użytkowania. Warto jednak wcześniej zapoznać się, czemu zawdzięcza ta maszyna ATV taki wysoki komfort. Wygodne kubełkowe fotele zapewniają wygodną jazdę podczas najdłuższych przepraw, a ergonomiczna kierownica sprawia, że ręce się nie męczą, zapobiegając ślizganiu się podczas ekstremalnych przejazdów po piaskach, błocie czy płytkich wodach. Wspomaganie kierownicy, które jest nieodzownym elementem układu kierowniczego może odgrywać kluczową rolę w trakcie jazd. Limitowana maszyna na pokładzie ma elektroniczne instrumenty takie jak prędkościomierz, licznik przebiegu (również dzienny przebieg), licznik motogodzin, zegar, wskaźnik położenia dźwigni zmiany biegów, wskaźnik poziomu paliwa, wskaźnik wysokiej temperatury, niskiego naładowania akumulatora, świateł i temperatury płynu. Dzięki bogatemu oświetleniu LED nigdy nie zgubisz się na trasie, a dzięki gniazdu zapalniczki podładujesz telefon/nadajnik GPS.
Konfiguracja i akcesoria
Dobierz swój unikalny ATV
zobacz wideo
Jak się sprawdza Ranger w terenie